ik kom hier volgens mij als jonkie een beetje binnenvallen, maar ik ben helemaal weg van tattoos en weet al precies hoe, wat en waar bij mezelf:D ik vind het tekenen ook leuk en wou tot kort geleden nog in de leer bij een shop, maar daar heb ik tijdens studie geen tijd voor helaas. ik heb al 1 ontwerp gemaakt die gezet is bij iemand(compleet ver*** door de tattoeërder) en nog een ander ontwerp word binnenkort bij een vriend van mij gezet:)
Urbanus
Geplaatst: 18-04-10 20:04
Ik heb mijn rug ingesmeerd met factor 25, elk uur.
Mag ik me hier ook melden? Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Ninja, ben 24 lente's jong en ben er ook aan het denken om een tattoo te laten zetten, nu heb ik samen met mijn zus in photoshop een paar ontwerpjes gemaakt, en ik hoor graag wat jullie er van vinden? In het ontwerp zitten 2 handbogen, ik ben naast natuurlijk fanatiek paardenliefhebber, ook al mijn hele leven bezig met handboogschieten, als hobby/sport, en ik heb er ook mijn werk van gemaakt, ook mijn vader doet dit, en de 2 bogen symboliseren onze relatie (helaas is mijn vader ernstig ziek, en ik wil dit ter ere van hem laten zetten) hiervoor staat ook de M in de tattoo, voor mijn vader (Menno) en Mam, we hebben een paar variaties, en ik hoor graag welke jullie het mooiste vinden:
de minst uitgebreide, bruine kleur, omdat ik deze foto erg mooi vond:
:
Een grijze met verloop in de tint en iets uitgebreider:
dezelfde maar dan in bruin tinten:
Grijs maar met de M in de tattoo laten verlopen, en aan de bovenhoeken zit nog een extra lijntje..:
Marsha; Is het mogelijk om het tekentje van hoop, geloof en liefde als tattoo te combineren? Wilde iets van mijn oma laten zetten en dat was echt het kettingkje wat ze altijd omhad en ook op de dag dat ze overleed had ze dat om.. Maar ik kan me zo niet even in beelden hoe dat er uit komt te zien als tattoo, omdat ze op plaatjes door elkaar staan zegmaar.. Kelly/Mars; Ik kan alleen maar zeggen : WAUW
sharoontje @ dat is heel goed mogelijk, je kan een soort hangertje maken met een snoertje, of ze gewoon losstaand zonder snoer tattooeren. ik heb het vaker gedaan (geen foto ofzo) mooi in zwart/grijs
wat betreft de zelf ontworpen tribal> ik zou voor zwart gaan, eventueel ingeschaduwd maar niet zonder zwarte lijnen. op papier kan dit heel leuk uitzien, maar bij jouw ontwerp denk ik dat je het idee krijgt als het genezen is ofdat het niet goed gezet isl, of half eruit gegaan oid dus als je in mijn shop stond raadde ik dit aan bovendien zou ik je vragen of ik het ontwerp een beetje zou mogen aanpassen, ik weet niet hoe groot hij mag worden en waar hij komt te staan, maar ik vind hem erg fijntjes
Ja het is ook de bedoeling dat hij zonder snoertje erop komt te staan Maar ik dacht, omdat je hem op plaatjes door elkaar ziet staan, dat het niet mogelijk was om daar een tattoo van te zetten
Ik vind deze het mooist Omdat ik sowieso de uitgebreidere versie mooier vind dan de eerste, gewoon omdat ik vind dat de tattoo wat volume krijgt. Bruintinten vind ik ook erg mooi en sowieso anders dan de meeste met standaard zwart!
rockwitch
Geplaatst: 25-04-10 21:47
Vandaag vrij onverwacht een nieuwe tatt laten zetten, eindelijk een eenhoorn. Heb em bij BodyFlair in Rotterdam laten zetten en was met 20 minuten klaar. Ben er erg blij mee.
Ga alleen nog ff kijken of hij nog iets met die kaak kan, want door die schaduw ziet die er een beetje apart uit. Misschien een lijntje vergeten ofzo, verder vind ik em wel erg cool. Ja mijn been is erg rood hahahaha. Was ook wel stingy en gemeen op sommige plekjes, maar goed hij zit en ik vind em cool.