Unwritten schreef:Ik heb juist wel heel veel zin in sex, en ik heb de 24+4 pil
Hahaha

Het is echt zo verschillend bij iedereen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Een half uurtje na het slikken ongeveer, maar ik ga daarna slapen dus ik weet niet hoe het zou zijn als ik hem 's morgens zou nemen.
Onverklaarbare haaruitval heb ik al zo'n 4 jaar, en ik heb dus nu de stille hoop dat ook dat door de pil kwamVoordat ik straks echt kaal ben
Viootjuh schreef:Leo: mag ik vragen wat voor bijwerkingen je had?
Ik hoor heel veel mensen over stemmingsveranderingen, bloedingen en geen zin meer in seks. Dat mensen na een aantal jaar ineens misselijk worden van de pil (zoals ik) hoor ik bijna niet.
Morrie05 schreef:Unwritten schreef:Ik heb juist wel heel veel zin in sex, en ik heb de 24+4 pil
Ben jij niet heel erg snel boos met de 24+4 pil? Ik had totaal geen geduld werd overal pissig om enzo. Dus ik was er al weer snel klaar mee
Leo schreef:Ik kreeg ook na 4 jaar heel veel last van bijwerkingen met de pil.
Heb nu een jaar de Mirena. Ligt het aan mij, of hoor ik de laatste tijd steeds meer verhalen van mensen die door de Mirena heen zwanger zijn geworden? Voorheen, toen ik hem net had, hoorde ik er nooit wat over... Maar nu..
LotteSmokey schreef:Hebben hier trouwens nog meer mensen last van migraineaanvallen door pil?
Of slikt iemand hier ook die nieuwe pil: yaz 24+4 en wat vinden jullie van deze pil? (ik heb het idee dat die niet goed werkt)
druppeltje schreef:Hoihoi,
Ik hoop dat iemand antwoord weet op mijn vraag. Ik heb zelf de Cilest pil, deze zou de hoofdpijn moeten verlichten. Omdat ik eigenlijk altijd mega last heb van een winterdip, ben ik vandaag begonnen met de sintjanskruidcapsules van A. Vogel. Deze heten Hyperiforce forte.
Nu heb ik dus geen idee meer of m'n pil nog veilig is...De ene site zegt van wel, de andere zegt van niet. Ik wil eigenlijk liever niet de dokter bellen hierover, omdat ik bang ben dat hij me gelijk aan de 'echte' AD zet enzo.
Wie weet raad?
LotteSmokey schreef:Morrie05 schreef:
Ben jij niet heel erg snel boos met de 24+4 pil? Ik had totaal geen geduld werd overal pissig om enzo. Dus ik was er al weer snel klaar mee
Nu je het zegt.. sinds ik 24+4 heb.. Heb ik ook weinig geduld en word overal boos om ook al is het maar iets kleins.