Haha, ook leuk. Ik ga nu echt in mijn hangmat Even genieten van de zon.
koi
Geplaatst: 04-08-09 16:34
Nog lekker van de zon kunnen genieten? Krijg je weer vitamines van dus het is gezond, op een bepaalde manier dan. Ik ga zo bij pa eten, zie er ergens wel een beetje tegenop maar ik voel me nu weer wel sterker. Vanavond komt er misschien een vriendin langs, is 2 weken terug afgesproken maar of het doorgaat, heb haar al 2x gesmst maar helaas geen reactie. Kan daar altijd slecht tegen, weet graag waar ik aantoe ben. Eet smakelijk en tot straks.
Angela, hoe was het vandaag? Hoop voor je dat het mee is gevallen.
Sam, gezellig dat je zusje er is, heb je een beetje afleiding.
Ik heb even heerlijk in mijn hangmat liggen slapen.
Fijn dat je je een beetje sterker voelt CIV. Kan me wel voorstellen dat je er een beetje tegen op ziet, maar denk dat het niet nodig is. Gezellig dat er een vriendin komt, wel vervelend dat ze niet terug smst, daar hou ik ook nooit zo van.
Anoniem
Geplaatst: 04-08-09 21:07
Goedeavond allemaal!
AJ Begrijpelijke keuze, het ga je goed!
CIV: Goed dat je besloten hebt om thuis te blijven! Knap van je! Jammer van de reactie, maar wellicht bedoelen ze het anders. Goed van je dat je hulp hebt gezocht bij de psych! Doe je vanavond niet beter voor meid, dat werkt alleen maar tegen je. Laat ze maar zien dat het even niet gaat.
Samantha: Geeft niks meid, hopelijk krijg je alles snel weer op de rit voor jezelf. Zorg alsjeblieft wel goed voor jezelf en de kleine, maak me zorgen om je meid! Jeetje en die beslaglegging is ook niet niks!!! Meiske toch, hopelijk kom je er heelhuids uit. Kan je nieuwe bewindvoerder niet een goed woordje voor je doen? Hopelijk lukt het wel met die uitkering, neem aan dat het bijstand is? Ik hoor daar wel vaker over dat men daar problemen mee heeft.
CIV: Fijn dat je toch nog even met de vriendin van je pa hebt kunnen praten en de psych. Heel verstandig dat je deze week nog thuis blijft. Even pas op de plaats, is toch niks mis mee? Hoe reageerde je werkgever? Controles komen tegenwoordig niet zo vaak meer voor, ze bellen veel vaker. Wat gaaf, een nieuwe badkamer! Ben erg benieuwd wat je vriend er van vind!
Flappie: Fijn dat je je hart hebt kunnen luchten bij de psych. En inderdaad, het is niet gek dat je je down voelde de afgelopen week, het was ook niet niks. Soms lijkt alles te gelijk te komen. Ik vind het heel knap hoe je jezelf er doorheen slaat, je bent echt een sterke vrouw! En met je baan in september, gaat het vast helemaal goedkomen! Geniet maar eerst lekker van je vakantie! Ik voel het zelfde over dit topic, ik heb er echt heel veel aan!
PW: Toch knap dat je toch bent gegaan! Vergeet niet dat je het toch maar gefikt hebt. Je bent dan wel niet meteen gegaan, maar in de pauze. Dat is toch heel knap? Zoals ik op msn al zei, die blauwe plek trekt met een tijd wel weg, alleen opletten dat het niet erger word. Het komt echt doordat ze de (infuus) naald gewoon los in je ader hebben laten zitten. Zo leren ze het niet hoor! (De zorg blijft mij trekken, en heb er behoorlijke spijt van dat ik destijds gestopt ben met mijn verpleegkundige opleiding) Geniet van je bezoekje bij je zus!
Flappie: Ik wil geen sterke persoonlijkheid meer zijn. Ik ben gevoelig, en daar haal ik mijn kracht uit. Daardoor ben ik een sterke vrouw! En zo heeft iedereen wel een bepaalde kracht waardoor iemand sterk is. Eerst keek ik echt op tegen mensen die blaken van het zelfvertrouwen, maar ze zijn vaak ook erg arrogant en bot. En laat ik daar nu een hekel aan hebben!
PW: Ik kon het eerst ook heel goed verbloemen, maar ook ik kan het niet meer. Maar troost je, jij bent dadelijk zo sterk dat het niet meer hoeft. Ik ben er namelijk van overtuigd dat jij er super sterk uitkomt! Wie dit overwint, overwint alles! Jeetje wat duurd het lang voordat je met die therapie kan starten! Februari pas.. Wel fijn dat je zo lekker hebt geslapen in je hangmatje. Ik ben jaloers!!!
Samantha: Leuk hoe kinderen je zinnen echt kunnen verzetten he?
CIV: Was je vriendin nog gekomen? Altijd vervelend zoiets, ik wil tegenwoordig ook weten waar ik aan toe ben.
Zo, ik ben weer bijgelezen!
Ik moest vanmorgen om 10.00 uur bij mijn behandelaar zijn om kennis te maken. Het viel me reuze mee, ik had me er uiteraard super druk om zitten maken. Mijn behandelaar is een leuke jonge vrouw, en ik moet zeggen zo op het eerste gezicht klikte het wel. We hebben wat gesproken over wat er gezegd is bij de intake. En ik heb tranen met tuiten zitten janken om Sietske. Ze wist precies de vinger op de zere plek te leggen. Ze vroeg; vind je van jezelf dat je er over heen moet zijn? Al met al krijg ik iedere week een gesprek met haar, in ieder geval tot eind september. Want dan ga ik starten met de deeltijd behandeling! Ik krijg nog een gesprek daarvoor, maar het is al zo goed als zeker dat ik dan ga starten. Het is 2,5 dagen in de week en bestaat uit verschillende therapieen. De running en de activering waar ik nu ook al mee bezig ben maken daar ook een deel van uit. Er komt nog cognitieve therapie bij, aandachtstherapie, interpersoonlijke therapie, en creatieve therapie. Ze blijft mijn behandelaar en ik blijf ook nog individuele gesprekken krijgen, maar ze is ook nou betrokken bij de groepstherapieen. Al met al een erg fijn, en verhelderend gesprek. De deeltijd behandeling duurd in ieder geval 13 weken, en daarna word bekeken of je het eventueel nog een keer kan volgen of dat je een andere weg inslaat. Voorlopig ga ik het erg druk krijgen. Maandag heb ik weer een gesprek.
Mijn vriend is me komen halen, omdat ik met de AB en pijnstillers niet mag autorijden en toen zijn we nog even Boxmeer ingeweest. Ik heb wat kaarten gekocht voor Postcrossing. Ik ga er weer 3 versturen, naar USA, Duitsland en Frankrijk. En ik heb nog andere tandpasta gekocht, want ik heb erg gevoelige tanden na mijn tandartsweek. En we zijn op zoek geweest naar latexvrije condooms, wat een hel zeg! Was ook lang geleden dat ik die heb gekocht, maar ja je moet wat he, met die AB. Daarna ben ik even op stal geweest, de sleutel ophalen want ik verzorg tot en met vrijdag de paarden en de hond. Toen heb ik even op internet gezeten, maar ik had geen puf om te reageren. Om half 4 kwam de kapster en nu heb ik mijn haren in een stoere boblijn! Verder heb ik even met mijn kat buiten gelopen en daarna ben ik lekker op de bank geploft! Ik heb nu het rijk voor me alleen, lekker rustig!
Even wat anders.. Ik lees net mijn mail en nu krijg ik ineens een mailtje van die loopgroep in hier in het dorp, dat ik toch welkom ben. Met excuses erbij.. Weet niet zo goed wat ik er mee moet eigenlijk..
_Pilipa_
Geplaatst: 04-08-09 21:39
goede avond dames,
Nou even bijgelezen
Aj ik snap je keuze als dit voor jou het beste lijkt dan is het beter zo.
Sam Jeetje wat een verhaal ook , hoop dat je bewindvoerder een beetje kan helpen zodat alles weer goed komt. Pas goed op jezelf en de kleine dat is nu erg van belang. En als er wat is pben..!!!!!
Civ ik vind het super dat je vandaag voor jezelf hebt gekozen, je hebt op tijd gereageerd en dat is een hele vooruitgang, en je hebt je tijd nuttig besteed met het uitzoeken van een nieuuwe badkamer, leuke dingen zijn dat, nou je vriend zijn reactie nog. heb je al wat gehoord hoe zijn gesprek was?
Flappie je hebt nui nog tijd voor jezelf voordat je aan je nieuwe uitdaging begint, geniet daarvan en haal het beste eruit! Je houdt je zo sterk en dat vind ik super, je laat je niet onderuit slaan door niemand!
Angela, wat leuk dat je gesprek zo goe dging, die klik is wel altijd belangrijk en nu is de eerste druk er een beetje af en dat is al een hoop. Goed dat ook de komende therapieagenda is besproken dat geeft wat meer rust en je kan er naartoe leven, je hebt de stap gezet en nu ga je met volle moed een spannende leerzame tijd beginnen. Je komt er meid je weet dat je gevoelig bent en dta je daar indd je kracht uit haalt en dat vind ik persoonlijk de beste eigenschap die je maar kan hebben. Ook wezen shoppen , nou je hebt dus een positieve dag gehad!
Pw , bloedprikken bah bah, knap dat je bent gegaan ik bel meestal op het laatste moment af. Dus chapeau mevrouw, oh en je hebt lekker in de zon gehangen, oh ik wil ruilen hihi.Over dat verbloemen ja dat gaat een tijd best goed je leert het wel om anderen wat voor te spelen maar kost je alleen maar meer energie , de mensen om je heen die eerlijk en oprecht je vrienden zijn en je zo leuk vinden als je bent daar moet je jezelf blijven de rest achter je laten. En als je geen zin hebt in jezelf zijn bij anderen blijf lekker in je vertrouwde omgeving en geniet daarvan.
Ik heb een iet sminder edag, heel de nacht wakker gelegen van een zere kak, lijkt wel een verstands kie sdie door komt voelt alsof iemand een mesje in je bot zet, vreselijk van die scheurend epijn, daardoor ben ik vandaag niet te genieten en vind mezelf echt een aansteller... verde ris het werk erg druk ik moet allemaal nieuwe dingen leren want di ecollega is verplaatst naar een andere afdeling en ik g azijn werk doen, ben gesloopt door de nieuwe informatie de hele dag door , i swel leuk maar vermoeiend. Dindsdag afspraak met mijn baas om alles op een rijtje te zetten en afspraken maken omtrent die fijne collega, ik wil nooit meer wta net hem te maken hebben en geen contact niks.
Hee Daijano!!! Jammer dat het wat minder gaat, en mag ik je een tip geven? Ga als de sodemieter naar de tandarts!!!! Ik heb er ook veel te lang mee doorgelopen en zie me nu eens zitten met de hamsterwang.
Angela ik durf echt niet , ik heb geen verstands kies daarboven waar het zeer doet alleen links onder en boven, daar waar het zeer doet zit er geen en komt er ook geen heb vorig jaar nog fotos gemaakt, aan die kant zijn alle kiezen net gedaan ... mar wat is het dan? heb nu d emond douche van mama mee genomen net alles even goed gespoeld voelt als een verlichting zo hoge druk tussen je tanden, ik durf echt niet te gaan en met niet durven bedoel ik echt janken van angst, zweten en hyper ventileren, ik heb net alles laten doen en ben blij dat ik ervan af ben. ik snap j etip maar ik moet echt bijna vergaan van de pijn eerder ga ik niet, sorry ben echt eigenwijs en toch zeuren ik weet het.
Ik herken het hoor, ik ben/was net zo! Ik had ook enorme tandpijn, en daar bleek een mega gat in te zitten. Toen de pijn weg was heb ik mijn afspraak afgezegd en heb ik hem niet meer laten vullen tot afgelopen woensdag..
Ja bovenstaan dgeval ook gehad, ik ben tandarts assistente ( ja dat is mijn opleiding geweest ) en heb 7 jaar geleden alles laten doen bij mijn baas. Toen zeven jaar niet meer geweest en een gat in mijn kies paracetemol en nog eens paracetemol, toen deed het zoveel pijn omdat mijn zenuw openlag, afspraak gemaakt en kies eruit, toen moest ik weer alles laten doen had allemaal kleine dingen maar dat was genoeg voor mij. Nu is alles weer gedaan en heb ik dit weer! Ik wete dta het eigenlijk wel meevalt mar ben gewoon bang als wat.. nou ik denk dat er wat tussen mijn tanden is gaan zitten en dat mijn tandzak( waar je kies in hangt om het zomaar staom te zeggen) onstoken is, heb alle test van de tandarts al gedaan bij me, geen kies di epijn doet geen zenuw onstoken niks.. maar die kaak daar wordt ik niet goe dvan dus ik hoop dat mijn behandeling voldoende is...
er zit nu al een kruidnagel in mijn mond, hiihi ook al vaker gehad zeker? Ja het is erg leuk werk, maar ik ben toen naar NL gekomen en heb helaas mijn laatste jaar niet afgemaakt, maar wie weet ga ik het ooit overdoen
Ik heb in mijn gat van mijn verstandskies een gaasje met kruidnagel olie zitten. Dat haalt de kaakchirurg er vrijdag uit.
koi
Geplaatst: 04-08-09 22:10
Angela, wat heb je weer uitgebreid op iedereen gereageerd, lief van je! Lekker dat er een klik is met je behandelaar, dat is toch wel een must en gelukkig viel het gesprek je ook mee. Ben het misschien vergeten maar wie is Sietske? Sorry als ik het had moeten weten maar het komt me niet bekend voor. Heb je al een reactie gekregen op 1 van je postcrossings? Vind het nogsteeds een apart verschijnsel, postcrossen
AB en vriendjes is een lastige combi, ik heb er ook echt een hekel aan. Zie je het zitten om voor de beestjes te zorgen? Is toch een hele opgave (ik zie het nu zelf) maar het kan ook een welkome afwisseling zijn. Wat wil je zelf met die loopgroep? Zou zelf denk ik wel willen weten wat hun gedachten heeft doen veranderen, zomaar uit nieuwsgierigheid maar of ik over zou stappen weet ik niet.
Daijano, wat fijn dat die collega dan toch eindelijk weg is . Informatie mbt je nieuwe baan is erg vermoeiend, probeer het rustig aan te doen en schrijf het op, zodat je het later nog eens op je gemak kan teruglezen. Scheelt soms ook weer in vragen. Hoop dat je goede afspraken kunt maken en wie weet nog wat extra salaris? Toen mijn verstandskiezen doorkwamen had ik daar niet zo'n last van, heb ze nog en ik wil ze graag zo houden, zitten prima daar. Ben ook bang van de tandarts, of moet ik zeggen van zijn assistentes want die hebben mn zenuw kapot geboord, dat deed auwie en sindsdien durf ik niet meer. Ben jij wel van plan te gaan?
Die vriendin had nog gesmst(wel pas laat) en is nog geweest, we hebben lekker in de tuin gezeten. Van de ene kant fijn maar van de andere kant denk ik altijd dat de buren meeluisteren maar het was wel gezellig, ze is net weg. Heb je weer eens een ander praatje. Voordat ze kwam, kwam de buurman nog om foto's van mij en de hond te maken voor mn vriend, zou hij nog eens doen dus dat was wel aardig. Alleen wilt mn hond niet op de foto maar er zat wel 1 goede foto tussen.
_Pilipa_
Geplaatst: 04-08-09 22:11
lruidnagel is een goed verdovend en verzachtend middel, been there done that hihi, foe ik ga zo naar bed , even een dubbele paracetemol en hopen op wat slaap en als het morgen niet echt beter is dan denk ik dat ik ga bellen.. Slaap lekker voor straks meid, ook de anderen wen sik een goede nacht rust!
koi
Geplaatst: 04-08-09 22:14
Slaap lekker en ik hoop voor je dat het overgaat en dat je wat slaapt. Zou toch maar even de tandarts bellen want er zal toch wel een gaatje etc. zitten.
_Pilipa_
Geplaatst: 04-08-09 22:16
Civ oei ik ben de enge assistente, maar indd ik ga wel als ik het niet meer hou.. denk ik *neus groeit*
die collega blijft in het bedrijf maar een andere functie en ik heb al gezegd ik wil best zijn baan overnemen( is dus onze klant waar ik bij ga werken, maar ik blijf bij mijn baas hun betalen mijn baas dan omdat ik voor hun werk doe) maar er moeten echt duidelijke afspraken komen. Ik hoop dat ik snel alles beetje opsla, foe zo moe ben ik nu ervan. Nou dus ze is nog geweest , mooi en fijn dat jullei nog even gekletst hebben, even wat anders. Oh ja da swel leuk kan je de foto naar je vriend sturen.
Edit Civ ik heb nog gereedschap van de tandarts en ik heb alles gecheckt en getest niks te vinden....
koi
Geplaatst: 04-08-09 22:23
Hoop voor je dat het overgaat, jij hebt er meer verstand van dan ik en wie weet komt er nu wel meer verstand bij Maar zit er voor jou niets leuks in financieel nu je job wisselt? Je kunt het allicht vragen of op een leuke manier op het woord gooien, zou het altijd proberen. Denk niet dat je alles al na 1 dag moet weten, blijven vragen, eerst kruipen, dan lopen en dan pas rennen. Eerst de basis onder de knie krijgen.
haha nog meer verstand , :p bekend zinnetje Civ hihi ja ik kruip nog even door, natuurlijk ga ik het proberen, nee heb je ja kan je krijgen. En ik heb nu wel aardig wat werk erbij en verantwoordelijkheid, vind leuk maar wil ook wel wat extras.. dus wie weet.
Nou nu ga ik echt , trusten allemaal!
Anoniem
Geplaatst: 04-08-09 22:26
Slaap lekker Daijano!
CIV: Sietske is mijn pony welke ik noodgedwongen heb moeten weg doen. Ik heb er onwijs veel verdriet van gehad, en nu nog steeds eigenlijk..
Aan de ene kant ben ik wel nieuwsgierig over die loopgroep, maar aan de andere kant denk ik ook van stik de moord toch!
Het is een hele opgave om voor de beestje te zorgen, maar ik doe het graag! Zo kan ik iets voor ze terug doen.
Wat leuk trouwens om die foto's te maken! Heb je nog met je vriend gesproken?
koi
Geplaatst: 04-08-09 22:38
Ik zou me ook niet geroepen voelen om me aan te sluiten bij de groep, eerst voelde ze zich te goed, zou lekker blijven waar je bent, toch? Heb je Sietske nooit meer gezien? Goed dat je er nu over kan praten en zo je het misschien een plekje kan geven. Ik heb mn vriend nog even gesproken, dat is weer een nadeel van visite, dan bellen we wat korter. Hij was blij met mn ontwerp, ik had ook nog wat plaatjes opgezocht en 1 onderdeel vond hij zo mooi, dat mocht ik al wel bestellen, haha. Maar daar wacht ik mee tot hij terug is, is veel leuker om samen te doen. Voel me wel iets beter nu, hoop wat te slapen straks en anders neem ik iets in.
Bedenk me net dat er iemand vroeg wat mn werkgever ervan vond dat ik me ziek melden. Die is met vakantie dus ik het aan een collega doorgeven, net zo makkelijk en aan de bewaking, kost wel 2 telefoontjes bij ons. Omdat het bedrijf zo groot is verwacht ik niet dat ik gebeld zal worden ofzo, is allemaal erg goed geregeld dus ik kan relaxen thuis, dat is wel lekker want voorheen moest ik ook dagelijks contact zoeken. Wil volgende week weer gaan werken maar nu even rustig aan, was wel even nodig. Hondje vertrekt zaterdag weer dus dan kan ik echt gaan ontspannen
Slaap lekker en een knuffel voor degene die het nodig hebben
koi
Geplaatst: 05-08-09 09:41
Allemaal een beetje geslapen? Ik heb ondanks de warmte wel lekker geslapen, gelukkig, had ik wel even nodig. Vandaag verplicht van de zon genieten denk ik want wat moet je anders met dit tropische weer doen? Ben wel blij dat ik nog thuis ben, voel me nog niet top.
Super CIV dat je zelf aanvoelt dat het goed is dat je thuis bent gebleven deze week ! Geniet van de zon zou ik zo zeggen. Je verdiend het ! Hier ook 1 die goed heeft geslapen, alleen te kort. Laat er in en vriendlief is vandaag jarig dus wou toch even ontbijt op bed maken (wat overigens gelukt is). Daarna al naar de NKO-arts geweest voor chronische oorontsteking problematiek (moet nu 2 dagen met een prop watten in mijn oor rondlopen, dus hoor ineens een pak minder, is wel raar) en daarna uitgebreid gaan zalven en na mijn vakantie terug op controle. Naar de apotheek de nodige 'reismedicijnen' gaan inslaan + oorzalf en al naar de carwash. En er staat nog enorm veel op het programma voor ik met een gerust hart op vakantie kan gaan. (wil nl altijd mijn huis helemaal aan kant hebben voor ik vertrek en aangezien ik vorige week echt amper iets heb gedaan is het best een rommeltje om nu op te ruimen)
koi
Geplaatst: 05-08-09 10:38
Nou Flappie, je bent al druk geweest vanmorgen, was je vriend blij met zijn onbijtje? Verder deed je niks vandaag toch voor zijn verjaardag? Hoop dat het helpt die watjes, is ook wel lekker rustig zo natuurlijk Doe je wel rustig aan want anders ga je straks gestresst op vakantie, de stof ligt er als je terugkomt ook nog/weer wel
Ik wil ook wat gaan doen maar omdat ik in de ZW zit ga ik toch liever niet weg van huis, zou wel willen maar straks krijgen we controle ofzo. Wel jammer want het is heerlijk weer om naar het water te gaan, alhoewel dat alleen ook niet zo leuk is.
Daijano, hoe is het met je tandpijn? Beetje geslapen?