Hier regent het alweer langere tijd. Mijn werk is zo idioot druk dat ik nu al 3,5 uur heb over gewerkt deze week. Vanavond doe ik niets en overwerken ook niet meer deze week. Ik kies nu even voor mezelf, want merk dat mijn energie level aan het dalen is. Gelukkig is donderdag het laatste congres en dan is dat ook weer achter de rug. Dan achterstanden weg werken en weer wat rust in de tent. In ieder geval heb ik zaterdag even helemaal niets (heb m'n afspraak afgezegd). Dan kan ik mooi met m'n kerstspullen aan de gang.
Precies en dat ga ik nu doen...ik zit morgenmiddag alleen en dan helpen mij 2 collega's ook niet door even een paar uurtjes bij te springen. Dus dan zeg ik op mijn beurt ook zoek het uit . Gewoon lekker aan mezelf denken en morgenochtend even naar de sportschool enzo.
Eelmo
Geplaatst: 30-11-21 14:38
Hier ook alleen maar regen. Puppy kan zijn lol op, ineens is er op elke hoek van de straat een zwembad Ik geniet iets minder
Gister wel nog een fijn rondje Duivelsberg gelopen, in de zon zowaar! Het bos wordt echt al steeds meer winter ipv herfst.
Denk om jezelf, Faringo!
Bootsiebob
Geplaatst: 30-11-21 15:36
Moonsparkle, is die eerste nou een Siamese tweeling zwam? Zijn die hoeden samen vergroeid of vertekent dat door het regenwater erop?
Mooie foto‘s.
Faringo goed dat je het op die manier bekijkt en voor jezelf kiest.
Nou ik moet wel hoor, ik merk echt dat mn hoofd weer te vol gaat zitten. Maar ja alles moet qua werk door die maatregelen last minute en het is gewoon veel. Komt wel goed maar leuk is het even niet. Moet gewoon ook wat meer aan mezelf denken. Dat doen anderen ook.
moonsparkle
Geplaatst: 01-12-21 10:22
Ik heb net 2km gewandeld, geen foto's want het was echt stormachtig. Ik had twee handen nodig voor de paraplu
Leuk Pien! Ik ben geen liefhebber dus ik babbel niet mee. na jarenlang in de tuin te hebben gewerkt ben ik ermee gestopt. Ik doe liever andere dingen. Net als met schoonmaken betaal ik daar liever mensen voor die dat wel graag doen en kunnen dan dat ik dat zelf doe
Stripe000
Geplaatst: 01-12-21 15:09
Heb vandaag maar een stuk gefietst met tommie Slecht weer en hij wil zijn energie kwijt Dus even lekker naar de wie van mijn lieve fjord gefietst samen met tommie Iedereen weet blij. Wat een weer zeg! En ik ben normaal gesproken een echte liefhebber van de herfst