karuna, klopt inderdaad dat de bikini eerst net een fractie te klein was.
Jeanine, leuk zeg! Je bent dus wel goed te herkennen.

Ik heb een fijne uitbreiding van mijn huidige krachtschema gekregen. ik houd gewoon hetzelfde krachtschema alleen dan heb ik er een paar oefeningen bij gekregen om de spiergroepen nog extra te trainen: ik ga met de TRX aan de slag, hiermee moet ik squats en rows gaan doen. Ik moest eigenlijk bent over rows doen maar ik kreeg de juiste houding niet echt te pakken, dus met de TRX kan ik wel op de juiste manier trainen. Daarnaast de shoulder press met losse dumbbells en crunches op een fitnessbal.
Ik moet beginnen met 3x15 TRX squats, voor de mensen die er een plaatje bij willen zien:

Daarna het schema volgen dat ik al had. Voorafgaand aan de shoulder press op de machine moet ik dan extra 3x15 shoulder presses doen met losse dumbbells en daarna moet ik ook 3x15 TRX rows doen, dat zijn deze:

En na het schema moet ik dan nog 3x15 crunches op de fitnessbal doen.
Ik heb er echt heel veel zin in!
Morgen en donderdag hebben we een rustdag dus vrijdag gaan we er echt mee beginnen.
Zaterdag ga ik met mijn collega voor het eerst pilates doen. Ze vertelde mij dat het erg te vergelijken was het met buikspierkwartier van gisteravond en ze vraagt al een tijdje of ik eens mee wil. Ik wil dat dus weleens proberen. En dan ga ik zondag -mits ik geen spierpijn heb

10 oktober hebben we de volgende afspraak staan en dan gaan we ook weer meten. Als ik nu mijn buikspieren aanspan dan zie ik al een heel voorzichtig verticaal gootje bij mijn bovenste buikspieren.