[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:25

Oh grapje, klopt inderdaad :D Ik heb het net getest op een pak vruchtensap en open is inderdaad tegen de klok in :')

Nouja, misschien dat ik die piercing dan eindelijk los krijgt *gaat proberen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:26

WildWings schreef:
Oh grapje, klopt inderdaad :D Ik heb het net getest op een pak vruchtensap en open is inderdaad tegen de klok in :')

Nouja, misschien dat ik die piercing dan eindelijk los krijgt *gaat proberen

doe op je vingertoppen een beetje oogschaduw, dat maakt je vingertoppen mat, waardoor je meer grip hebt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:41

Thanks voor de tip, handig!
Ik krijg hem nog niet los, maar nu ik weet dat ik al die tijd verkeerd om heb gedraaid (:') Achterlijk he) weet ik ook dat ik wel een aantal keer nodig ga hebben voor het losdraaien waarschijnlijk :P

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:46

ik heb dat probleempje vaak met mijn tongpiercing..
Wil het liefst het bovenste balletje los hebben.. maar meestal gaat de onderste.. en als ik hem er dan maar uit haal via de ondertse krijg ik hem ook uit mijn tong niet los.. irritant! alles geprobeerd.. behalve gereedschapstangetje.. lijkt me niet erg lekker ivm infecties.
Zelfde geld voor oogschaduw :=

DQ.. ik heb je pas een offtopic pb gestuurd :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:11

em_papillon schreef:
ik heb dat probleempje vaak met mijn tongpiercing..
Wil het liefst het bovenste balletje los hebben.. maar meestal gaat de onderste.. en als ik hem er dan maar uit haal via de ondertse krijg ik hem ook uit mijn tong niet los.. irritant! alles geprobeerd.. behalve gereedschapstangetje.. lijkt me niet erg lekker ivm infecties.
Zelfde geld voor oogschaduw :=

DQ.. ik heb je pas een offtopic pb gestuurd :P

zolang je het goed schoonmaakt kan het niet echt veel kwaad, althans het oogschaduw trucje dan.
ik zal straks ff in me pb box kijken, uit haast lees ik vaak alles snel voorbij :=

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 17:16

Ik heb nu wondspray van de kruidvat gekocht :) Heeft iemand daar ervaring mee? :P Er staat op dat het ook voor in je mond kan.. maar moet je het dan op je mond spuiten of in water doen en spoelen ofzo??

@ DQ haha is goed hoor :D Was ook niet zo boeiend :P

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:19

Ik wil graag een lowbret gaan zetten, alleen dan bij de scheiding van je lip zegmaar.

Iemand daar ervaring mee ? En ik had bedacht dat als ik eerst naar de tandarts ga is het verdoofd, maar kan ik dan nog wel een piercing zetten?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:53

Ik zou het niet doen als je verdoofd bent.
Dan heeft je lip toch een andere vorm, dan zit de lowbret eigenlijk anders dan lijkt. Althans, klinkt logisch, toch? :')

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:22

Piercings werken erg verslavend... ik heb er nu een paar maanden 1 in mijn tong maar ik wil nog een piercing maar weet niet waar :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:34

DQ, had jij heel toevallig nog tijd gehad om het ringetje op te meten?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:51

Yv_ schreef:
DQ, had jij heel toevallig nog tijd gehad om het ringetje op te meten?

ongeveer 8 a 9 mm, echt heel inimini istie

Afbeelding
hij lijkt hier dus vrij groot, maar hij is precies goed :j nadeel is dat je hem zelf niet in kan doen zo klein istie.. ik heb hem eerst iets van 3 jaar ingehad toen paar maanden een staafje en vervolgens deze weer jaren :j

(ik heb daar nog oranje haar :')

edit:
en nu:
Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 21:55

Ah super, dank je wel! Vind het formaat inderdaad goed, vind alleen het balletje wat te groot. Ik heb nu al sinds dat die van mij gezet is een staafje erin. Verander alleen de bolletjes regelmatig.. Heb m nu een jaar of 4 geloof ik en wil weleens een ringetje :D

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:02

Kun je met een neuspiercing ook gewoon een ringetje er doorheen doen? Ik heb hem begin December laten zetten (zo'n oorbel-achtig ding, nog met een glimmertje ook hahaha)
Maar ik wil er een ringetje in! Moet je dit laten doen bij de piercer? of kun je ook ergens los ringetjes kopen?

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:18

aardbeitje_ schreef:
Ik zou het niet doen als je verdoofd bent.
Dan heeft je lip toch een andere vorm, dan zit de lowbret eigenlijk anders dan lijkt. Althans, klinkt logisch, toch? :')

Mijn lip was niet dik of scheef. Gewoon normaal alleen dan geen gevoel derin

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:19

Als je een piercing wilt hoort de 'pijn' er ook bij vind ik

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 22:28

Dat weet ik, maar mijn moeder kwam met het idee, en ik vond het wel slim eerlijk gezegt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:18

LizzyLover schreef:
Dat weet ik, maar mijn moeder kwam met het idee, en ik vond het wel slim eerlijk gezegt.

je lip trekt toch wel degelijk schreef met tandarts verdoving, ook al heb je het niet door... geen slimme daad dus :n
en zo slim vind ik het niet.. vind het vrij soft..

Yv_ schreef:
Ah super, dank je wel! Vind het formaat inderdaad goed, vind alleen het balletje wat te groot. Ik heb nu al sinds dat die van mij gezet is een staafje erin. Verander alleen de bolletjes regelmatig.. Heb m nu een jaar of 4 geloof ik en wil weleens een ringetje :D

lijkt maar zo, die is 4 mm :j lijkt op de foto groot doordat het een dun ringetje is :j

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 13:35

xDramaQueen schreef:
je lip trekt toch wel degelijk schreef met tandarts verdoving, ook al heb je het niet door... geen slimme daad dus :n

:j Mee eens hoor, wanneer je een piercing (of tattoo) wilt, dan hoort de pijn er gewoon bij.
Pijn is fijn roep ik dan maar
En ach het is maar even toch?
Je wilt wat of je laat het maar ;)

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 13:45

manie schreef:
xDramaQueen schreef:

:j Mee eens hoor, wanneer je een piercing (of tattoo) wilt, dan hoort de pijn er gewoon bij.
Pijn is fijn roep ik dan maar
En ach het is maar even toch?
Je wilt wat of je laat het maar ;)

Eens. :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 14:32

LizzyLover schreef:

Een goede piercer gaat j ook echt niet piercen in je gezicht als je verdoofd bent.
Alleen maken sommigen voor de tepel een uitzondering... maar alleen als ze de verdoving zelf zetten.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 16:12

Verdoving in je tepel? Lijkt me dat de verdoving net zo pijn doet als een naald erdoorheen? Als je daar niet tegen kunt, moet je gewoon geen piercings nemen vind ik.

Ok DQ. Ik ben zelf wel van de kleine balletjes, heb op mn tepel geloof ik ook maar 3 of 4 mm zitten... Tragus zelfs nog kleiner nu.. Maar thanks anyway, ik ga eens kijken wat ik ga bestellen :D.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 16:16

Moet je haar horen, die schijt voor de 24ste :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 16:30

Sssssttt!!
Maar ik hoef geen verdoving ;). Schijt wel voor naalden, maar niet alleen met een piercing hoor, als ik weet dat ik bloed moet prikken bij de dokter ben ik een week van de leg :D. Maargoed, ik wil 'm zo graag, dus dat ene prikje zet ik me wel overheen. Ben toch geen wijf, verdoving? pff... :P

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 16:58

Yv_ schreef:
Sssssttt!!
Maar ik hoef geen verdoving ;). Schijt wel voor naalden, maar niet alleen met een piercing hoor, als ik weet dat ik bloed moet prikken bij de dokter ben ik een week van de leg :D. Maargoed, ik wil 'm zo graag, dus dat ene prikje zet ik me wel overheen. Ben toch geen wijf, verdoving? pff... :P

Ja maar als je geen wijf bent, hoe zit dat dan met die clithood.. :o?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 17:00

Hahahahaha!! Uitdrukking schat :P!!