Succes trouwens met je 4 dagen deze week

Mandyy fijn dat het netjes wordt opgelost, als ze eenmaal hangen ben je straks alles vergeten

Ik ben echt helemaal kapot van alle emoties... wat een achtbaan zo de afgelopen 2 dagen

Vandaag echt de hele tijd zitten huilen op m'n werk
Toch de 4 uur weten vol te maken, plan voor deze week is 3x4 uur, dan zit ik op 33% 
Vorige week was de eerste keer weer 3x en toen deed ik 3x3,5. Als ik deze week lukt zit ik iig weer op m'n langzame schema na m'n stap terug.
Morgenochtend weer bellen met de bedrijfsarts

ook al voelt het soms als een stap terug!
succes deze week met werken! Goed ook dat je morgen nog vrij hebt, een afspraak met de psycholoog is vaak al intensief genoeg.
Arm beestje, gelukkig weer terug bij het vrouwtje op schoot. Kan me helemaal voorstellen dat je daar heel erg van slag van was, zo erg als je niet weet waar hij is! 

Ruim 3 kwartier gebeld
Maar ik doe eerst sowieso nog een paar gesprekken bij haar, en dan kijken of ze mij toch echt door wilt verwijzen of toch niet.. 
ik kruip mn bed weer in iig, ben helemaal op

Hopelijk knapt ze snel helemaal op.

Die huilbuien, heel herkenbaar. Ik heb dagen, of weken gehad, dat ik bijna 24/7 aan het janken was. Dat werd langzaam minder, maar zo'n huilbui werd wel snel getriggerd. Stond ik uit te mesten en viel er 1 drol naast de kruiwagen, janken. Liep ik in de paddock naar mijn paard, zet ie 1 stap opzij, janken. Echt verschrikkelijk gewoon! Inmiddels heb ik het gevoel alsof mijn tranen op zijn 
We willen het iig grondig aanpakken. Tussendoor kan het altijd weer veranderd worden overigens.