Ze is gisteravond wel online geweest, maar misschien gewoon te moe om te posten. Hopelijk is in dit geval geen nieuws gewoon goed nieuws
gohya
Geplaatst: 23-03-17 10:32
Cayenne schreef:
Ze is gisteravond wel online geweest, maar misschien gewoon te moe om te posten. Hopelijk is in dit geval geen nieuws gewoon goed nieuws
Dat kan natuurlijk ook.Laten we het daar dan maar op houden.
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-17 14:01
klopt, ik was erg moe. wil het ook zelf eerst verwerken,daarom post ik altijd de volgende dag pas.. goed nieuws , en een dompertje goede nieuws is : CITAAT ARTS : .."dit is een van de beste resultaten, die we hier ooit hebben gezien ! alles enorm gekrompen,en 2 tumoren zo goed als weg. dus alles beter, als verwacht. details krijg ik de volgende keer. domper : ik blijk een behoorlijke tumor in mn bovenarm-bot te hebben. die zat er al, maar waren ze vergeten te vertellen, c.q. vergeten op te volgen, aangezien de vorige scans alleen van mijn buik was. hij is wel gekrompen, dat kan niet anders met de behandeling. maar krijg de volgende keer, of de keer erna een botscan.
maar voorlopig ziet alles er goed uit ! nu ga ik genieten van 2 weken zonder dokter/ziekenhuis/medische handelingen
jammer van de niet eerder vermelde tumor, maar al bij al toch goed nieuws. Geniet van je ziekenhuis vrije periode en hopelijk dan weer zo'n positief nieuws.