Zit hier geen breuk? Uitstralen naar je duim klinkt no bueno en het ziet er visueel ook niet fraai uit. Ik zou dit persoonlijk wel even op de foto laten zetten.
Oei, uitstraling naar je duim kan door flinke schade komen. Je arm lijkt iets uit vorm te zijn ook
Melvern
Geplaatst: 20-06-24 20:29
Het is behoorlijk gezwollen, maar niet lijkt niet over duidelijk gebroken. Ik ga morgen even langs de huisarts om even te laten kijken. Het is gevoelig met buigen van de pols, maar niet heel extreem. De kramp in mijn duim is vreselijk. Voelt als stroomstoten. Heel naar.
Goed dat je morgen naar de huisarts gaat. De stroomstootjes in de vingers na een klap op de pols herken ik, bij mij werd dat veroorzaakt door de zwelling.
Misschien dat de zenuwen geraakt tuin? Toen ik kaakoperaties had en ze dus ook zenuwen doorgehaald hadden, was de hele onderkant van mijn gezicht overgevoelig. Als je daaraan kwam, ook al was het zachtjes, was het net of er een bliksemschicht doorheen ging.
Melvern
Geplaatst: 21-06-24 14:14
De zwelling is erger. Er zit een behoorlijk bult nu op de bovenkant van mijn hand. Ik voel idd de een soort bliksemschichtjes door mijn hand. Ook heb ik dus bij beweging dat mijn duim verkrampt en naar naar beneden trekt. Dat is erg naar. Hoop dat het door de zwelling komt.
Hopelijk is het goed. Ik heb komende weken keuringen en moet trainen, wassen, vlechten en voorbrengen. Kan daar geen breuk bij gebruiken.
Ik moet zo naar het ziekenhuis voor foto's. Voor de zekerheid even kijken.
Mijn armen en wat ik uitgespookt heb. Alleen gisteren injectie gezet en daar kan het ook door komen.
Mijn knie. In ochtend net wakker. En paar uur later na wat rommelen en lopen in huis. Wordt maandag huisarts bellen is dan ook 3 weken na de val. Volgens fysio zou er een ontsteking zitten.
Marcella
Geplaatst: 22-06-24 13:50
Melvern schreef:
Toch een breukje en gips voor de komende weken. Heel onhandig. De kramp komt door de breuk. Nu zit mijn onderarm en duim in het gips en dat helpt wel.
Beterschap
Mondy
Geplaatst: 24-06-24 09:48
Melvern schreef:
Toch een breukje en gips voor de komende weken. Heel onhandig. De kramp komt door de breuk. Nu zit mijn onderarm en duim in het gips en dat helpt wel.
Toch wel ja
Beterschap !!
@marcella dat is raar van alleen een injectie ? Mooi stippelpatroon wel