[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:33

Als je onder de douche vandaan komt en je haar is nog goed vochtig er inderdaad mouse in kneden, evt, je hoofd op de kop houden dat de volume er goed in komt.
Droogfohnen daarna komt er ook meer volume in, en door de mousse wordt het als het goed is minder statisch(toen ik permanent had deed ik er ook mousse in na het douchen)

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 13:39

Mousse is eigelijk geen optie, ben extra gevoelig voor dat soort dingen,
bovendien wordt mijn haar daar ontiegelijk vet van..

*zijkzijk* :o

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:20

polly_hvj schreef:
Mousse is eigelijk geen optie, ben extra gevoelig voor dat soort dingen,
bovendien wordt mijn haar daar ontiegelijk vet van..

*zijkzijk* :o

Het is *zeik zeik* :o :o :o

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:21

Anne. schreef:
Afbeelding

Het is echt super gelukt! Is eht geld zéker waard. Ik heb er verder trouwens niets in gedaan. Gewoon met droog haar en de krulspelden :D

Dat ziet er echt ontzettend mooi uit! Mag ik vragen (mag ook per pb) hoe het die spelden er in hebt gedaan?!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 16:23

polly_hvj schreef:
Ik meld mij even..

Ik heb ook een probleempje met mijn haar,
Dun haar zit in mijn familie, maar ik heb echt enorm dun haar, als ik er 1 keer doorheen ga met de borstel
heb ik zo een borstel vol met haren (nogal makkelijk haaruitval ofzo?).
Bovendien word het ook heel snel statisch.

Als ik een staart indoe heb ik een heel erg bol hoofd.

Iemand tips wat ik kan doen?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NZV3LW3X.jpg
als ik heb het 3 uur niet gekamt zit het er zo uit

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DT4T8V8X.jpg
Beetje rare foto maar hier kan je zien hoe weinig haar ik heb, vooral bovenop mijn hoofd.

Als ik jou was zou ik eens naar een goede kapper gaan en eens samen met hem/haar kijken en bespreken wat je er het beste mee kunt doen. Zij hebben vaak veel betere ideeën en natuurlijk een veel betere kijk op wat je goed staat.
Er is echt wel wat leuks van je kapsel te maken! :)
Hou ons maar op de hoogte!
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 25-03-09 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Geen foto's quoten a.u.b.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 17:50

Ik wil ook eens iets anders met mijn haar.iemand ideeën?

Afbeelding

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 18:06

Rody01 schreef:
larabo schreef:
rody01 kan op de foto je haar niet heel goed zien.maar denk dat een stuk eraf en wat laagjes al heel leuk zijn en misschien een pony?

Een pony zowiezo niet. Word ik heel erg arrogant van :P
Wat vinden jullie van dit?

http://i44.tinypic.com/16gk9sj.jpg

Een metamorfose...

Ik denk dat een pony je toch wel leuk staat.
En dan donkerbruin :j
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 25-03-09 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:05

Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 25-03-09 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 18:07

:')

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:18

Dag mensen

Ik zit dus echt met een zelfverzekerdsheidprobleem, Daarmee bedoel ik dus mijn haar. Het is gewoon verschrikkelijk. Het is niet krullend maar in ieder geval niet stijl. Het is dood en gespleten en niet glad, Dat komt door het stijlen wat mijn haar er een beetje goed uit laat zien, Maar nu is het erger geworden door het vele stijlen enzo. Ik heb echt geen idee wat ik mijn haar moeder doen.. Ik kan niet de deur uit zonder mijn haren te stijlen echt niet, Niet omdat ik zoon kakkertje ben maar omdat het gewoon niet kan, Het is dan raar overeind staand en springerig en ik heb ook van dat korte haar door het stijlen recht op staan.

Iemand wat tips voor mij..

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:41

Als het dood en gespleten is onderaan, zou ik dat eerst laten wegknippen, je haar zal er meteen verzorgder uitzien.
Als je vaak je haar steilt dan raad ik je aan om verzorgende producten te gebruiken en dus elke keer ook een masker. Je hebt speciale conditioners en mousses die het haar beschermen tegen de hitte van een steiltang. Probeer ook je haar niet met een haardroger te drogen, maar laat het natuurlijk drogen, want haardroger + steiltang vraagt om uitgedroogd versleten en springerig haar. Zou dus eerst naar de kapster gaan om het een beetje te laten bijknippen en in vorm te houden en vervolgens zou ik veel verzorgende producten gebruiken en zou ik je afraden toch niet elke dag een steiltang te gebruiken als je lang haar hebt en het wil behouden.

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:39

Ik meld me ook !!! :P ik heb echt geen idee wat ik aan moet met dit piep haar :O het is heel droog en pluizig .. ik zit zelf te denken aan een hot oil haar treatment bij de kapper maar ik weet het niet...
Afbeelding

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:42

ps. ik heb echt een enorm bos met haar ik zal een foto uploaden met een staart in..

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:47

Afbeelding

Ik ben benieuwd

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 18:49

Ik vind jou haar echt heel mooi !
Alleen ik zou niet weten wat je ermee kunt doen, een staart is wel leuk maar snap dat je wel eens iets anders wilt. Alleen misschien zo'n klein staartje ofzo? Niet je hele haar dus boven een staartje en onderste haren los. Als je begrijpt wat ik bedoel?

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:59

ik ben ook een beetje hopeloos kwa haar.

ik heb best wel vettig haar altijd gehad. ( SUPER TIP: LAAT HET 5/6 DAGEN ONTVETTEN! DUS NIET WASSEN, LOOP EVT MET EEN MUTS. MISSCHIEN VIES MAAR HET WERKT ECHT!.)
daarom was ik het eigenlijk om de dag. soms om de 2 dagen. zit nu intern voor een week op een praktijk school. elke dag tussen varkens, koeien en paarden. daar gaat je haar dus van stinken.
Je kan ook je haar spoelen en niet wassen met shampoo. van shampoo gaat je hoofd vet produceren. omdat het niet natuurlijk is en je hoofd het weg wil hebben. heb je vettig haar, nooit creme spoeling gebruiken. of vanaf je oren naar beneden. Creme spoeling is een vet maker.

Verder had ik ook best 'slap' haar. ik heb het in laagjes, maar nu heb ik het bovenste laagje net iets korter en daardoor lijkt het of ik meer volume heb.

maargoed. daarvoor plaats ik geen bericht. ik wil eigenlijk wat anders. wie weet iets leuk voor mij? verven wil ik eigenlijk niet zo heel erg graag. want dan moet je blijven verven. en dat vind ik niet leuk. misschien een leuk kapsel. of misschien een kleurspoeling? daar heb ik wat van gehoord, maar weet niet precies wat dat is. foto zie profiel. is helaas maar eentje.

dankje wel alvast.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 00:58

Loveleyhorse je hebt PRACHTIG haar!
Ik heb gehoord dat john frizza? Weet niet meer hoe je het schrijft :') ook iets heeft tegen pluizend haar en het schijnt te werken.

Je zou ook shuim kunnen kopen als je dat niet hebt, en dan na het douchen wanneer je haar nog wat nat/vochig is daar wat van in smeren, gaat het ook wat minder pluizen.

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 01:03

x_Marr schreef:
Loveleyhorse je hebt PRACHTIG haar!
Ik heb gehoord dat john frizza? Weet niet meer hoe je het schrijft :') ook iets heeft tegen pluizend haar en het schijnt te werken.

Je zou ook shuim kunnen kopen als je dat niet hebt, en dan na het douchen wanneer je haar nog wat nat/vochig is daar wat van in smeren, gaat het ook wat minder pluizen.

John Frieda! Schijnt inderdaad goed te helpen; alleen zoo duuuuuuuuuuuur..

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 01:15

Hahaha of wat dom dat ik er niet op kwam :))

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 02:22

Voor verschillende leuke kapsel kijk maar ff in mijn profiel... Voor vragen mijn pb staat open!!!

IK heb bijna elke 3 maanden wel een ander kapsel of andere kleur!!!

LoveleyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:04

oke ik zal proberen van dat john Frieda :P

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 19:29

Ik meld me ook.
Mijn haar is ook zo dood, kan er zoveel indoen als ik wil, het zit dan 30 minuten en daarna is het weer net zoals ik begon.
Ik ben opzoek naar een geheel nieuw kapsel, dus kwa model én kleur.
Voor foto's kijk even in profiel :)
Hopelijk hebben jullie goede suggesties! :D

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:54

ik meld me ook
heb egt zoon piep haar!
heb heel pluizig en droog haar.
en heb ook heel dik haar en laat het elke keer uitdunnen maar het werkt niet!
als me haar nat is heb ik supper mooie krullen maar als ik er dan mouse in doe en een half uur later is het weer hellemaal pluizig.
niet op de LELIJKE foto's letten maar het is maar voor een voorbeeldeen foto van staart:
Afbeelding
en foto van los haar(nat):
Afbeelding
en foto van los haar droog:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RCZT4CHR.jpg
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 25-03-09 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto in link veranderd, maximaal twee foto's ter illustratie zijn toegestaan.

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:12

Ik zit al een paar maanden ofja ik heb nu al 2 jaar hetzelfde kapsel, scheve pony met laagjes. Ik wil alleen eens wat anders :P, Ik heb super dik haar, en het was eerst super blond, maar ik begin nu langzaam bruin haar te krijgen waar ik niet ontevreden mee ben :o
Hebben jullie misschien nog leuke iedeeën????
van vandaag: (ben ziek dus zie er niet uit)
Afbeelding

zo had ik het eerst:
Afbeelding

Sherlock1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 19:12

ik heb al paar keer geprobeert me haar te verven naar blond ( ben donkerblond )
En ga het straks eerst ontkleuren. met loreal 02 en dan hopen dat daar wat uitkomt. en daarna heb ik altijd nog camille blond.
Wie weet of dit gaat wrken of dat ik een kanariepiet word?