Afvallen voor een auto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Re: Afvallen voor een auto

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:55

Fijn, en drie ons is volgens mij het gemiddelde per week dus dat is helemaal goed! *\o/*

Wat betreft die 'dunne mensen', die kunnen net zo goed ongelukkig zijn in hun lichaam. Ik zou me niet druk maken om andere mensen!

Hier vandaag geen min op de weegschaal, die was ook verwacht. Zaterdag 30k stappen en gisteren 20k stappen zonder echt gezeten te hebben, ik voel mijn knieën ook en mijn handen zijn worstjes dus vocht. Woensdag zal het beeld alweer anders zijn gok ik zo.

Vandaag een 'luie' dag, wel thuiswerkdag maar kom vandaag praktisch niet achter de laptop uit. Goed voor dat vocht. :') Thuis kan ik ook lekker makkelijk veel naar de WC, hahaha!

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:18

KimD schreef:
Fijn, en drie ons is volgens mij het gemiddelde per week dus dat is helemaal goed! *\o/*

Wat betreft die 'dunne mensen', die kunnen net zo goed ongelukkig zijn in hun lichaam. Ik zou me niet druk maken om andere mensen!

Hier vandaag geen min op de weegschaal, die was ook verwacht. Zaterdag 30k stappen en gisteren 20k stappen zonder echt gezeten te hebben, ik voel mijn knieën ook en mijn handen zijn worstjes dus vocht. Woensdag zal het beeld alweer anders zijn gok ik zo.

Vandaag een 'luie' dag, wel thuiswerkdag maar kom vandaag praktisch niet achter de laptop uit. Goed voor dat vocht. :') Thuis kan ik ook lekker makkelijk veel naar de WC, hahaha!

Heb je echt 30.000 en 20.000 stappen gezet?
Pff, zoveel... Petje af voor je.

Ik weet dat ik mij niet druk moet maken om die 'dunne' mensen maar het is dan weer zo confronterend.
Mijn vriendin is zelfs te licht maar zij valt (bij wijze van spreken) al af bij een goede niesbui dus dat is de andere kant.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:22

Boyzone schreef:
KimD schreef:

Heb je echt 30.000 en 20.000 stappen gezet?
Pff, zoveel... Petje af voor je.

Ik weet dat ik mij niet druk moet maken om die 'dunne' mensen maar het is dan weer zo confronterend.
Mijn vriendin is zelfs te licht maar zij valt (bij wijze van spreken) al af bij een goede niesbui dus dat is de andere kant.

Yes, de 30k is wel een uitschieter, de 20k heb ik wel geregeld. Mijn gemiddelde is 11-15k, dus dan valt het reuze mee.

Een van mijn vriendinnen was in haar tienerjaren ook gevaarlijk dun zonder dat ze daar zelf iets aan kon doen. Die heeft toen een voedingsplan gekregen om bij te komen op een goede manier. Maar dat schema zou ik ook niet willen, dat was absurd. Het heeft haar wel geholpen en in haar twintiger jaren is dat vanzelf bijgetrokken ook.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:30

Ik moet altijd weer grijnzen als ik dit topic langs zie komen. Bij mij zijn er 10 kilo bij gekomen toen in de fiets inruilde voor een auto :D :D :D

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:32

Zo wat een stappen idd :oo
Hier maar even geen weegschaal moment. Zit even aan de medicatie waardoor ik vocht vast houd. Ik loop momenteel op rustdagen 7k stappen, en op normale dagen 12-13k stappen inmiddels. Mijn laagste wat ik heb aangetikt voor de medicatie was 105.8, maar daar zit ik nu weer even boven dus ik wacht wel weer met wegen tot de medicatie weer klaar is _O-

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:35

Babootje schreef:
Ik moet altijd weer grijnzen als ik dit topic langs zie komen. Bij mij zijn er 10 kilo bij gekomen toen in de fiets inruilde voor een auto :D :D :D

Ging bij mij ook zo, alleen ik ruilde een actieve baan voor een zittende baan en depressie in. :+ :')

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:36

Veel zitten doet enorm veel ja.. Ben echt weer aangekomen na 1,5 week ziek zijn. Hopelijk lukt het me om nu deze maand weer af te vallen want dit is zonde..

Boyzone

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:56

Ik ben al bijna 25 jaar beveiliger maar van constant brand en sluitrondes lopen naar zitten achter een balie gegaan en toen zeiden de kilo's hallo hier zijn wij.
En bijna altijd moet ik met de auto naar het werk i.v.m. veel te ver weg om de fiets te pakken.