Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 18:25

AnoukB schreef:
Je eigen haar moet idd wel langer dat je schouder zijn anders zie je het lengte verschil heel goed, gelukkig komen mijn haren tot mn bh bandje ongeveer :=
:D

Mijn haar is in de zogenaamde rihanna boblijn geknipt.. voor langer achter korter zeg maar mijn clipins komen tot halverwege mijn onderrug en niemand ziet dat dat hele eind nep is hoor :P dus het ligt er ontzettend aan hoe je haar is mbt het model en hoeveel haar je er bij neemt.. ik heb 2 pakken zodat het net zo vol is als mijn eigen haar en daaronder zit 1 strook van kruidvat omdat ik dat kwa kleur wel wat vond breken ( de rest is allemaal echt haar)
Mijn lange haar komt net op mijn schouders en achter hangt het er toch nog duidelijk er boven kwestie van uitproberen en goed laten knippen nu lijkt het net of het gewoon heel goed in laagjes is geknipt :D

050206051012

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 22:14

Blon_D, heb jij foto's van je haar?

Als ik heel eerlijk ben vind ik de weave op de vorige pagina niet zo mooi...

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 00:02

nee op dit moment niet zal er van de week ns ff een laten maken

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 12:55

Quellian schreef:
Blon_D, heb jij foto's van je haar?

Als ik heel eerlijk ben vind ik de weave op de vorige pagina niet zo mooi...

Ik schrok om heel eerlijk te zijn ook.
Het ziet er superdroog uit en door al die happen e.d.lijkt het net alsof er ratten aan hebben zitten vreten.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het eenmaal is geknipt.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 14:49

Weet niet van wie de foto van de vorige pagina is.... Vergeten....
Maaaaár, ik vind dat het er heel apart inzit..
Net of je eigen haar is afgefikt.. Bij mij zie je als je goed kijkt de overgang, maar bij jou vind ik dit erg extreem..
Kun je geen foto maken dat je gewoon rechtop staat en je haar helemaal sluik naar beneden??

Ben benieuwdddd!!!

Ik heb ook weer wat hoor :\ ,
Ik ging blonde plukken doen, door me weave heen..
Nou prima, ik dat doen (ofja een vriendin van me) en toen werd het half rood,en op me eigenhaar wel blond/lichtbruin..
Prima haar gefohnt huppetee nog een keer, en nu eindelijk is het goed.. Echte blonde plukken zijn het niet, maar meer een tint lichter globaal door je haar zeg maar.. Wel heel gaaf, maar schrok wel even in de spiegel :=

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 15:14

Die foto is van brittje88.. Ik schrok er ook van, maar ja, ze zegt er ook bij dat ze het zelf verknipt heeft. Ben benieuwd hoe het er straks uitziet als het goed geknipt is, want nu vind ik de voor foto mooier als de na ;)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 15:23

Mijn clipins Ik zie dat mijn haar nu door de zon bovenop is opgelicht dus denk dat ik t daar van de week ff wat meer goudblonderig kleur :+
Maar kwa haar structuur kan je het er niet uit op maken ( vind ik) kwa kleur kan je t op de foto nu wel zien

http://www.mijnalbum.nl/Album=6VI3ZRFV

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 15:01

Hoi allemaal, hoe is het hier??

Ik heb nog nooit wat van Balmain gehoord, stel je toch eens voor dat ze zich aan de afspraken houden. Volgende week ga ik zelf weer bellen, ben benieuwd naar hun excuus.

Ik heb even jullie advies nodig: volgende week ga ik naar Normaal, en ik weet niet zo goed wat ik dan met mijn haar moet doen. Er word natuurlijk wat met bier gegooid, en ik sta niet de hele avond stil in een hoekje, dus dat word dansen en springen. Het liefst wil ik mijn haar gewoon los houden, maar ja, wat als het gaat klitten? Mijn eigen haar werd altijd al een apart krullend bosje van het bier, maar dit is natuurlijk veel langer en zwaarder.

We blijven daar slapen, dus ik kan het niet gelijk na die tijd wassen, dat word de volgende morgen/middag. Zal het verstandig zijn om het los te houden, of kan het beter in een strakke vlecht, zodat het niet gaat klitten? Wie heeft advies?? Als het klit, zal ik dat er de dag erna uitkunnen wassen met een flinke hand vol cremespoeling? Voor het slapen wil ik het sowieso in een vlecht doen, omdat ik het vast niet helemaal droog krijg voor die tijd.

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 16:33

ik deed het dan meestal half vast zegmaar, dat je je eigen haar een beetje weggewerkt heb. En die klitten krijg je er echt wel uit hoor met cremespoeling, die krijg je er bij je eigen haar toch ook altijd uit ;)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:02

Ja dat is zo, en als ik het voor het slapen gelijk in een vlecht doe, en die er voor het douchen niet meer uit haal, kan het ook niet verder gaan klitten.

Ik ben alleen nog niet vergeten hoeveel haar ik wel eens verloren ben, na een avondje normaal. Maar goed, ik had ook beter niet kunnen borstelen, terwijl het helemaal raar in sliertjes was opgedroogt. Nou ja, denk dat ik het maar gewoon los houdt, als ik er niet te veel aan kom zal het hopelijk wat mee vallen..

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 19:30

haha nee dat is niet mijn eigen haar wat zo raar zit, dat is de weave. Heb het er inmiddels uitgehaald. Het begon steeds erger te worden, vind het wel raar dacht dat dit haar wel goed zou moeten blijven, maar vind het nu gewoon op nephaar lijken terwijl het humanhair is. Heb het van het merk Sleek, iemand bekend daarmee?

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:21

verzorg je het haar wel goed? mijn clipins van humanhair moet ik toch wel 1 of 2x per week een uurtje met een haarmasker neerleggen zodat ze niet te veel gaan klitten of pluizen. Verder heb ik er een soort spray voor gekocht die ik er iedere avond inspuit..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:50

Mijn extensions gaan er dit weekend waarschijnlijk uit, ben ze helemaal zat :D

Zorro; gewoon los laten en desnoods een kleine borstel in je tas meenemen dat je de lengtes tussendoor kunt borstelen.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:22

Heb al een tijdje mee zitten lezen, maar hier steeds nog de twijfel.
Mijn haar is van mezelf heel erg dik, en ik ben bang dat je dan snel een overgang ziet.
Die clip ins van socap die in de aanbieding zijn (paar pagina's terug) lijken me wel wat. Maar blijven die echt stijl of krullen ze iets mee met je haar?
Heb namelijk ooit eens paarse extensions gehad, een paar dan, en die krulden als het nat was gewoon met mijn slag mee.
Of moet ik de rest van mijn haar elke keer stijlen als ik ze indoe?
Sorry voor de vele vragen!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:33

helemaal stijl zijn ze nooit maar wat ik doe is er een vlecht in maken ze wat vochtig maken en dan oplaten droge.. dan valt het mooier mee

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:37

ik heb geen clipins dus kan ze niet in een maskerbadje leggen.
Doe gewoon de normale verzorging, cremespoeling en niet al te veel wassen met shampoo. Verwachtte dat het eigenlijk wel goed zou blijven dan, maar de punten gaan best wel pluizen dus.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 23:54

en als je t bij laat knippen dan? tis ook zonde als het erger wordt..

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 07:59

brittje88 schreef:
maar de punten gaan best wel pluizen dus.

ik doe daarvoor mijn haren om zon borstel heen draaien van een fohn en ze heel ff een "blow"tje geven en dan zijn ze gelijk mooi glad...wel vooraf beschermende spray erin..werkt perfect zo.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 13:49

En ik ben weer extensionloos -O-

Heb maar een triest bosje van mezelf!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:48

Maar je hebt wel een mooi huis! ;) Sterkte hoor, ik zie ook tegen de dag op dat het er uit moet..

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:50

Quellian: Heb je een foto van je eigen haar en je haar met extensions?

Ik heb me haar blond, ofnouja beetje blond met kopertintjes erdoor heen. Echt super gaaf.. en eerst was het donkerbruin!! :)) Al moet ik vanavond wel eventjes haarmasker doen het is gigantishe droog :\
Maar aangezien ik Dinsdag jarig ben wil ik wel een normale haar kleur en niet knal oranje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:36

Dat zal wennen zijn Quellian, is het nu ook een stuk minder zwaar?

Ik moet eigenlijk binnenkort naar de kapper maar ik zoek dat niet echt. Ben in januari voor het laatst geweest.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 21:35

Dit was met extensions:

Afbeelding

En dit was ervoor, zonder extensions:

Afbeelding

De klem die in de eerste foto in m'n haar zit, blijft nu niet eens meer hangen als ik 'al' m'n haar in een staartje doe. Heb m'n haar nu wel bij laten punten en een schuine pony erin laten knippen, maar vind het nog steeds maar zielig. Ga hier toch maar eens in de groep gooien dat ik nieuwe extensions moet :(

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:09

Ik mis mn exstra haar echt nu al verschikkelijk. Ben van plan een nieuwe bos weave haar te kopen. Maar kan iemand mij vertellen welk merk de beste prijs en kwaliteit heeft en welke verzorging ik erbij moet gebruiken want wil het echt niet weer zo verkloten.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 08:16

Brittje je hebt pb over een goed adresje