@ Aikon: Die lamp hangt er vooral voor de sier, is eigenlijk nooit aan.
@ Joyce: Dat is dan best een grote zaak dan als ik het zo hoor of niet? Tenminste, klinkt alsof jullie best veel personeel hebben.
@ Lammie: Dat van die vlekken en niks zien is inderdaad lastig, ik ken het

. Maar dat een collega dan zo reageert, ik zou me daar echt kwaad om kunnen maken, wat dan dus weer niet goed is voor de migraine.
Bij mij op het werk reageren ze er gelukkig goed op als ik een aanval krijg. (ze hebben me dan ook wel regelmatig als zombie gezien, spierwit, huilend van de hoofdpijn, overgeven en met spraakstoornissen, maar toch) Als de aanval mee valt werk ik gewoon rustig aan door tot ie weg zakt, en als ie echt heel hevig is overleg ik of ik naar huis kan (gelukkig tegenwoordig bijna nooit meer).
Had helaas gisteren weer migraine (populaire dag voor de migraine zo te lezen). Maar dat was eigenlijk ook wel mijn eigen schuld. Ik had donderdag en vrijdag al migraine. En had toen allemaal moeten stressen ivm carnaval. Moest donderdag mn pak afmaken. En vrijdagavond ging het wel weer redelijk en ik wilde perse gaan carnavallen omdat ik met nieuwjaar ook al migraine had. En als mijn slaapritme word verstoord voel ik meteen dat ik migraine ga krijgen (ik voel 's ochtends als ik wakker word of ik die dag migraine krijg of niet). Dus ik voelde het zondagavond al aankomen, en ik was op stap, en flitslichten, dus toen het gisteren kwam was het eigenlijk geen verassing. Maar goed, de aanval viel mee, en ik heb carnaval gevierd

Maar goed, ik merk dus ook dat als ik het wat rustiger aan doe, en een normaal slaapritme heb (dus niet op stap in het weekend, want dan is het raak) dat het vrij goed gaat met de migraine.
Ben benieuwd of het bij jou weg is gebleven eroslover.
Hoe is het met jou aanval Branca?