Je kunt in de variatie lijst kijken waarmee je het kunt wisselen maar het is wel aan te raden om te wisselen met iets uit dezelfde categorie ivm de voedingstoffen. Je kunt bijvoorbeeld niet denken van dan pak ik groente ofzo want daar zitten de vetten niet in. Ik vind de pinda crunch altijd verzadigd genoeg
Ik moet zeggen dat ik me niet geheel aan de lijstjes houd. Ik volg het voor het grootste deel, maar ik doe dit in mijn eentje en met heel veel zaken eet/gebruik je het één keer terwijl je er een veel grotere hoeveelheid van moet kopen Vind het zonde als ik het dan uiteindelijk weg kan gooien. Vandaag komt mijn vriend eten, dan eten we weer de zoete aardappelstamppot van maandag. Hij eet vegan, en ik heb nog zoete aardappel etc in huis. Dus dat komt dan mooi op
Doe ik ook hoor. Anders blijf je met zoveel restjes zitten. Heb zelfs al speciaal kleine pakjes melk gekocht, als je een liter koopt dan kun je bijna alles weggooien. Dat vind ik zonde. Of ik gebruik wat meer als de verpakking groter is en je net niks kunt met een restje.
Ik had een dag en avonddienst dinsdag en gister een avonddienst in de thuiszorg, en maar vijf minuten max tussen de volgende patiënt dus heb twee dagen spelt broodjes gegeten. Vanavond eindelijk koken haha.
Ik had een heerlijke ice fraped. Verder wel netjes gedaan. Net de cannelloni, blijft heerlijk. Lekker een Bosche bol.
Gnome
Geplaatst: 24-04-21 20:26
Hier weer vaak uit de vriezer gegeten. Ook deze week zal dit zo zijn maar ook het volgende op het menu:
Roti Kaneelbroodjes Pizzawraps Kip jambalaya Pasta roomsaus
Zal de foto's weer plaatsen
Verder heerlijk zen geworden door mijn nieuwe hobby.. Moestuintjes. Totaal onverwacht een hele mooie kas kunnen kopen met 100 euro korting.
silby
Geplaatst: 24-04-21 20:42
Ach ik had wat te vieren
Vanavond hadden ze nachoschotel, super lekker! We houden alleen beide niet van creme fresh did chilliesaus gebruikt
Super leuk je moestuintje Inge, wij zijn ook kruiden aan het opkweken, we hebben de tijm, basilicum en dille nu net uit het kasje verpot en de peterselie en de bieslook erin. Verder heb ik nog munt en tijm staan, hopelijk wordt het snel wat warmer zodat ze naar buiten kunnen verhuizen!