Tsja je kan erover blijven doorzeuren maar ik ben er blij mee. Het staat erop en kan er niet meer verandert worden Deal with it!! De excacte kleuren zijn niet nagemaakt dusja Ik ben en blijf er trots op geen mening van jullie kan dat veranderen.
Het staat gelukkig op jou lijf
Killyenn
Geplaatst: 12-09-17 11:01
Prima, maar ik denk dat het toch belangrijk is om te benoemen dat het gewoon not-done is. Dat zeg ik niet omdat ik wil dat jij niet meer blij bent met je tattoo, want dat wens ik niemand toe. Maar wel om hopelijk jou en andere mensen die hier lezen te leren begrijpen waarom je geen tattoos moet kopiëren.
Nou ja ze begrijpt het toch niet geloof ik, of wil het iig niet begrijpen. Zou er ook niet blij mee zijn als het mij overkomt maar tis nu eenmaal zo..... risico van plaatje op internet zetten.
Mijn eerste komt iig dichtbij, wellicht dit jaar nog vind het rete spannend
Uhm ik zit gewoon in dit topic dus jij lan me ook direct aanspreken ipv derde persoon.....
chantalboes
Geplaatst: 12-09-17 11:11
Kunnen we deze discussie nu alsjeblieft afsluiten. Jullie hebben je mening gegeven, het punt is gemaakt. De sfeer wordt er niet beter op als je er maar over doorblijft gaan.
Tieneke
Geplaatst: 12-09-17 11:12
Misschien kunnen we de discussie afronden? Het punt is gemaakt.
Eens met mijn voorganger dus.
mamamier
Geplaatst: 12-09-17 11:15
Bij inkmaster is er zelfs een artiest Nasr huis gestuurd vanwege kopiëren. Een beetje zichzelf en collega's respecterend artiest zegt nee of past het aan. Ik zou het zelf ook niet willen. Gelukkig weet ik 1000% zeker dat ik de enige ben met mijn tattoo Had wel wat voorbeelden van internet gehaald in welke richting ik het wilde en aan de hand daarvan is hij gaan tekenen.
Maar goed, iedereen denkt er het zijne over. Alle punten zijn wel genoemd denk ik. Ik ga weer meegenieten van alle mooie plaatjes!
Dan noem je ook een progamma zeg XD daar gaat alles zoals het hoort. Een echt goede artiest doet daar zowiezo niet aan mee
Tieneke
Geplaatst: 12-09-17 11:17
Ik wil trouwens zo graag m'n backpiece tonen, maar het is nog steeds aan het vervellen Kan het ook onmogelijk zelf op de foto zetten en manlief doet dat dan ook net niet zoals ik het wil haha
quera
Een goede artiest kopieert sowieso niet
Hier over 3 weekjes naar mandy toe
Anoniem
Een echt goede artist kopieert ook geen werk van iemand anders.
Nou, nee, het is gewoon de artist niet netjes. Dat jij het niet weet, oliebol happens, maar een goede artist die zogenaamd al 40 jaar ervaring heeft en een ouwe rot in het vak heeft zou daar gewoon over na moeten denken.
Lau
Geplaatst: 12-09-17 11:19
We waren klaar met dat onderwerp als jullie door willen gaan doe het dan via pb.
AfricanLady
Geplaatst: 12-09-17 11:20
Tsja is gebeurd en je bereikt er verder niks meer mee
mamamier
Geplaatst: 12-09-17 11:20
AfricanLady schreef:
Dan noem je ook een progamma zeg XD daar gaat alles zoals het hoort. Een echt goede artiest doet daar zowiezo niet aan mee
Dus de "klunzen" mogen niet kopiëren, de profs wel? Juist de gerenommeerd artiesten mag je van verwachten dat ze weten hoe het hoort toch?
Volgens jullie blijkbaar maar zolang jullie blijven aanvallen blijf ik verdedigen dus het kan ook andersom zijn
Courses
Geplaatst: 12-09-17 11:24
Stop er nou gewoon over, hier word niemand beter van.
Tieneke
Geplaatst: 12-09-17 11:26
AfricanLady schreef:
Volgens jullie blijkbaar maar zolang jullie blijven aanvallen blijf ik verdedigen dus het kan ook andersom zijn
Och hou toch op. Er zijn verschillende Bokkers, waaronder ikzelf, die je niet aanvallen, maar die de discussie willen afsluiten. Je geeft mensen zelf een stok om mee te slaan door je zo op te stellen.
quera
Geplaatst: 12-09-17 11:26
AfricanLady schreef:
Sorry maar ik denk dat je beter kan stoppen. Ik dacht even dat je 16 ofzo was met de uitspraken van je maar je blijkt 24 te zijn.