sharoontje schreef:Helpt die nagelverharder van Herome echt tegen het nagelbijten ??
nee daar is de byt-ex voor,de nagelverharden maakt ej eigen nagels harder/steviger, door t knagen worden ze zacht en erg broos
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
?
.
of voorbeeldfoto's ofzo
? vind het altijd leuk om die dingen te bekijken. 
(in de toekomst) heb ook geen website doe nu afentoe nagelsetje bij vriendinnen zetten, doe ik dan zwart (nohh...
) maar ben ook net klaar met die opleiding.
maar als je google kom je heel ver hoor. vooral onder het mom nail art 
die van nagel.. want daar heb ik ook al voor zitten kijken. 
Naomi_Haffie schreef:Hoe gaat die opleding in z'n werk eigenlijk?die van nagel.. want daar heb ik ook al voor zitten kijken.
en iedereen roept voordat je begint met je opleiding dat ze wel mee willen maar als ze horen dat het maar 3 tot 5 nagels per keer zijn haakt iedereen af) .
.. 
SassieSjaak schreef:areke schreef:elke keer in de aceton zou ik niet doen, tast ook je eigen nagels aan op den duur.
Wil je ze er veilig af hebben moet je toch echt vijlen of gewoon zulke dingen aan de nagelstylistes over laten, die hebben er voor geleerd![]()
Naomi_Haffie gel is iets zachter en flexiebeler als acryl.
Je moet natuurlijk niet gelijk lang beginnen, maar je nagelstyliste (mist je geen huis tuin en keuken prutser hebt) kan je wel vertellen wat het beste is.
De nagelstyliste zet je ook elke keer in de aceton! Bel maar naar een studio en vraag maar hoe je ze eraf krijg?
Vijlen is al helemaal niet goed, omdat je dan ineens in je eigen nagel zit,en is veelste veel werk.