danielle_x schreef:Ik heb ook even een vraagje heb sinds 11 weken een navelpiercing en heb 1x de piercing omgewisseld (met 7 of 8 weken) maar nu is de huid al een hele tijd tussen de 2 balletjes rood.
Doet verder niet pijn ofzo maar als mensen vragen naar mijn piercing zeggen ze altijd meteen oh die is zeker onstoken?
Terwijl het dus niet pijn doet...
Kan ik er iets aan doen of is het dus gewoon nog omdat mijn piercing nog aan het genezen is?
dit is omdat je hem te vroeg heb gewisseld.
lekker met rust laten en geen zware hangers erin 
Emmaa schreef:Nou ik heb gisteren even UniCura gekocht omdat mijn navelpiercing toch begon te ontsteken.
Maaaar, nu zit er een korstje op bij het bovenste bolletje, het is ook een beetje groen van het pus maar wel een korstje.
Is het slim om het een beetje los te weken met zout en daarna te wassen met Unicura, en dan nog die spray erop?
Of wat is het beste? Korstje erop laten zitten, of eraf halen?
bij unicura gaan houden, absoluut niet alle 3 tegelijk gebruiken.. dan krijg je het uiteindelijk helemaal voor de kiezen 
@ megamutsj: ik heb al járen een tepelpiercing en die doet ook nog steeds vervelend, zal ie ook altijd blijven doen, volgens mij doen sommige piercings dat gewoon..