_Kiki_ schreef:Yup
bedoel niet met alleen wat water of zeep. komen natuurlijk allemaal huidschilfers en dingen op die gaan groeien op dat ding. Dus elke dat je scheert stop je er dan bacterien in.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kiki_ schreef:Yup
Si_monee schreef:dasj_02 schreef:head&schoulders
of hoe je het schrijft
die met die citroentjes
gebruik ik zelf ook
Oke. Citroentjes?Is Head&Shoulders echt goede shampoo?
Hoor er verschillende meningen over.
Mango_ schreef:Benen scheren met crème spoeling/conditioner!
Had het laatst ergens gelezen(dus kan ook best van hier zijn), maar mijn benen worden er een stuk gladder en zachter van.
_Kiki_ schreef:_Kiki_ schreef:Iemand nog een goede tip tegen ingegroeide haartjes? Ik epileer m'n benen/oksel/bikinilijn, maar zeker bikinilijn/oksels heb ik héél veel last van ingegroeide haartjes, niet grappigIk scrub regelmatig, maar ook dat helpt niet
Ik epileer dusDus tips voor het scheren werken niet echt
En scrubben doe ik na het epileren
nancy1979 schreef:Leuk topic! Als er geen crèmespoeling in huis is, gebruik ik ook wel eens wasverzachter in mijn haar. Die tip heb ik eens van een kapper gekregen en het werkt super. Je haar wordt er zacht van en het ruikt ook nog eens lekker.
Tegen puistjes schijnt appelazijn op een watje ook goed te zijn.
dasj_02 schreef:maaar wat zijn dat nu
Si_monee schreef:Wat is nou eigenlijk het beste recept tegen acn'e? Ik hoor iedereen er weer anders over. Clerasil maakt het toch alleen maar erger?
Sajnne schreef:Wat kan je het beste gebruiken onder de zonnebank om een snellere bruine kleur te krijgen ??
dasj_02 schreef:Mango_ schreef:Benen scheren met crème spoeling/conditioner!
Had het laatst ergens gelezen(dus kan ook best van hier zijn), maar mijn benen worden er een stuk gladder en zachter van.
bij mij prikt het feller
Lizzle schreef:oksels scheer ik ook vaak met shampoo, doe toch teveel op m'n hoofd.
monica08 schreef:Lizzle schreef:oksels scheer ik ook vaak met shampoo, doe toch teveel op m'n hoofd.
hahahaha![]()
Ik weet niet of deze tip hier al staat maar als je eerst je benen in smeert met van dat poeder voor de baby's (kan niet op de naam komen) en daarna pas gaan scheren.. blijft je huid mooi zacht van en blijven rode bultjes weg..
brittje88 schreef:Si_monee schreef:Wat is nou eigenlijk het beste recept tegen acn'e? Ik hoor iedereen er weer anders over. Clerasil maakt het toch alleen maar erger?
clerasil is gewoon troep volgens mij. beste is gewoon naar een dermathaloog te gaan je hebt heel veel verschillende acné. Je zou wel biergist pillen kunnen proberen die zuiveren je bloed. Maar voor echt zalfjes en dingen zou ik naar de dermathaloog gaan.
Si_monee schreef:Oke bedankt. Biergist ken ik wel ja, mijn zus gebruikt het ook wel![]()
Voor de rest is het dus het beste om make up er goed af te halen en gewoon 's ochtends en 's avonds je gezicht goed schoon te maken met een washand?
En verder niets aan doen?