Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marloes_R schreef:Echt, daar begin ik nooit meer aan, smerige hormonen
sweetheart schreef:lorretafan schreef:
maar voel je hem bv niet zitten als de man tegen je baarmoedermond aanstoot? dan zou hij hem toch moeten raken lijkt me en dat lijkt me nou niet zo prettig. ik heb iig wel dat mijn vriend me soms 'raakt' en met zon spiraaltje erbij lijkt t me helemaal niet prettig..
Het zijn geen ijzerdraadjes heHet zijn zachtje touwtjes, dus tja de kans dat hij ze echt voelt is gewoon heel klein.
Marloes_R schreef:Goh, wat balen zeg...
Laat je hem wel zitten? Je zou ook nog de Nuvaring kunnen proberen, maar dat lijkt mij persoonlijk niet prettig (maar ja, ik ben ook niet zo van de tampons).
Nuage schreef:Zijn er hier ook dames die voor hun kinderwens gestopt zijn met de pil? En hoelang duurde het daarna voordat je zwanger werd?
Nuage schreef:Zijn er hier ook dames die voor hun kinderwens gestopt zijn met de pil? En hoelang duurde het daarna voordat je zwanger werd?
Ann_S schreef:Hoe zat het eigenlijk met het besluiten van het laten plaatsen van een mirena? Was het een voorstel van de ha/gyn of van jezelf? Ik had het er laatst met mijn ha over en hij raadde het sterk af ivm mogelijke onvruchtbaarheid en dat de pil veiliger is. nou wil ik de optie echt sterk overwegen maarja hoe moet ik de ha dan over de streep trekken? Ik word trouwens over een poosje 18, hij zei niks over de leeftijd, maar misschien speelt die toch wel mee..
Ann_S schreef:Hoe zat het eigenlijk met het besluiten van het laten plaatsen van een mirena? Was het een voorstel van de ha/gyn of van jezelf? Ik had het er laatst met mijn ha over en hij raadde het sterk af ivm mogelijke onvruchtbaarheid en dat de pil veiliger is. nou wil ik de optie echt sterk overwegen maarja hoe moet ik de ha dan over de streep trekken? Ik word trouwens over een poosje 18, hij zei niks over de leeftijd, maar misschien speelt die toch wel mee..
Ann_S schreef:De mirena lijkt me na 2.5 jaar pilgebruik wel fijn. ik ben nu weer met een nieuwe pil bezig. ik heb dan teveel last van bijwerkingen, vooral met mijn huid. ik hoop dat ik nog echt een goede pil kan vinden, maar de mirena lijkt me door de weinige hormonen heel fijn. en de kans dat je (haast) niet ongesteld meer wordt, heerlijk.