Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 08:48

Duc_je schreef:
Breekt even in, maar je kunt het beste met de tweede urine van de dag testen en dus niet met de eerste. Maar het risico van vroeg testen is wel dat je uiteindelijk alsnog ongesteld wordt. Ik duim voor je!

Nou ik denk dat dit een hele goede tip is inderdaad! Mijn eerste was praktisch negatief en met de tweede urine was m’n test weer positief :) ik ken het risico inderdaad, maar ik vind het ergens al fijn dat ik weet dat ik zwanger kan worden :D bedankt!!

equitation

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 08:58

Ik breek ook even in. Ik had met de kruidvat test paar dagen na mijn NOD ook nog maar een heel licht streepje en met de clear blue een duidelijke plus. Je kan van de week ook dus nog even een ander merk proberen. Veel succes komende tijd. Spannende weken!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 09:32

Dit waren die van mij de eerste 4 dagen, de eerste 2 kon mijn vriend niet eens zien.

De 2de dag pakte clearue hem zelfs nog niet eens. Dus dat vond ik zoveel weg gegooid geld dat ik het mooi bij de dipsticks heb gehouden daarna. :=

Je HCG verdubbeld elke 48 uur dus als het goed is kun je het morgen al een stuk beter kunt zien.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Froukje op 09-10-22 09:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 09:34

Bedankt voor al jullie tips, ervaringen en adviezen! Met twee keer een streepje kan ik vast heel voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben <3 voor nu in ieder geval. Fijn dat m’n lichaam werkt!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 09:38

Bhodi schreef:
Bedankt voor al jullie tips, ervaringen en adviezen! Met twee keer een streepje kan ik vast heel voorzichtig zeggen dat ik zwanger ben <3 voor nu in ieder geval. Fijn dat m’n lichaam werkt!

Voorzichtig gefeliciteerd :D

Ik heb de test van vanmorgen verpest heb hem er niet lang genoeg ingehouden. Dus we zullen nooit weten of ik misschien toch zwanger ben :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 09:40

Lau schreef:
Bhodi schreef:

Voorzichtig gefeliciteerd :D

Ik heb de test van vanmorgen verpest heb hem er niet lang genoeg ingehouden. Dus we zullen nooit weten of ik misschien toch zwanger ben :')

Heb je niet nog een test? :) bij mij was de tweede urine ook beter om mee te testen. En gefeliciteerd met je verjaardag! *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 09:41

Nee heb er niet nog een :')
Dit is het lot dat zegt nee Lau je hoeft het niet te weten je weet het al.

Thanks <3

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 09:43

Lau schreef:

Thanks <3

Mehh ik gun het je zo! Als ik nou in de buurt woonde, had je van mij een test gekregen. Wel vervelend die onzekerheid:(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 09:44

Bhodi schreef:
Lau schreef:

Thanks <3

Mehh ik gun het je zo! Als ik nou in de buurt woonde, had je van mij een test gekregen. Wel vervelend die onzekerheid:(

Aah zo lief <3
Ik heb taart dus je mag langskomen :+

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 10:05

In ieder geval gefeliciteerd met je verjaardag! Y)(^)

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 10:30

Voorzichtig gefeliciteerd Bodhi!

En jij ook gefeliciteerd Lau, met je verjaardag.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 11:44

Voorzichtig gefeliciteerd bodhi

Gefeliciteerd lau met je verjaardag.

Hier heb ik echt een vreemde maand. Ontstekingen gehad antibiotica en toen ik mij iets beter voelde ovulatie test gedaan. Die was bijna positief en dag erna aflopend. Toch wat gedaan die dag van eerste test.

En nu :? Geen idee of ik optijd was. Zou woensdag ongesteld moeten worden. Op dag van autorijexamen. _O-

Maar pfoe best wat klachten deze dagen wat mij heeft doen besloten met de welnessmiddag in het huisje waar we nu zitten niet in de sauna te gaan.
Bubbelbad enzo kan ik wel doen geloof ik.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 11:53

Iloveiswan vreemd is dat dan he, je gaat je toch met alles een beetje afvragen “dan toch?”

Mijn lichaam maakt er ook een spelletje van, nog niet ongesteld, had vrijdag ongeveer gemoeten. Dit is wel het rotte aan die onregelmatige cyclus die ik altijd had, ik heb geen idee wat te verwachten

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 11:54

Yltje schreef:
Iloveiswan vreemd is dat dan he, je gaat je toch met alles een beetje afvragen “dan toch?”

Mijn lichaam maakt er ook een spelletje van, nog niet ongesteld, had vrijdag ongeveer gemoeten. Dit is wel het rotte aan die onregelmatige cyclus die ik altijd had, ik heb geen idee wat te verwachten

Ja heb gewoon vaak klachten hoor vermoed lichte pms. En cyclus tussen de 30 en 35 dagen. Dus tja weet het nooit :') Ik ga vrijdag ofzo ook pas testen denk ik

Jij dan al een test gedaan dan ?

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 14:11

Jup, rondom ovulatie (wat de app aangaf dan) getest met ovulatietesten, heeft nooit een positief resultaat gegeven qua vruchtbaarheid(was van clearblue). En dat ongesteldheid uitbleef ook getest maar ook niks, niet eens een heeeeel licht streepje. Dus we wachten nog (on)geduldig af, het is pas de eerste maand hoor dus nog alle kans.

Maar had gehoopt iets meer duidelijkheid wel te krijgen rondom wanneer ongesteld enzo :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 14:15

Ik zit nog te trillen…
Maar ik ga voor nu onder de meeleessteen
Afbeelding

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 14:19

Ooooh super Bhodi!! *\%/*

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 14:23

Jaaaaa super <3

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 14:38

Bhodi schreef:
Ik zit nog te trillen…
[ [url=m/FjNT4j.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gefeliciteerd *\o/*

Ik wil heel graag nog een test halen maar vriend wil niet voor hem is het een duidelijke nee :') . Ik zal het dan maar accepteren -O- .

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 14:40

Gefeliciteerd!!!

Sorry ik lees stiekem nog mee :o

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 14:59

Lau schreef:
Bhodi schreef:
Ik zit nog te trillen…

Gefeliciteerd *\o/*

Ik wil heel graag nog een test halen maar vriend wil niet voor hem is het een duidelijke nee :') . Ik zal het dan maar accepteren -O- .

Mijne deed ook een beetje van “ach joh, wacht nog ff rustig voor je test” die krijgt niet zoveel mee van de daadwerkelijke onrust die er binnen woed. Ik vind dat vriendlief daar niks over te zeggen heeft tenzij ik buitensporig veel testen zou kopen hahah

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 15:03

Bhodi schreef:
Ik zit nog te trillen…

Ik lees nog stiekem mee. Gefeliciteerd

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 15:03

Ik denk dat ik gewoon gaafwachten wat de gynaecoloog te vertellen heeft donderdag. Denk namelijk dat zij gaat zeggen ga maar bloedprikken. Of Naja ik hoop dat ze dat gaat zeggen dan weet je het echt zeker.

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 15:19

Gefeliciteerd Bhodi! <3

En Lau met je verjaardag!

Hier vind vriendlief dat ik er teveel mee bezig ben haha. Zal wel verschil tussen man en vrouw zijn :+

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 06:08

Aangezien ik vanmorgen een halve hartaanval kreeg, wil ik jullie dit nog even vertellen :+ de meesten weten het waarschijnlijk al. Vanmorgen deed ik de cb wekenindicator en die was negatief. Paniek, want was m’n test van gisteren dan vals positief? Nee dus, want met dezelfde urine was de cb ultravroeg wel positief.

De cb weken indicator detecteert bij 25 mIU/ml en de ultravroege cb detecteert bij 10 mIU/ml oftewel, het is echt mega pril en ik denk dat ik de wekenindicator nog even moet uitstellen tot eind deze week. Morgen is namelijk mijn nod.

Afbeelding