Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Ik ben eerder benieuwd hoe de Delta (India)-variant hier huis gaat houden. In Engeland is het al 91% van de besmettingen en het R-getal staat op 6 (alhoewel ik ook al gehoord heb dat het eerder 8 zou zijn).
Storm schreef:DubbelFun schreef:Ik ben eerder benieuwd hoe de Delta (India)-variant hier huis gaat houden. In Engeland is het al 91% van de besmettingen en het R-getal staat op 6 (alhoewel ik ook al gehoord heb dat het eerder 8 zou zijn).
Daar ben ik ook bang voor. Ik heb gehoord dat alle vaccins waarmee wij prikken ook werkt tegen de Delta variant, maar ik vraag me af waarom het R getal dan zo hoog is in Engeland? Of prikken ze daar met hele andere vaccins?
purny schreef:Banjer schreef:Ik mag me nu ook hier meldennet pfizer gehad (1,5 uur geleden), viel me 100% mee... prikken voelde ik amper en (nog) geen pijnlijke arm en/of andere bijwerkingen
je kan na 1,5 uur nog niet zeggen of je bijwerkingen hebt... zou het even een dagje aankijken
DubbelFun schreef:@bigone: Ik heb het alleen over de Delta-variant, de overall R = 1,3
https://www.youtube.com/watch?v=ImzsGesBApM&t=227s