Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleeke schreef:In mijn omgeving zegt men vooral : Hup die spuit erin dan kunnen we ons leven weer oppakken.
En natuurlijk is het spannend.
Ik weet niet of het iemand hier was die dit zei : maar als je elke week frikandellen eet zonder na te denken, dan is een spuit niet vertrouwen niet echt geloofwaardig
raket schreef:Ik ga me ook laten enten, maar na overleg met de longarts. Omdat ik nu al 2x besmet was. Dan wil ik wel het vaccin wat het het beste op mij gaat doen.
Relaxed schreef:raket schreef:Ik ga me ook laten enten, maar na overleg met de longarts. Omdat ik nu al 2x besmet was. Dan wil ik wel het vaccin wat het het beste op mij gaat doen.
Zou ik idd ook doenHoe is je tweede besmetting eigenlijk verlopen? Milder dan de 1e?
raket schreef:Relaxed schreef:
Zou ik idd ook doenHoe is je tweede besmetting eigenlijk verlopen? Milder dan de 1e?
Vergelijkbaar. De eerste keer moest ik echter per direct stoppen met de prednison. Ze waren bang dat de prednison zoveel invloed op je immuunsysteem heeft dat je veel en veel zieker van de covid werd. Ik heb het astmatisch echt heel taai gehad toen, icm de covid natuurlijk.
De 2e keer was 7,5 maand later en toen waren de inzichten veranderd en kon ik mijn prednisonkuur gewoon afmaken. Maar toen ging het herstel wel vlotter.
raket schreef:Bloodymary, ja ze hebben de beide monsters bekeken. Ik deed namelijk de 1e keer ook mee met een studie. Maar daar hoor je zelf niets van.
En ik was ook nog een keer negatief getest natuurlijk.