Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Slmt9 schreef:Een andere praktijk betekent toch ook andere assistentes? Wellicht zijn deze assistentes wel veel prettiger en hoeft dit helemaal geen probleem te zijn. Of de tip die al is gegeven om met de huisarts een afspraak te maken dat je gelijk ‘om’ de assistentes heen kan.
In onze praktijk kan je ook om e-consults vragen die je kan richten aan de assistente of de huisarts zelf, wellicht is die mogelijkheid er ook wel.
In mijn ogen heb je weinig te verliezen aan de praktijk waar je nu zit
Het is inderdaad iets om over na te denken, maar voor nu denk ik eerst even focussen op de huidige situatie. Fijn dat het uitzoeken maandag wordt hervat. Hopelijk kom je een beetje goed het weekend door.
paars schreef:Kan me goed voorstellen dat je die beslissing nog even niet maakt nu. Had de (mannelijke) huisarts je daarover zelf gebeld, of dat aangevoeld…dat je vrijdag bij zijn vrouwelijke collega een afspraak kreeg?
Zoals je zei: first things first, sterkte vandaag, nog even volhouden en morgen mss iets meer duidelijkheid voor je!
Daphne__ schreef:Mijn moeder had contact met hem gehad. Die was goed boos over alles.. M'n huisarts vind dat niet terecht. Toen kwam hij dus met dat als we geen vertrouwen hadden in de praktijk, we beter een andere konden zoeken. En dat hij dus wel wil bellen.