Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:![]()
![]()
18-6 gewonnen![]()
Hoe ging het bij jullie?
arjaaaaa schreef:Balen dide! Best veel blessures bij jullie volgens mij...
De dames konden we prima hebben. Het enige wat zij deden was steunen, net zo lang rommelen totdat er een dames steun en dames vang staat en dan de heren laten aanvallen... en ook al had mijn dame de vang niet tegen mij, ze schoten toch wel raak, of vlogen langs onze heren...opeen gegeven moment was het zo erg, dat mijn dame al voor de vang stond, nog voordat de bal in het vak was.. tsja, wat kan je dan nog doen... achterverdedigen zou meer/sneller risico opleveren...
arjaaaaa schreef:Goed bezig dide!
Ik heb gisteren ook een lekkere training gehad. Op maandag trainen we in een soort gymzaal, wat zo groot is als 1/3 zaal, maar wel lager... normaal zijn we met een stuk of 9, gister waren er alleen 3 heren en ik... heel veel geschoten en veel tips gehad op techniek... aan het eind schoot ik er best veel in, dus da's een goed gevoel voor de training morgen en voor zaterdag...
Flying_Angel schreef:Wat fijn Arja, hopelijk jij ook doelpunten maken zaterdag!
Ik heb wederom niet getraind, ik merk dat ik weer in een dip zit. Het denken aan training geeft zoveel negatieve energie, ik kan me er echt niet toe zetten. En zaterdags bij de wedstrijd, vind ik het weer leuk. En dinsdags wil ik weer niet.
Flying_Angel schreef:Nog niet met team gesproken. Trainer hebben we niet. Ik merk ook dat het fietsen echt ook rot is, 7km heen en 7 km terug. Nieuwe team gaf eerst nieuwe energie, maar dat is ook al weggezakt. Niet om de mensen maar puur de verplichting staat me zo tegen.
Flying_Angel schreef:Helaas niet, woon echt als enige aan de andere kant. Kwam tot de ontdekken dat van een andere vereniging de sporthal op steenworp afstand van mijn huis ligt. Had daar eerder een aanmelding heen gestuurd, maar nooit iets gehoord.