Zebraatje schreef:Voor steeds meer van ons de laatste loodjes! Lijkt me zeker zwaar als je ook nog een jong kind erbij hebt lopen.
Nog even volhouden! En ook spannend.
Hier een aantal vergelijkbare symptomen. Morgen 38 weken.
Ben sinds deze week echt super moe. Licht misselijke sommige dagen. Af en toe wat rommelende darmen en krampen. Maar nog geen slijmprop verloren.
Ik rommel een beetje in huis en verder veel op de bank of op bed relaxen. We zijn er klaar voor, mentaal natuurlijk nog niet helemaal, maar dat ben je denk ik nooit.
En nog steeds een bescheiden buikje XladyX. Mijne is toch wel wat groter denk ik.
Ik was er mentaal echt méér dan klaar voor bij mn eerste, maar toen ging ik ook de 41 weken over met de nodige klachten 
Sannens schreef:J0anieke schreef:Er is hier wel iets bezig, maar het kan ook niks zijn. Gezien er wat mensen mee kunnen lezen laat ik het hier ook gelijk even bij. Ik weet vanavond/morgen hopelijk wat meer en dan durf ik het ook wel te delen.

Dit klinkt heel spannend haha! Ik ben benieuwd en hopelijk gaat het snel en voorspoedig!
Ja lekker maken met maar een half verhaal, sorry!
Tot dusver is t voor mij ook nog even afwachten, maar ik hoop snel wat meer te kunnen zeggen!