Het is wel geinig dat het binnen meer bruin is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veneri schreef:heb net mijn haar gewassen om de stylingsproducten uit te wassen. heb mijn hoofdhuid niet echt gewassen. wil graag mijn haar verven zometeen, kan dit of pakt de verf niet mooi nu het haar schoon is?
je kan toch niet verven op haar waar stylingsproducten inzitten?
Maureen_M schreef:Keratine behandeling op zijn tijd is volgensmij sowieso wel goed alleen lees ik hier en daar verhalen over prijzige behandeling en een resultaat wat niet lang houd..
Pepperrr schreef:Gaaf Sabine!
Heb net een mislukte poging gedaan tot mijn haar knalrood verven... Uitgroei was knalrood, op de rest heeft het bijna niet gepakt. Probeer het nu nog op te lossen door er knaloranje in te smeren...
Melewel94 schreef:Pepperrr schreef:Gaaf Sabine!
Heb net een mislukte poging gedaan tot mijn haar knalrood verven... Uitgroei was knalrood, op de rest heeft het bijna niet gepakt. Probeer het nu nog op te lossen door er knaloranje in te smeren...
Ah vervelend... met rood probeer ik zo min mogelijk uitgroei te hebben, want inderdaad krijg je dan zoietsop natuurlijk haar/gebleekt is dat een hele sterke kleur, maar op geverfd haar pakt dat wat minder qua pigment
krijg je eerder een rode schijn erop