Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yvvv schreef:Weet nu ondertussen wat meer over de intiempiercings, maar zit toch ook de twijfelen om niet liever een microdermal te laten plaatsen, bovenin ergens mij mijn bikinilijn.
Zijn die dingen dik? Blijven ze snel ergens achter haken? Ik kan me van het begin van mijn tepelpiercing herinneren dat ik nogal regelmatig gigantische pijn had als mijn beha er weer eens achter zat... Lijkt mij dat die MD's een stuk dunner zijn, dus je er minder last van hebt, maar weet het natuurlijk niet... Heb ze nooit in het echt gezien..
En kun je nog een tattoo laten zetten om en rond de MD?
yvvv schreef:Weet nu ondertussen wat meer over de intiempiercings, maar zit toch ook de twijfelen om niet liever een microdermal te laten plaatsen, bovenin ergens mij mijn bikinilijn.
Zijn die dingen dik? Blijven ze snel ergens achter haken? Ik kan me van het begin van mijn tepelpiercing herinneren dat ik nogal regelmatig gigantische pijn had als mijn beha er weer eens achter zat... Lijkt mij dat die MD's een stuk dunner zijn, dus je er minder last van hebt, maar weet het natuurlijk niet... Heb ze nooit in het echt gezien..
En kun je nog een tattoo laten zetten om en rond de MD?
yvvv schreef:Phara, maar dan kan je er toch nog altijd overheen laten tatoueren? Of pakt dat niet op littekenweefsel?
Dramaqueen, komt dat omdat-ie er is uitgegroeid?
xDramaQueen schreef:yvvv schreef:Phara, maar dan kan je er toch nog altijd overheen laten tatoueren? Of pakt dat niet op littekenweefsel?
Dramaqueen, komt dat omdat-ie er is uitgegroeid?
zeg maar gerust gefloept
marlies85 schreef:Suor schreef:Heeft iemand hier ervaring met zo'n inner conch piercing? Ik wil het zooo graag, maar ben bang dat het gigantisch pijn doet
Ik heb een inner conch.
Het zetten is best wel even gemeen jamaar dan ben je er nog niet....daarna begint de ellende pas
Na zo'n 6 á 7 maanden was hij eindelijk niet pijnlijk mee bij mij.Maar de inner conch staat ook wel bekend als een rasechte b*tch
alissaaa schreef:voor zover ik weet toch niet..
valt helemaaaal niet te vergelijken met een surface, dat noem ik vaak
Marshaha schreef:als ik zou moeten kiezen tussen een MD in je venusheuvel of een intiempiercing, koos ik voor het laatste
minste problemen mee, en je 'hebt er ook nog wat aan'