Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bopje schreef:Fijn zoveel negatieve testen!
Kun je ook de corona testlijn bellen voor advies of je gestest moet worden?
Tancreda4 schreef:Goed sat je toch uiteindelijk hebt gebeld. En ik hoop dat je vorige week thuis bent gebleven en niemand hebt gezien. Er word niet voor niets op het hard gedrukt blijft huis met lichte klachten en je te laten testen.
Hopelijk is het iets anders, beterschap!
En ik duim voor je Polly. Super dat het via je werkgever ook kon.
Bopje schreef:Tancreda4 schreef:Goed sat je toch uiteindelijk hebt gebeld. En ik hoop dat je vorige week thuis bent gebleven en niemand hebt gezien. Er word niet voor niets op het hard gedrukt blijft huis met lichte klachten en je te laten testen.
Hopelijk is het iets anders, beterschap!
En ik duim voor je Polly. Super dat het via je werkgever ook kon.
Uiteraard zodra ik klachten kreeg thuis gebleven.
Hoe gaan jullie om met eigenwijze huisgenoten die het “onzin” vinden dat verwacht wordt dat zij ook thuis blijven?
C_estmoi schreef:Bopje schreef:Uiteraard zodra ik klachten kreeg thuis gebleven.
Hoe gaan jullie om met eigenwijze huisgenoten die het “onzin” vinden dat verwacht wordt dat zij ook thuis blijven?
Ik heb (gelukkig) geen last van eigenwijze huisgenoten, naast de kat.. Maar volgens mij hoeven je huisgenoten - totdat jij positief test - in principe niet thuis te blijven, zo lang ze maar klachtenvrij zijn en 1.5m afstand van jou houden. Toch?
Sure_lee schreef:Mijn vriend kreeg een folder mee na het testen.
Ik weet niet meer wat de exacte bewoordingen waren. Maar dit staat op de Rijksoverheid:
Blijf thuis tot de uitslag bekend is. Als je ook koorts hebt of benauwd bent, dan blijven ook je huisgenoten thuis tot de uitslag van de test bekend is.
Hebben je huisgenoten ook klachten? Dan laten zij zich ook testen.
Dus dat zou ik dan gewoon aanhouden.