maarre.... stress helpt sowieso niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Omany schreef:Hoi iedereen, kan iemand mij effe geruststellen dat de Booster wel meevalt. Ik stond op de qvac lijst en er is overschot dus ik mag om 14 u al gaan....
Maar ik ben zó een schijterd daarin, vooral voor bijwerkingen.
Ik heb 2 keer pfizer gehad en nu terug met pfizer.
Straks mijn kerstavond om zeep. Van de 2de pfizer in juli 3 dagen mijn bed niet uitgeweest
.
Enfin, ik ben er toch maar op ingegaan op mijn afspraak. Maar ik verga van de stress
Omany schreef:Whiii, dank je wel jongens!! Doet mij goed.
Ik denk ook omdat het nog niet zo lang geleden is, en ik de vorige keer zó heftig heb gereageerd, dat het nu wel gaat meevallen. Maar da's meer om mijn geweten te sussen.
Ik krijg er al iets maar vertrouwen in
Omany schreef:Whiii, dank je wel jongens!! Doet mij goed.
Ik denk ook omdat het nog niet zo lang geleden is, en ik de vorige keer zó heftig heb gereageerd, dat het nu wel gaat meevallen. Maar da's meer om mijn geweten te sussen.
Ik krijg er al iets maar vertrouwen in
purny schreef:karuna schreef:Waar staat dat je boven de 50 moderna krijgt alleen? Ivm allergie mag ik alleen pfizer
Het zijn toch allebei MRNA vaccins? Dus dan zou dat toch geen verschil moeten maken?
Nikass schreef:Nathalie18x schreef:Moderna wordt inderdaad gegeven bij 50+ maar dit is alleen als de locatie Moderna heeft. Het kan dus ook gewoon zijn dat dit Pfizer wordt. Uiteraard wordt er bij medische noodzaak ook afgeweken van Moderna
Bij de GGD zeiden ze dat dit een landelijke beslissing is.
Omany schreef:Hoi iedereen, kan iemand mij effe geruststellen dat de Booster wel meevalt. Ik stond op de qvac lijst en er is overschot dus ik mag om 14 u al gaan....
Maar ik ben zó een schijterd daarin, vooral voor bijwerkingen.
Ik heb 2 keer pfizer gehad en nu terug met pfizer.
Straks mijn kerstavond om zeep. Van de 2de pfizer in juli 3 dagen mijn bed niet uitgeweest
.
Enfin, ik ben er toch maar op ingegaan op mijn afspraak. Maar ik verga van de stress