Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat gemeen zeg... Is het een paar keer gebeurd omdat je je niet goed voelde? Trek je je er maar niets van aan (Hoewel ik weet dat dat echt super moeilijk is) maar jij weet wel beter..
Marilla schreef:Goh, er is zo'n topic hier op het forum over een vriendin die telkens afzegt. Nu zit een goede vriendin van mij erop en die zegt 'Zo'n vriendin heb ik ook! Dumpen! Dat zijn geen echte vriendinnen'.
Goh, ik weet heel goed dat ze mij bedoelt en zij weet heel goed dat ik hier op het forum zit. Beetje jammer dat ze het via internet doet..
Marilla schreef:In de 10 jaar dat ik haar ken is het niet vaak gebeurd. De afgelopen maand 2 keer. 1 keer zouden we een hele dag naar Eindhoven gaan, dat hou ik gewoon niet vol. En de andere keer had ik m'n enkelbanden verrekt en mocht absoluut niet lopen van de dokter. Maarja, ik ga er maar boven staan. Nu weet ik in ieder geval wel hoe ze over mij denkt
Sommige mensen kunnen eenmaal wel iets meer begrip tonen voor mensen met een chronische ziekte, ook al kan ik me goed voorstellen dat je het niet snapt als je het zelf niet hebt.
Ik ben vorige week geweest (veel hoofdpijn de laatste tijd), en hoewel ik voor m'n gevoel alles gewoon zie heb ik toch een bril nodig. Gaat in de hoofdpijn waarschijnlijk een stuk schelen. 
Dan moet ik nu ook maar flink forummen want tjsa, het was te verwachten, rond een uur of 7 stortte ik helemaal in.. Nog even alles een keer doorlezen voor mn tentamen morgen en dan lekker mn bedje opzoeken!
En het zou wel lekker zijn als je door die bril van je hoofdpijn afkomt. Ik heb ook een bril, maar eigenlijk nooit op. Heb hem ook alleen nodig voor ver weg met TV enzovoort, maar ik gebruik hem eigenlijk nooit. Die strepen die ik zie van het licht gaan er niet mee weg dus dan zie ik nog net zo weinig.
). Dus ik word straks teruggebeld...
Krijgen we zeker nog een keer de reutemeteut van; 'Ja moeheid is heel breed, we weten het ook niet, je bloed is goed. Voel je je weleens somber blablabla'. En dan natuurlijk weer bloeddruk meten die veel te hoog is omdat ik hartstikke gestressed daar zit. En een te hoge pols. Dan horen ze weer een ruis. Graven ze die computer uit en dan blijkt dat dat allemaal al gechecked is en moet ik weer een paar maanden afwachten. 
Bij mij vinden ze ook niets, mijn huisarts ziet het wel in en stuurt me door naar A-dam, misschien dat dat kan? Marilla schreef:Goh, er is zo'n topic hier op het forum over een vriendin die telkens afzegt. Nu zit een goede vriendin van mij erop en die zegt 'Zo'n vriendin heb ik ook! Dumpen! Dat zijn geen echte vriendinnen'.
Goh, ik weet heel goed dat ze mij bedoelt en zij weet heel goed dat ik hier op het forum zit. Beetje jammer dat ze het via internet doet..
Paula schreef:Ik moet maandag langskomen. 'Waardes zijn nu allemaal goed dus daaraan kan het niet meer liggen. De dokter wil je daarom nu graag weer een keer zien'.
Jammer dat het een inval dokter is die dus weer volkomen nieuw is, maargoed.Krijgen we zeker nog een keer de reutemeteut van; 'Ja moeheid is heel breed, we weten het ook niet, je bloed is goed. Voel je je weleens somber blablabla'. En dan natuurlijk weer bloeddruk meten die veel te hoog is omdat ik hartstikke gestressed daar zit. En een te hoge pols. Dan horen ze weer een ruis. Graven ze die computer uit en dan blijkt dat dat allemaal al gechecked is en moet ik weer een paar maanden afwachten.
Jullie horen het al wel; ben nu echt super chagarijnig en weet niet eens goed waarom. Denk dat ik veel te hard heb gehoopt dat ik een B12 tekort heb. Hoewel die nog wel laag zal zijn maar hoog genoeg in hun ogen. Argh.
Moet er trouwens om half 9 zijn, vraagt de assistente zo heel lief; 'Of vind je dat te vroeg'. Ahw.