Nouja, misschien dat ik die piercing dan eindelijk los krijgt *gaat proberen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Oh grapje, klopt inderdaadIk heb het net getest op een pak vruchtensap en open is inderdaad tegen de klok in
Nouja, misschien dat ik die piercing dan eindelijk los krijgt *gaat proberen
em_papillon schreef:ik heb dat probleempje vaak met mijn tongpiercing..
Wil het liefst het bovenste balletje los hebben.. maar meestal gaat de onderste.. en als ik hem er dan maar uit haal via de ondertse krijg ik hem ook uit mijn tong niet los.. irritant! alles geprobeerd.. behalve gereedschapstangetje.. lijkt me niet erg lekker ivm infecties.
Zelfde geld voor oogschaduw
DQ.. ik heb je pas een offtopic pb gestuurd
Yv_ schreef:DQ, had jij heel toevallig nog tijd gehad om het ringetje op te meten?
LizzyLover schreef:Dat weet ik, maar mijn moeder kwam met het idee, en ik vond het wel slim eerlijk gezegt.
Yv_ schreef:Ah super, dank je wel! Vind het formaat inderdaad goed, vind alleen het balletje wat te groot. Ik heb nu al sinds dat die van mij gezet is een staafje erin. Verander alleen de bolletjes regelmatig.. Heb m nu een jaar of 4 geloof ik en wil weleens een ringetje
xDramaQueen schreef:je lip trekt toch wel degelijk schreef met tandarts verdoving, ook al heb je het niet door... geen slimme daad dus![]()
en zo slim vind ik het niet.. vind het vrij soft..
manie schreef:xDramaQueen schreef:je lip trekt toch wel degelijk schreef met tandarts verdoving, ook al heb je het niet door... geen slimme daad dus![]()
en zo slim vind ik het niet.. vind het vrij soft..Mee eens hoor, wanneer je een piercing (of tattoo) wilt, dan hoort de pijn er gewoon bij.
Pijn is fijn roep ik dan maar
En ach het is maar even toch?
Je wilt wat of je laat het maar
Yv_ schreef:Sssssttt!!
Maar ik hoef geen verdoving. Schijt wel voor naalden, maar niet alleen met een piercing hoor, als ik weet dat ik bloed moet prikken bij de dokter ben ik een week van de leg
. Maargoed, ik wil 'm zo graag, dus dat ene prikje zet ik me wel overheen. Ben toch geen wijf, verdoving? pff...