Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleenn schreef:ik moest heb 2x daags met unicura zeep wassen. Alleen de laatste tijd doe ik 1x maar merk dat dat niet helemaal goed gaat dus ga ik weer 2x daags doen tot dt het kan en me lichaam het aangeeft..
VeryWell schreef:Dat kost nog wel even tijd elke x ofnie?
MissToseland schreef:marleenn schreef:ik moest heb 2x daags met unicura zeep wassen. Alleen de laatste tijd doe ik 1x maar merk dat dat niet helemaal goed gaat dus ga ik weer 2x daags doen tot dt het kan en me lichaam het aangeeft..
unicura is heel slecht staat op mijn briefje, maakt de nieuwe huidcelletjes kapot
krijg veel complimentjes over mijn piercing, dat ie er zo mooi uitziet
VeryWell schreef:Is het trouwens lastig/pijnlijk om een piercing te wisselen in navel?
silby schreef:hhahaha ja idd
waar wil je er 1 Suusjwah???
Suusjwah schreef:silby schreef:hhahaha ja idd
waar wil je er 1 Suusjwah???
Ik denk eentje daar benedenMaar ik ben beetje bang whaha
Marinke schreef:Volgens mij valt dat best mee toch?
Heeft zo'n ding ook nog een officiele naam eigenlijk?
En wat zijn voor- en nadelen eraan?
Anjatjeuh schreef:Marinke schreef:Volgens mij valt dat best mee toch?
Heeft zo'n ding ook nog een officiele naam eigenlijk?
En wat zijn voor- en nadelen eraan?
Dat gat groeit weer terug toe hoor, vrij snel zelfs. Je kan wel een klein littekentje blijven zien, maar na een tijdje gaat ook dat redelijk hard vervagen en bijna onmerkbaar zijn. De officiele naam voor zo'n piercing is een labret.
Eventuele nadelen: je tandvlees van je onderste voortanden kan beschadigd worden doordat de piercing er langs schuurt, en een piercing in je gezicht is niet altijd gewenst bij jobs.
Suusjwah schreef:Ja zelfde als jou.. Alleen voel je het niet ook met lopen enzo?