Nou meiden, ik ga morgen maar even een bezoekje brengen aan de dokter, want ik ben nog steeds niet lekker, bah! Gisteren met moeite 5 km gelopen. Het gaat wel, maar ik moet iedere 7 min. een minuut lopen. Ademhalen gaat niet zo lekker. Hoest veel en heb een beetje druk daar bij mijn middenrif met ademhalen. Zal wel ab kuurtje worden.
Jullie zijn zo te lezen allemaal lekker bezig. Leuke foto's Tita.
Gave foto's dreetje en tita!!! En Dreetje, happy birthday! Jij succes met lopen Arabesk!
Vanaf vandaag heb ik vakantie!! Ik moet nog wel bezig in de vakantie met mijn scriptie, maar dat komt wel goed! Morgen ga ik naar Oerol, Terschelling! Ik ga zo nog een klein rondje doen!
Ah heerlijk vakantie, ik nog 3 weken! Veel plezier op Terschelling en succes met je rondje. Hoe is het met je knie?
Roane
Geplaatst: 15-06-10 20:08
Ik heb dit weekend ook vrij weinig gedaan, maar was wel actief met het meehelpen op een groot evenement dus m'n beweging heb ik wel gehad kon ook zo weer moeiteloos verder met de training
Ik heb een mailtje gestuurd naar de atletiekvereniging, wil nou toch wel wat begeleiding nu de druk omhoog gaat zeg maar
@ Rosa, knieën gaan redelijk. Nog niet okay, maar stukken beter als hoe het was. Ik doe nu wat herhalingswerk (vandaag 2x 15 minuten gelopen en tussendoor 3 minuten gewandeld, dit ging makkelijk). Ik ben bang wanneer ik helemaal niks meer ga doen, dat ik straks niet meer te motiveren ben.
SAKKIA
Geplaatst: 15-06-10 22:29
xkimmie schreef:
morgen ga ik écht
Ik ook
En gefeliciteerd
Morgen MOET Ik echt, van het weekend heb ik het ook heel erg druk. Vanaf donderdag word ik weer helemaal geleefd tot zondagmiddag Zondag wil ik dus nog weer een rondje gaan doen
ik heb vandaag weer gelopen sinds een week, les 25 .. 2x 15 minuten .. was even afzien maar we hebben het gered !!
Tatiane
Geplaatst: 16-06-10 07:53
Ik heb gisteren afgezien . Normaal loop ik mijn toertje van ongeveer 5km, doe er een dikke 35minuten over. Het is een mooie ronde, tussen de velden door, zandweg maar wel min of meer verhard. Gisteren ben ik nog eens in de bos hier achter gaan lopen... Ronde van 4,5km, maar 1/3 van het stuk is zachte zandgrond, 1/3 van het stuk gaat bergop! Dat ging toch net IETSje moeilijker dan anders . Tussendoor toch 2x1min gewandeld
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven meer zin in hardlopen dan in paardrijden! Denk dat ik vandaag alleen ga hardlopen. Heb gister avond al les gehad met mijn paard en dan rij ik hem morgen wel weer....
ik heb nu opzich nog altijd geen last van mijn knie, wel wat spierpijntjes in mijn kuit dus ik sla nog 1 dag over om mijn knie niet meteen weer in de prut te lopen...
leuke foto Pebblesther !! Vind het ook leuk dat er foto's worden gemaakt bij de evenementen !
Wel balen KDS, maar ook goed dat je nog even een dagje rust pakt !
Babette
Geplaatst: 16-06-10 12:14
Leuk zeg, die foto's... Ik ben net terug van mijn rondje, ipv 3x7 heb ik vandaag 2x 10 gelopen... ben begonnen met 1x2 en toen de 2x10 met 2 min rust ertussen!! Ben trots, nu de 2 min rust afbouwen naar 1 min rust en dan hopelijk binnenkort 5 km in 2x 15 min! Zou geweldig zijn...
Ik heb vanochtend weer 6.4 km hardgelopen. Deed er 43 minuten over. Wel aardig netjes dacht ik.
Smart
Geplaatst: 16-06-10 17:54
Wat doen jullie het allemaal goed!!! En wat leuk om naar al die mooie foto's te kijken, ik hoop die toch ook nog eens te krijgen...
Vandaag les 16 gelopen en wat had ik een moeite met lopen, het leek wel of ik helemaal niet vooruit kwam... Echt heel vreemd.. Nou moet ik toegeven dat ik ook erg moe ben dus misschien is dat het, vrijdag les 17... Het begint op te schieten...
De jarige nog van harte en Mirkim, veel plezier op Terschelling. Ik ga zaterdag een weekendje naar Texel...
_Rosa
Geplaatst: 16-06-10 18:35
Goed bezig hier
KDS: succes met je pijntjes.
Soophia: goed hoor! Heb je zelf een schema gemaakt?
Pebblesther: netjes hoor
smart: verschikkelijk is dat he, dat het gewoon niet loopt les 17 alweer, wij liepen toch gelijk op? ik moet officieel les 14 lopen maar dat haal ik nu nooit niet, denk dat ik volgende week bij les 11 of 12 instap Veel plezier op Texel
Babette
Geplaatst: 16-06-10 18:45
@_Rosa: Ja ik heb Evy gelaten voor wat het was, loop nu een eigen schema. Wel in overleg met mijn oom (die zelf altijd op hoog niveau heeft gelopen), dus dat zit helemaal goed. Ik bouw het nu rustig uit naar 2x 15 min en dan hoop ik met een week of 3, 30 min aan een te kunnen lopen. Dan ga ik ook afwisselen met interval trainingen...
Mn schoentjes gaan in september zelfs mee op vakantie naar Mallorca.. heerlijk!
Roane
Geplaatst: 16-06-10 19:46
Ik moet nog 35 minuten hardlopen vandaag maar de motivatie is even zoek