Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:55

Sam :(:) Maar dat van dat broodje klinkt goed! Krijg spontaan trek.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 11:59

:= Ik ben een emotie eter, als ik me ellendig voel, ga ik eten. Meestal voel ik me daarna wel weer beter. Erg eigenlijk he, dat ik eten nodig heb om me beter te voelen -O-

Charlie_P

Re: Meer mensen met een burn out / overspannen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:00

Jaa ik ken het> doe ik dus ook. Sinds m'n paniekaanvallen zijn begonnen heb ik er 20 (!) kilo bij gegeten. Gelukkig zijn er inmiddels weer 11 af.....

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:07

Wauw, das goed! Top zeg.

Ik was eerst bang dat ik zo giga veel zou bij gaan komen met mn zwangerschap, maar tot nu toe ben ik maar 2.5 kilo bij gekomen gelukkig.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:17

O dat valt heel erg mee idd. Soms hoor je echt van die verhalen van vrouwen die echt mega veel aankomen. Ik zag gisteren nog een foto van 2 jaar geleden op mijn paard, pfff wat een spekkie. Dat is dan wel weer confronterend. Maar echt dieten is ook niet mijn ding, ik ben gewoon echt gek op lekker eten. Soms loopt het alleen een beetje uit de hand. En dat is idd voornamelijk als ik slecht in mn vel zit.
Hoe voel je je verder nu? Ga je nog wat doen vandaag?

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:21

Mwa, het gaat wel. Net even mn favo liedje geluisterd, krijg ik meestal wel energie van.

Zo meteen even mn hond naar huis brengen zodat de kat niet alleen zit ( zitten zolang bij mijn schoonmoeder in huis he ;) ) dan even een broodje halen en hier opeten. Dan hier opruimen en stofzuigen en heel de zever meer. Dan met stofzuiger naar mij thuis ( mijne is kapot ) om daar ook even te zuigen.

Voor mij een erg druk programma :o maar ga proberen of ik het allemaal voor elkaar krijg. Iig moet het hier op geruimd en schoon zijn. Weet niet wanneer mn schoonmoeder terug komt, dus ja ;)

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:27

Hoi dames.
Wat is dat voor favo liedje Sam? En wat voor broodje ga je eten, ik heb ook eens zin mezelf te verwennen.
Je gaat je vast beter voelen van een lekker hapje.

CIV weer wat gehoord van vriend, tof hoor.

Ik ben het tegengestelde van een emo-eter, krijg niks naar binnen of het moet héél lekker zijn.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:33

Dames en heren,
Wat lees ik weer allemaa….poe poe

Angela, ik snap je situatie heel goe dik heb hetzelfde probleem, maar ik heb ondertussen geleerd en dat wil ik je meegeven:
De mensen om je heen moeten je accepteren zoals je bent, ze moeten je de ruimte geven als jij erom vraagt, dit soort mensen
Bij jou kosten jou bakken met energie en voeden je niet en zijn het daarom ook niet waard, je zal weer mensen tegen komen
die met je meewandelen en je kunnen voeden met positieve dingen want dat is wat jij nodig hebt, het is de bedoeling dat je beter wordt en dit soort mensen
zullen jou er niet bij kunnen helpen! Geloof me als ik je zeg dat je mensen tegen zal komen die je met alle liefde zullen benaderen en jou weer het echte gevoel van veiligheid zullen geven, wees geduldig en bekommer je nu om jezelf, daarna om een ander, alle schade die daartussen ontstaat valt te herstellen dat is jouw minste zorg!

DC wat een goed nieuws, het is dus net als toen, en ik denk dat het gewoon goe dis!
Ik wens je heel veel plezier en geniet ervan!

Civ internet in dat droge land is echt kansloos , maak j eniet te druk dat kan je nu niet hebben, komt wel goed!

PW, je klinkt weer aardig gesloopt, die sessies bij de hapto worden op een begeven moment zo intens en zullen je een goed gevoel geven , nu is het
Nog wel schrikken van wat er allemaal naar boven komt, maar het komt goed. Wees jezelf dat is de enige manier en geef toe aan je zwakke momenten!

Sifra.. lief van je dat je vraagt hoe het gaat, ik vergeet mezelf niet , maar als ik een ander blij en rust kan geven is dat voor mij een waanzinnig gevoel,
Dat onderdrukt bij mij het gevoel dat ik soms heb dta ik niet goed genoeg ben voor een ander, vandaar data ik gewoon uitgebreid reageer!

Sam,.. dat valt best mee 2.5 kg is nog een klein buukje, bizar eigenlijk dat er nu gewoon een nieuw leventje groeit, je vriendje en jij zijn er nog niet uit
Hoe jullie verder gaan?... gewoon je gevoel volgen!!! JE weet wat het best eis voor jou en je kleintje

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:36

Pw hoe is het gegaan op je werk,.. heb aan je gedacht en hoop dat je met opgegeven hoofd weg kon gaan!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:37

flicka schreef:
Hoi dames.
Wat is dat voor favo liedje Sam? En wat voor broodje ga je eten, ik heb ook eens zin mezelf te verwennen.
Je gaat je vast beter voelen van een lekker hapje.

CIV weer wat gehoord van vriend, tof hoor.

Ik ben het tegengestelde van een emo-eter, krijg niks naar binnen of het moet héél lekker zijn.

Mijn favo liedje is Dj zany vs the Prophet met Nothing else matters. En dan liefst live op Qlimax :j Owww, wat krijg ik daar kippevel van :D

En broodje ga ik hier een paar straten verder halen. Een broodje met een mexicano en joppiesaus denk ik :9

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:40

Idd Daijano, het is nog heel onwerkelijk :=
Ook al heb ik de kleine nu al 2 keer op de echo gezien, maar dan nog. Je ziet het, en je merkt dat ze op je buik bezig zijn, maar het blijft raar :j

Met mn vriend ben ik er idd nog niet :n Aan de ene kant weet ik dat het beter is als ik zonder m verder ga, dat dat een heel stuk minder stress geeft, maar aan de andere kant wil ik m ook niet missen. Ik ben de laatste paar dagen weer blij als ie thuis komt, en thuis is :j Het is een rare situatie allemaal -O-

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 12:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:13

ik heb net boodschappen gedaan en ga mezelf verwennen met een ciabatta met forelfilet...

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:26

Ieuw :o Ik lust geen vis :+
Maar dat ciabatta broodje is dan wel weer heerlijk.
Is ook lekker met tomaat en mozzarella :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 13:35

ja zeker.
of gewoon met oude kaas,en lekker sla en tomaat en komkommer...

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:03

Hmmm, en nu ga ik echt naar de winkel rennen :')

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:14

Ik heb net een heerlijk broodje gezond gehaald. Moest 2x op een neer met de auto, was mijn portemonnee vergeten .......

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:47

pff, zitten jullie 24/7 hiero? :D gehe, weer 6 pagina's erbij. :P

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:50

Hallo dames !
pff zeg ik ga niet helemaal terug lezen jullie zijn me wat te snel gegaan .
ik heb vandaag gelukkig geen GW en ik was vandaag kwart over 1 uit dus ff een hele middag niks doen

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:52

nee billyboy, een hele middag met mij pb'en :Y) haha. Moet duits gaan leren, morgen SO, SCHRIK
nog niks voor gedaan. Hoe leer ik in hemelsnaam 200 woordjes binnen 1 middagje???

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 14:59

Oliebeer schreef:
nee billyboy, een hele middag met mij pb'en :Y) haha. Moet duits gaan leren, morgen SO, SCHRIK
nog niks voor gedaan. Hoe leer ik in hemelsnaam 200 woordjes binnen 1 middagje???

Door geen hele middag te gaan zitten PBen?

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:03

Sorry dames, ik moet het toch echt even kwijt.

Soms krijg ik het idee dat jullie ( pr en oliebeer ) denken dat dit een gezellig HK topic is. Helaas is dit niet zo. Voor iedereen die hier komt, is dit topic zon beetje een steun en toe verlaat geworden. Waar je met mensen kunt praten die weten hoe je je voelt en je dus begrijpen. En door dat begrip is er wederzijds respect.

En dr is nergens gezegt dat jullie móeten bij lezen, tis alleen fijn als jullie ook intresse terug tonen ;) En dat er eens de energie niet is, is ook begrijpelijk, maar dat mag dan wel op een gewone manier gezegt worden.

Ik hoop dat ik hier mee geen kwaaie gezichten zet, maar het moest er toch echt even uit :o

(ps, wilt niet zeggen dat jullie hier minder welkom zijn btw ;) )

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:03

flicka schreef:
Ik heb net een heerlijk broodje gezond gehaald. Moest 2x op een neer met de auto, was mijn portemonnee vergeten .......

Is trouwens niet zo slim nee. Maar goed, hopen dat je broodje extra lekker was :D

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:04

Ow, en nog een ps, ik zet dit bewust in het topic neer, zodat anderen weten hoe ik er over denk, en waarom ik dus misschien wel eens anders kan reageren ;)

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:08

Ik ben het met je eens Sam. Zou er niet zo'n topic zijn voor youngsters?