Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
faye schreef:WR, Je kan roepen wat je wil, maar feit blijft dat de bijwerkingen niet bekend zijn. Zeker niet onder de groep van hele jonge meisjes, die nu een vaccinatie aangeboden krijgen. Sterker nog, er kunnen andere soorten virussen kanker gaan veroorzaken. HEt lijkt mij dat het NKI daar juist geschikt voor is om een uitspraak over te doen. Ook het KWF vind dat er te kleinschalig getest is.
faye schreef:Daar gáát het niet om. Het gaat erom dat er kleinschalig getest is en de bijwerkingen niet bekend op langere termijn. Sterker nog, er kunnen andere oorzaken van bmhk ontstaan.
Meer dan genoeg om geen vaccinatie te halen lijkt me. Zeker gezien de valse voorlichting die gegeven wordt.
Die onafhankelijk van medicijnfabrikanten gedaan zijn, omdat jullie dat zo'n punt vinden...? Lees ze eens, dan kun je pretenderen op de hoogt te zijn van waar je over praat 

phaser schreef:@ Rusell; mijn overdrijving ivm de hysterercomie was sarcasme genaamd
Er wordt nergens gezegd dat het vaccin levenslang garantie biedt, dat geldt voor geen enkel vaccin overigens...
Ik ben ook gevaccineerd tegen Hep A en Hep B maar moet toch ook elk jaar mijn titers laten controleren.
Een vaccin is nooit 100% blijvend, het moet minstens 6 jaar preventie bieden voor de stof die er in zit.
hebben ze daar een vaccin voor???

Celiien schreef:Ok ik kom me ook even mengen;;
Over die bijwerkingen;
De bijwerkingen staan in de folder, en misschien zijn ze dan wel niet bekend, wie zegt dat men ze krijgt?
als je eens ziet wat er op de bijwerkingenfolder van andere medicijnen(oa, hersenvliesontseking) staat, schrik je je ook dood
dus bijwerkingen vind ik geen goed argument
en dat geneuvel over het oostindisch doof zijn; je bent het zelf ook, aangezien je ook alleen maar de negatieve kanten wil horen