Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieuwke_ schreef:Zijn hier ook mensen die, als ze uiteten gaan, van tevoren de menukaart bekijken en daar hun dagplanning op aan passen? Ik heb de komende 3 weken 4 etentjes op de planning waarvan 2 keer tapas. En hoe pas je dat in je dagschema?
Dieuwke_ schreef:Zijn hier ook mensen die, als ze uiteten gaan, van tevoren de menukaart bekijken en daar hun dagplanning op aan passen? Ik heb de komende 3 weken 4 etentjes op de planning waarvan 2 keer tapas. En hoe pas je dat in je dagschema?
_lauraaa_ schreef:Ik ben weer even helemaal mijn motivatie kwijt. Heb ontzettend onregelmatige dagen en tentamens voor de deur.
Donderdag avond chips gehad, gisteravond chips gehad, en toen straks alweer n tosti.
Hoop dat ik het na de carnavalsvakantie weer fatsoendelijk kan oppakken. Ontbijten etc is geen probleem, maar 's avonds gaat het mis.
Emmaa_ schreef:Nee, als ik uit eten ga dan probeer ik mijn dag daar zo veel mogelijk op aan te passen, maar ik weet dat ik dan uiteindelijk toch veel meer eet dan de bedoeling was. Het kan, denk ik, maar als ik in de buurt zou willen komen van wat ik normaal op een dag eet zou ik alleen wat gegrilde groente met een heel mager stukje vlees kunnen eten, en daar ga ik niet voor uit etenDus proberen de dagen er omheen een beetje te balansen, maar anders pech. Je moet ook blijven genieten!
Maanlicht schreef:Oehh vibabu dat avondeten klinkt heerlijk! Heb je een recept voor de venkelsoep?
Mijn lijstje is eigenlijk ook best aardig, kom uit op 1600 kcal:
O: -
L: garnalen in panko jasje en 200 gram spitskool met omelet
T: wit bolletje met brie en rucola
T: paar mini crackers met gorgonzola
A: kip in tomatensaus uit de oven, spruitjes en een beetje rijst, glas rode wijn
T: granaatappel pitjes en een choco chip cookie.