Maar dat van dat broodje klinkt goed! Krijg spontaan trek.
  Maar dat van dat broodje klinkt goed! Krijg spontaan trek.                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) dan even een broodje halen en hier opeten. Dan hier opruimen en stofzuigen en heel de zever meer. Dan met stofzuiger naar mij thuis ( mijne is kapot ) om daar ook even te zuigen.
 ) dan even een broodje halen en hier opeten. Dan hier opruimen en stofzuigen en heel de zever meer. Dan met stofzuiger naar mij thuis ( mijne is kapot ) om daar ook even te zuigen.  maar ga proberen of ik het allemaal voor elkaar krijg. Iig moet het hier op geruimd en schoon zijn. Weet niet wanneer mn schoonmoeder terug komt, dus ja
 maar ga proberen of ik het allemaal voor elkaar krijg. Iig moet het hier op geruimd en schoon zijn. Weet niet wanneer mn schoonmoeder terug komt, dus ja  

flicka schreef:Hoi dames.
Wat is dat voor favo liedje Sam? En wat voor broodje ga je eten, ik heb ook eens zin mezelf te verwennen.
Je gaat je vast beter voelen van een lekker hapje.
CIV weer wat gehoord van vriend, tof hoor.
Ik ben het tegengestelde van een emo-eter, krijg niks naar binnen of het moet héél lekker zijn.
 Owww, wat krijg ik daar kippevel van
 Owww, wat krijg ik daar kippevel van 

Aan de ene kant weet ik dat het beter is als ik zonder m verder ga, dat dat een heel stuk minder stress geeft, maar aan de andere kant wil ik m ook niet missen. Ik ben de laatste paar dagen weer blij als ie thuis komt, en thuis is
 Aan de ene kant weet ik dat het beter is als ik zonder m verder ga, dat dat een heel stuk minder stress geeft, maar aan de andere kant wil ik m ook niet missen. Ik ben de laatste paar dagen weer blij als ie thuis komt, en thuis is  Het is een rare situatie allemaal
 Het is een rare situatie allemaal  

)
 )                                                         
 Ik lust geen vis
 Ik lust geen vis 

gehe, weer 6 pagina's erbij.
 gehe, weer 6 pagina's erbij.  

haha. Moet duits gaan leren, morgen SO, SCHRIK
 haha. Moet duits gaan leren, morgen SO, SCHRIK
 En dat er eens de energie niet is, is ook begrijpelijk, maar dat mag dan wel op een gewone manier gezegt worden.
 En dat er eens de energie niet is, is ook begrijpelijk, maar dat mag dan wel op een gewone manier gezegt worden.
 )
 )