hahahatsjoe schreef:Mag ik even heel hard lachen ? Mijn broertje woont in Israel, zegt dat de ziekenhuizen vol liggen met gevaccineerden dus wat nou ongevaccineerden zijn de schuld van alles, echt niet.
Was jij niet diegene met die stalgenoot die de onwaarheden die jij over haar verspreidde in een Coronatopic moest gaan rectificeren? Voor de meelezers - verhalen van hahahatsjoe over kennissen mogen met een flinke korrel zout genomen worden.
hahahatsjoe schreef:Een virus met een mortality rate van ik meende 0,15 procent, waar hebben we het over. Dit circus was toch bedoeld om de zorg te ontlasten ? Mensen moeten de infectie doormaken, dan krijgen ze vanzelf weerstand ertegen. Kijk naar de griep, vorig jaar was dat er schijnbaar niet, wat resulteert in meer mensen die dit jaar griep krijgen...
Het gevolg van dat iedereen de infectie door zou moeten maken is dus dat er een enorm zorginfarct ontstaat omdat dat kleine gedeelte wat serieus ziek de zorg dusdanig veel belast dat alle reguliere zorg afgeschaald moet worden (en daarbij- er is nu al hoog ziekteverzuim onder zorgpersoneel door de werkdruk). Bijkomend nadeel is dat het virus veel meer de kans krijgt om te muteren. Dit is al een keertje of 13818 uitgelegd.
hahahatsjoe schreef:Maar goed, mensen die denken dat spuiten de heilige graal is overtuig je toch niet en dat wil ik ook niet. Heb gewoon respect voor andermans denkbeelden. Ik heb hier een tuinman die zich heeft laten spuiten omdat zijn vriendin dat graag wilde, voor hun kleine en voor zijn klanten, die niet mee doet aan de QR-maatschappij. Daar heb ik pas echt respect voor.
Niet ieder denkbeeld verdient in mijn ogen evenveel respect. Je kan niet vanalles roepen en geen weerwoord verwachten, precies doen waar je zin in hebt zonder aan anderen te denken en de consequenties van je handelen of denkbeelden te ervaren. Ik vind het persoonlijk echt behoorlijk arrogant dat iedereen maar respect moet hebben voor jou en je denkbeelden.