Gelukkig kwam ie via het zonnescherm op het dak van de uitbouw van de buren terecht en konden we 'm met behulp van snoepjes en een trap weer beneden krijgen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Dikke knuffel voor degene met de uitglijder. Ik heb mezelf ook afschuwelijk laten gaan em voel mij nu ook zo slecht! Bah! Waarom he? Tenminste dat vraag ik me dan daarna altijd af. Zou schelen als ik dat eens doe voordat ik alles opzuip en opvreet
Shiraie schreef:Ik heb een uitglijer gemaakt vandaag. Gaat even helemaal niet goed. Thais gegeten bij mijn moeder en stiefvader net. Zit zo vol dat ik het bijna niet meer binnen kan houden en ik voel me super dikBen bang dat ik alles wat ik er in de afgelopen 3 weken af heb gekregen er weer aan zit
_Femkeeex schreef:Je moet je echt geen zorgen maken hoor. Al zou je 1 dag 10.000 kcal eten ( wat jij hoogstwaarschijnlijk niet hebt gedaan), zal de weegschaal diezelfde avond wel wat kgs meer laten zien, maar gaat dat ook weer weg na enkele dagen weer 'normaal' eten. En dat opgeblazen gevoel is morgen ochtend vast weg
_Femkeeex schreef:Ik heb echt een minder momentje, kan er niet van slapenIk heb afgelopen weken elke dag zo grote eetbuien gehad en ze lijken maar niet te willen stoppen. De kg's vliegen eraan en ik ben zo gedemotiveerd. Ik ben in 3 weken 7 kg aangekomen. Op deze momenten gaat er vanalles door mijn hoofd, van crash dieeten naar water vasten om toch maar snel van die rot kg's af te zijn.
Maarja ik moet mijn hoofd erbij houden en beseffen dat het niet gezond is om 15 kg in 2 maanden af te willen vallen...
Binck8 schreef:_Femkeeex schreef:Ik heb echt een minder momentje, kan er niet van slapenIk heb afgelopen weken elke dag zo grote eetbuien gehad en ze lijken maar niet te willen stoppen. De kg's vliegen eraan en ik ben zo gedemotiveerd. Ik ben in 3 weken 7 kg aangekomen. Op deze momenten gaat er vanalles door mijn hoofd, van crash dieeten naar water vasten om toch maar snel van die rot kg's af te zijn.
Maarja ik moet mijn hoofd erbij houden en beseffen dat het niet gezond is om 15 kg in 2 maanden af te willen vallen...
Maar waarom zou je 15kg in 2 maanden willen afvallen? Dat is erg veel en lukt waarschijnlijk niet op een verantwoorde vol te houden manier....
Juist omdat je te streng bent hunkert je lichaam naar meer voeding en verlies je af en toe de controle en krijg je vreetbuien.
Vulina schreef:Je komt in 3 weken ook nooit 7 kilo aan vet aan. Dus ik zou de draad mooi oppakken, die eerste 7 kilo ben je zomaar weer kwijt. En resultaat motiveert weer
Dustinlover schreef:Relaxed schreef:Kennen jullie het boek van mieke kosters? Dat gaat erom dat je het leuk moet maken om het je leven lang vol te houden. Dus niet jezelf alles ontzeggen, maar dat toestaan wat je écht graag wil. Dus eigenlijk alleen dat eten wat jij minstens een 8 waard vindt. Met een verjaardag bijvoorbeeld niet én cola én taart én alle hapjes.. Maar je maakt van tevoren een keus voor wat jij die 8 waard vindt.
Nou dat inderdaad. Gisteren op het werk was er taart. Alleen ik maak keuzes voor mezelf.. Ik eet liever vanavond een frietje dan dat ik gisteren stuk taart eet. Heb toen wel zo'n heel klein mini tompouce dingetje genomen en dat vond ik ook prima.
Ik wil mijn kilo's er ook echt af, maar ik wil inderdaad een nieuwe levenstijl proberen te ontwikkelen waarin ik keuzes moet maken en niet en,en,en haha
_Femkeeex schreef:Het is zo lastig en demotiverend om te accepteren dat ik praktisch weer bij 0 moet beginnen.