Haha, lache dat die man zo heet! Lekker toepasselijk. Ik ken hem niet, ook niemand gehoord die hem gehad heeft...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:Tegen de tijd dat ik geopereerd werd kwam ik in contact met iemand die een borstvergroting liet doen in hetzelfde ziekenhuis waar ik 5 maanden moest wachten voor het eerste consult. Zij lag binnen drie maanden al onder het mes, zodra het geld binnen was werd ze ingepland.
Toen ik dat hoorde flipte ik wel even. Ga je daarnaartoe omdat je lichamelijk ergens last van hebt kan je wachten tot je een ons weegt. Ga je daarnaartoe voor cosmetische redenen wordt je meteen vooraan bij geschoven. Als ze die mensen nu ook eens gewoon achteraan zouden aansluiten....
Falona schreef:Tegen de tijd dat ik geopereerd werd kwam ik in contact met iemand die een borstvergroting liet doen in hetzelfde ziekenhuis waar ik 5 maanden moest wachten voor het eerste consult. Zij lag binnen drie maanden al onder het mes, zodra het geld binnen was werd ze ingepland.
Toen ik dat hoorde flipte ik wel even. Ga je daarnaartoe omdat je lichamelijk ergens last van hebt kan je wachten tot je een ons weegt. Ga je daarnaartoe voor cosmetische redenen wordt je meteen vooraan bij geschoven. Als ze die mensen nu ook eens gewoon achteraan zouden aansluiten....
MissJ schreef:Is dat niet omdat een vergroting een veel simpelere, snellere ingreep is dan een verkleining? Is idd wel erg wrang.
Robijntjah schreef:Ik zou eigenlijk niet meer weten of ik heel veel pijn heb gehad
Robijntjah schreef:Nee, helaas niet! Lees maar even wat pagina's terug!
Helaas nog niets van verzekering gehoord, PC is ook teleurgesteld! We gaan een klacht indienen tegen de procedure bij de verzekering, want dit kan niet meer!
PC is inmiddels voor 2 weken op vakantie, dus dat wordt nog meer afwachten!
Robijntjah schreef:En eindelijk, iets gehoord!
HET WORDT BETAALD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik mag zelf kiezen wanneer ik geopereerd wordt!
Clovertje schreef:Ik heb intussen een brief gekregen die ik naar de verzekering moet sturen voor goedkeuring wat betreft de vergoeding. Wachten maar weer dus.....