Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myrthe87 schreef:Wie weet er wanneer je het meest vruchtbaar bent in de maand, als je de pil gebruikt..Want er zijn toch altijd een dag of 5 dat je de grootste kans op zwangerschap loopt???
Myrthe87 schreef:Ja oke snap dat dat de werking van de pil is maar ik dacht dat de kans op bepaalde dagen miss toch groter bleef... Bedankt!:)
Myrthe87 schreef:Ja oke snap dat dat de werking van de pil is maar ik dacht dat de kans op bepaalde dagen miss toch groter bleef... Bedankt!:)
Mnonie schreef:ik ben niet aan de pil en nu heb ik een vriend en die,
ja hoe zal ik het zeggen als die een codoom omdoet wordt hij driect weer slap :S
en nu kunnen we dus geen sex hebben want ik wil toch echt niet zwanger.
meer mensen met zo'n probleem?
Wendy schreef:Mnonie schreef:ik ben niet aan de pil en nu heb ik een vriend en die,
ja hoe zal ik het zeggen als die een codoom omdoet wordt hij driect weer slap :S
en nu kunnen we dus geen sex hebben want ik wil toch echt niet zwanger.
meer mensen met zo'n probleem?
Eerlijk gezegd denk ik dat het probleem in het hoofd van je vriend zit.
Maak het omdoen van het condoom leuk, maak er een spelletje van, onderdeel van het geheel...
Skitter schreef:Of je zegt geen 'geen condoom, geen seks'Als die graag wil, veranderdert ie vast gauw van gedachten
![]()
![]()
Fairie schreef:Een hele kleine vraag.
Zondag gestopt met de pil slikken. De strip was op, dus nu een stopweek. Dan zou ik uiterlijk zondag weer moeten beginnen?
En wanneer word de bloeding verwacht? Na 2 of 3 dagen?
Nu nog steeds geen bloeding namelijk.
Saskia_Omar schreef:Ik heb eigenlijk ook een pilvraagje.
Een vriendin kwam naar me toe..ze is 16 en ze is pas 2 maanden geleden voor t eerst ongesteld geworden.
Ze wilt graag aan de pil, want ze heeft een vriendje en ze wordt nu al gek van der ongesteldheid, omdat ze die niet kan regelen.
Ik dacht dat je de pil pas na een jaar ofzo kan slikken..?
klopt dit of kan ze nu al naar de dokter voor de pil?
is dit slecht?
ladigo14 schreef:ben sinds kort ook aan de pil maar had een vraagje.
als je b.v op zondag je stopweek begint en je word die maandag ofzo ongesteld , maar als je zondags nog steeds ongesteld bent dan, moet je dan gewoon weer met de pil beginnen of wachten tot je menstruatie over is
Anoniem schreef:als je lang aan de pil zit(bijna 10 jaar), kan het dan voorkomen dat je zin in seks enorm afneemt?
Anoniem schreef:als je lang aan de pil zit(bijna 10 jaar), kan het dan voorkomen dat je zin in seks enorm afneemt?
Ellende schreef:Een implanon _kan_ niet verkeerd ingebracht worden en niet werken. Als ie in je lichaam zit werkt ie, als ie er niet in zit werkt ie niet, en dat is hetgene wat nog wel eens fout gaat: het 'injecteermechanisme' zit niet helemaal logisch in elkaar zodat sommige artsen het wel eens fout doen en implanon dus niet in je lichaam terecht komt. Als het ding goed is gezet kan je het onder je huid voelen en zo altijd controleren of ie er zit.
Ellende schreef:Een implanon _kan_ niet verkeerd ingebracht worden en niet werken. Als ie in je lichaam zit werkt ie, als ie er niet in zit werkt ie niet, en dat is hetgene wat nog wel eens fout gaat: het 'injecteermechanisme' zit niet helemaal logisch in elkaar zodat sommige artsen het wel eens fout doen en implanon dus niet in je lichaam terecht komt. Als het ding goed is gezet kan je het onder je huid voelen en zo altijd controleren of ie er zit.
Het doet geen pijn als ie gezet wordt. Je krijgt een verdovingsprikje wat nog wel vervelend aanvoelt, maar van de naald van de implanon voel je niets en als je wegkijkt is het in een paar seconden gedaan, pleister eroverheen en klaar: na 24 uur ben je al volledig beschermd.
Alleen aan mensen die implanon willen nemen omdat ze dan hopen dat hun libido omhoog gaat: reken er niet te hard op :/