Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Even genieten van de zon.
Jeetje en die beslaglegging is ook niet niks!!! Meiske toch, hopelijk kom je er heelhuids uit. Kan je nieuwe bewindvoerder niet een goed woordje voor je doen? Hopelijk lukt het wel met die uitkering, neem aan dat het bijstand is? Ik hoor daar wel vaker over dat men daar problemen mee heeft.
Ik vind het heel knap hoe je jezelf er doorheen slaat, je bent echt een sterke vrouw! En met je baan in september, gaat het vast helemaal goedkomen! Geniet maar eerst lekker van je vakantie!
(De zorg blijft mij trekken, en heb er behoorlijke spijt van dat ik destijds gestopt ben met mijn verpleegkundige opleiding) Geniet van je bezoekje bij je zus!
Was ook lang geleden dat ik die heb gekocht, maar ja je moet wat he, met die AB.
Daarna ben ik even op stal geweest, de sleutel ophalen want ik verzorg tot en met vrijdag de paarden en de hond.
Toen heb ik even op internet gezeten, maar ik had geen puf om te reageren.
Om half 4 kwam de kapster en nu heb ik mijn haren in een stoere boblijn!
. Informatie mbt je nieuwe baan is erg vermoeiend, probeer het rustig aan te doen en schrijf het op, zodat je het later nog eens op je gemak kan teruglezen. Scheelt soms ook weer in vragen. Hoop dat je goede afspraken kunt maken en wie weet nog wat extra salaris? Toen mijn verstandskiezen doorkwamen had ik daar niet zo'n last van, heb ze nog en ik wil ze graag zo houden, zitten prima daar.
Ben ook bang van de tandarts, of moet ik zeggen van zijn assistentes want die hebben mn zenuw kapot geboord, dat deed auwie en sindsdien durf ik niet meer. Ben jij wel van plan te gaan?
Maar zit er voor jou niets leuks in financieel nu je job wisselt? Je kunt het allicht vragen of op een leuke manier op het woord gooien, zou het altijd proberen. Denk niet dat je alles al na 1 dag moet weten, blijven vragen, eerst kruipen, dan lopen en dan pas rennen. Eerst de basis onder de knie krijgen.
en aan de bewaking, kost wel 2 telefoontjes bij ons. Omdat het bedrijf zo groot is verwacht ik niet dat ik gebeld zal worden ofzo, is allemaal erg goed geregeld dus ik kan relaxen thuis, dat is wel lekker want voorheen moest ik ook dagelijks contact zoeken. Wil volgende week weer gaan werken maar nu even rustig aan, was wel even nodig. Hondje vertrekt zaterdag weer dus dan kan ik echt gaan ontspannen 
Doe je wel rustig aan want anders ga je straks gestresst op vakantie, de stof ligt er als je terugkomt ook nog/weer wel