[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:11

Jameyskatje: Je bedoelt de tragus? Die heb ik ook ooit met mijn domme hoofd laten schieten. Ik heb nu een ieniemienie bultje aan de achterkant van mijn tragus zitten.. Je ziet het niet, maar als je erlangs gaat met je vinger, voel je het en ik ben zo'n friemelaar die er dan ook neit meer vanaf kan blijven.
In mijn andere oor heb ik 'm laten piercen, gezien die andere, die geschoten was, eruit was. Deed echt 100x meer pijn (pijnlijkste piercing die ik heb tot nu toe), maar na het piercen echt totaal geen last meer gehad. Hele fijne piercing :j. En het schijnt ,als ik zo de verhalen hier mag geloven, dat een tragus juist weinig pijn doet... Heb ik misschien een beetje pech gehad ofzo..

Fijne internetshop vind ik zelf Crazy Factory, maar geloof dat je daar alleen titaniumdingen hebt in goudkleur, niet goud zelf. Vraag me af of je die zowiezo hebt... En anders betaal je denk ik wel echt de hoofdprijs ervoor... Zou je het ook niet zonde vinden als je dan een keer een balletje kwijt zou raken?

Marloes__

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:16

@Danielle: Wanneer de huid rood is, is hij zoiezo geïrriteerd. Zo min mogelijk aanzitten en eventueel spoelen met een beetje gekookt (afgekoeld ;) ) water met zeezout.

Mocht je het niet vertrouwen, ga dan even langs je piercer voor advies :). Vergeet niet dat een navelpiercing een lastige piercing is qua genezingsproces. Dit kan wel een half jaar tot een half jaar duren. Succes!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:37

Whoepie heb het topic weer gevonden.
Even een stipje zodat ik weer lekker mee kan lezen (als het mag).
Die dubbele navelpiercings zien er leuk uit zeg! Helaas heb ik maar een klein naveltje dus ik denk niet dat zoiets gaat passen. :(:) ;)

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:41

Yv_ schreef:
Jameyskatje: Je bedoelt de tragus? Die heb ik ook ooit met mijn domme hoofd laten schieten. Ik heb nu een ieniemienie bultje aan de achterkant van mijn tragus zitten.. Je ziet het niet, maar als je erlangs gaat met je vinger, voel je het en ik ben zo'n friemelaar die er dan ook neit meer vanaf kan blijven.
In mijn andere oor heb ik 'm laten piercen, gezien die andere, die geschoten was, eruit was. Deed echt 100x meer pijn (pijnlijkste piercing die ik heb tot nu toe), maar na het piercen echt totaal geen last meer gehad. Hele fijne piercing :j. En het schijnt ,als ik zo de verhalen hier mag geloven, dat een tragus juist weinig pijn doet... Heb ik misschien een beetje pech gehad ofzo..

Fijne internetshop vind ik zelf Crazy Factory, maar geloof dat je daar alleen titaniumdingen hebt in goudkleur, niet goud zelf. Vraag me af of je die zowiezo hebt... En anders betaal je denk ik wel echt de hoofdprijs ervoor... Zou je het ook niet zonde vinden als je dan een keer een balletje kwijt zou raken?

bedankt voor je antwoord!

o het mag zeker wat kosten hoor haha. heb nog steeds de originele piercing waarmee ik m heb laten schieten die was ook duur. maar ben m gelukkig nog nooit kwijt geraakt. hij is ook echt beter dan welke goedkope piercing dan ook.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 18:42

Ik vind navelpiercings zo mooi en ik denk er ook aan om er één te nemen, maar dan wil ik eerst een beetje afvallen :j

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:31

of je neemt er nu vast een en laat 'm helen, val je af, ben je dunner en heb jemet de zomervakantie dubbel plezier :)) goed idee of goed idee?

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:34

Geen goed idee, aangezien ik over drie weken op vakantie ga en dan geen irriterende wond in mn navel wil :')

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:42

Nou, dan ga je een afvalstrijd aan met jezelf, met als beloning op de finish als je genoeg afgevallen bent: een navelpiercing! :D

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:46

Ja dat is zeker het plan :j

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 19:54

_Emma_ schreef:
Nou, dan ga je een afvalstrijd aan met jezelf, met als beloning op de finish als je genoeg afgevallen bent: een navelpiercing! :D

Haha dat ben ik ook aan het doen :D!
Ben al 7kg afgevallen, nog 10 te gaan :')

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 21:37

Ik ben al 2 afgevallen, nog 4 te gaan :)

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:30

Ik heb alleen het idee dat mijn navelpiercing uhm ja, hoe zeg je dat..vrij laag zit?
Dat ik er een minder groot stukje vel ertussen heb ofzo.
Zou ook wel met velen willen ruilen van figuur :+

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 22:49

Chris schreef:
Ik ben al 2 afgevallen, nog 4 te gaan :)

Hihi dan ben jij dichter bij je doel dan ik ;).. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:00

Ik heb even in je hyves gespiekt, en ik zie daar een prachtige jonge, slanke meid! Waarom wil je nog zoveel afvallen?

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:02

Mijn hyves bedoel je? Of die van Chris?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:03

Sophie_midas schreef:
Mijn hyves bedoel je? Of die van Chris?

Jouw hyves :j

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:05

Ik PB je wel even, beetje offtopic :P

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:51

Sowieso denk ik dat het verstandiger is om eerst af te vallen en dan pas de navelpiercing te laten zetten.. :) Ik geloof dat er anders een grotere kans op uitgroeien is (ben hier niet helemaal zeker van maar meende zo iets gelezen te hebben)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 23:54

Klinkt wel logisch, maar dat was sowieso ook de bedoeling hoor. ;) (aan het eind, als een soort 'beloning) :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 00:53

jameyskatje schreef:
hallo, ik zit met een paar vraagjes.

ik wil graag een echt gouden navelpiercing. heb me inmiddels rot gezocht maar kan er nergens 1 vinden. het liefst met een glimmertje erin (kristalletje ofzo), gewoon een staafje.

iemand een tip? goede internetshop of dergelijk?

volgende vraag :D ;
ik had ooit een knopje in dat kleine stukje in mijn oor zegmaar. die heb ik er tot mijn spijt ooit uitgehaald. nu wil ik het heel graag weer.
toen heb ik het laten schieten, maar kwam er later achter dat dat helemaal niet veilig is? dus nu twijfel ik tussen schieten of piercen? ik vond dat schieten helemaal niet pijnlijk. wat zijn de risico's?

ben erg benieuwd!

http://www.imint.nl/index.php?class=pro ... 7366739949

hou er rekening mee dat echt goud na een tijd zwart afgeeft, ik heb in mijn bovenste altijd dezelfde gouden ingehad (18 krt) na een aantal jaar werd me gaatje zwart en dat ging er ook niet meer uit.

Ik ben dus overgestapt naar titanium goudkleurig, blijft erg mooi :j
het enige echt gouden (qua piercings dan)dat ik heb is een gouden bloem met zirkonia op mijn tragus :) (en mijn standaard oorbelletjes)
Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 00:58

danielle_x schreef:
Ik heb ook even een vraagje heb sinds 11 weken een navelpiercing en heb 1x de piercing omgewisseld (met 7 of 8 weken) maar nu is de huid al een hele tijd tussen de 2 balletjes rood.
Doet verder niet pijn ofzo maar als mensen vragen naar mijn piercing zeggen ze altijd meteen oh die is zeker onstoken?
Terwijl het dus niet pijn doet...
Kan ik er iets aan doen of is het dus gewoon nog omdat mijn piercing nog aan het genezen is?

dit is omdat je hem te vroeg heb gewisseld.
lekker met rust laten en geen zware hangers erin :)

Emmaa schreef:
Nou ik heb gisteren even UniCura gekocht omdat mijn navelpiercing toch begon te ontsteken.
Maaaar, nu zit er een korstje op bij het bovenste bolletje, het is ook een beetje groen van het pus maar wel een korstje.
Is het slim om het een beetje los te weken met zout en daarna te wassen met Unicura, en dan nog die spray erop?
Of wat is het beste? Korstje erop laten zitten, of eraf halen?

bij unicura gaan houden, absoluut niet alle 3 tegelijk gebruiken.. dan krijg je het uiteindelijk helemaal voor de kiezen :=

@ megamutsj: ik heb al járen een tepelpiercing en die doet ook nog steeds vervelend, zal ie ook altijd blijven doen, volgens mij doen sommige piercings dat gewoon..

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 08:58

Hallo, ik meld me hier ook even..
Ik heb sinds 10 januari 2009 een navelpiercing, nooit ontstekingen gehad etc. in het begin was het een beetje rood verder niks.
Nu heb ik al sinds een week een klein hard bultje naast het staafje zitten. Ik heb mijn navelpiercing er al eventjes uitgehaald en gekeken of er ook troep uitkwam. Het erin knijpen doet wel pijn maar er komt niks uit. Nu begint het groter te worden, het erin knijpen wordt steeds gevoeliger en het is nu ook beetje rood. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Overigens heb mijn navelpiercing er wel gelijk weer in gedaan ;)

Morgen waarschijnlijk eventjes een afspraakje maken bij de huisarts, maar ik zit me er nu best zorgen om te maken..

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:32

Jeroennn schreef:
Hallo, ik meld me hier ook even..
Ik heb sinds 10 januari 2009 een navelpiercing, nooit ontstekingen gehad etc. in het begin was het een beetje rood verder niks.
Nu heb ik al sinds een week een klein hard bultje naast het staafje zitten. Ik heb mijn navelpiercing er al eventjes uitgehaald en gekeken of er ook troep uitkwam. Het erin knijpen doet wel pijn maar er komt niks uit. Nu begint het groter te worden, het erin knijpen wordt steeds gevoeliger en het is nu ook beetje rood. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Overigens heb mijn navelpiercing er wel gelijk weer in gedaan ;)

Morgen waarschijnlijk eventjes een afspraakje maken bij de huisarts, maar ik zit me er nu best zorgen om te maken..

Had ik ook 2 weken terug precies hetzelfdem is uiteindelijk open gegaan en kwam troep uit. Heb het gewoon met rust gelaten, 2x per dag troep eruit geknepen (klinkt lekker ja := ) en spoelen met zoutoplossing. Nu is er niks meer aan de hand.. zou me dus geen zorgen maken! :)

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:36

maar het 'probleem' is; er komt niks uit!
Heb mijn piercing er ook even uitgehad, erin geknepen om te kijken of er niks uit kwam ofzo.. nou helemaal niks. Het is nu behoorlijk gevoelig geworden

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 10:39

Had ik ook, wist ook niet wat het was. Maar uiteindelijk gaat het vanzelf open. ;)