Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 22:43

Jup, wij moesten tegen het 2e en scheids speelde in het 1e. Paar leden die tegen ons speelden zaten ook in 1. :=

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-20 23:14

Vereniging met een zogenaamde "brede selectie" dan? Of kunnen jullie regelementair wat puntjes opeisen?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 10:07

Het is een heel kleine vereniging (2 teams). Maar beide teams zijn krap qua bezetting, ze hebben eigenlijk te weinig voor 2 teams en teveel voor 1 team.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 10:14

Flying_Angel schreef:
Het is een heel kleine vereniging (2 teams). Maar beide teams zijn krap qua bezetting, ze hebben eigenlijk te weinig voor 2 teams en teveel voor 1 team.

Ah ja, dan zullen ze wel compensatie aan hebben gevraagd voor "brede selectie" en mogen ze dat helaas gewoon doen.. :(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 11:08

Dat denk ik ook idd, helaas.

Gelukkig wel zelf 2 doelpunten meegepakt.

Jij nog gescoord?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 11:20

Ik had er ook 2, maar hadden er wederom meer moeten zijn... :n
Hun aanvallende dame wel op de 0 kunnen houden gelukkig, maar het was weer een behoorlijk frusterende wedstrijd.
Onze aanvoerder viel na 10 minuten geblesseerd uit, wat naar verwachting einde zaalseizoen gaat zijn :(
En dan krijgen we de aankomende 3 weken nog wedstrijden waar kansen liggen om toch klassebehoud binnen te slepen, maar dat is dus wel flink balen zonder hem!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 14:52

Pff, zuur dat de heer uitgevallen is. Ik hoop echt dat jullie de komende 3 wedstrijden gaan winnen. Echt sterke invallers zijn er ook niet bij jullie toch?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 14:57

Flying_Angel schreef:
Pff, zuur dat de heer uitgevallen is. Ik hoop echt dat jullie de komende 3 wedstrijden gaan winnen. Echt sterke invallers zijn er ook niet bij jullie toch?

Nee helaas niet :n
Selectie is redelijk krap. 1 dame speelt nu ook al niet, dus dameswissels hebben we ook al niet vanuit 1.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 18:41

*\o/* *\o/*

18-6 gewonnen *\%/*

Hoe ging het bij jullie?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 11:28

Goed bezig angel!

Wij hebben helaas verloren van de ongeslagen koploper...gezien de afgelopen weken hoopten we te kunnen stunten tegen ze, maar helaas... hun heren waren een klasse beter dan de onze, liepen ze keer op keer voorbij en verdedigden er strak... Ik had wel veel kansen, maar schoot er helaas maar 1 in... dat wordt schot-strafkamp...

Ach, volgende week weer beter...

Spannende wedstrijd bij jullie dide?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 11:41

Flying_Angel schreef:
*\o/* *\o/*

18-6 gewonnen *\%/*

Hoe ging het bij jullie?

Nice! Zelf ook lekker gespeeld? :D

Jammer Arja! Konden jullie met de dames wel weerstand bieden?

We screwed up again, badly -O-
I.p.v. stabiele nr 6 met aansluiting met middenmood zijn we nu met 3 ploegen gedeeld 6e tot 8e... :n (7 & 8 degraderen).

We moeten nu dus ergens punten gaan pakken bij een van de ploegen boven ons, want die andere 2 die gelijk staan treffen elkaar nog, dus die gaan nog punten verdelen... :(
En anders is de degradatie dus zeker..

Viel gister nog iemand geblesseerd uit en vertrouwen is momenteel echt ver te zoeken. Hoop dat we snel een oplossing vinden!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 11:48

Balen dide! Best veel blessures bij jullie volgens mij...

De dames konden we prima hebben. Het enige wat zij deden was steunen, net zo lang rommelen totdat er een dames steun en dames vang staat en dan de heren laten aanvallen... en ook al had mijn dame de vang niet tegen mij, ze schoten toch wel raak, of vlogen langs onze heren...opeen gegeven moment was het zo erg, dat mijn dame al voor de vang stond, nog voordat de bal in het vak was.. tsja, wat kan je dan nog doen... achterverdedigen zou meer/sneller risico opleveren...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 14:00

arjaaaaa schreef:
Balen dide! Best veel blessures bij jullie volgens mij...

De dames konden we prima hebben. Het enige wat zij deden was steunen, net zo lang rommelen totdat er een dames steun en dames vang staat en dan de heren laten aanvallen... en ook al had mijn dame de vang niet tegen mij, ze schoten toch wel raak, of vlogen langs onze heren...opeen gegeven moment was het zo erg, dat mijn dame al voor de vang stond, nog voordat de bal in het vak was.. tsja, wat kan je dan nog doen... achterverdedigen zou meer/sneller risico opleveren...

Ja dat is lastig... :(
Dan kun je inderdaad maar beter proberen om zoveel mogelijk ballen te stelen en hopen dat de heren er niet té vaak afgaan.

Ja behoorlijk... aanvoerder geblesseerd voor de rest van het zaalseizoen (kuitspier gescheurd) en 2 dames nu dus geblesseerd. Gaan nog een paar hele zware weken worden :x

Echt niet normaal lomp deze actie van mijn dame:
https://youtu.be/6woQOFKRotI

EN geen kaart gekregen eh, ze doet nieteens een poging tot verdedigen, dit is gewoon neerknuppelen. %)

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 14:56

Jammer Arja, volgende keer weer beter. Hoe staan jullie in de poule?

Pff wat zuur Dide. Straks degraderen niet om niveau, maar om de blessures :(:) en die actie :oo niet normaal, ze maait je gewoon ondersteboven!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 15:08

Westaan nu vijfde, met een wedstrijd minder gespeeld..

Wow, flinke overtreding! Ongelofelijk dat de scheids geen kaart heeft gegeven!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-20 20:35

Ik geloof dat ik mijn doelpunten voor deze week op heb gemaakt gisteravond :oo

Heer van 2e start deze week in de basis bij mij in het vak. Hij is 2m en dus een hele chille rebounder, terwijl bij 1 juist allemaal kleine heren hebben die maar max. een kop groter zijn dan ik ben. Hij kan alleen niet 2x in de week trainen, dus vandaar dat hij niet in 1 zit.

Maar mán, dat schoot lekker tijdens partijen! Gewoon niet na hoeven denken over hoe je hem schiet dat de kans het groots mogelijk is dat de rebound hem nog heeft als je mist, maar gewoon lekker schieten met vertrouwen dat hij hem wel pakt als je mist :D

In 35 minuten partijen geloof ik 12 raak uit 17 pogingen _O- :=

Mensen zeiden: Dide! Kappen! Dit is niet leuk meer! :')

Had een schot of 2 a 3 nodig om scherp te stellen en daarna was bijna alles raak _O-

Jullie ook wel eens zo'n gekke training gehad dat werkelijk alles lukte? :=

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:17

_/-\o_
Lekker is dat zeg! Hopelijk belooft dat wat voor komende wedstrijd!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-20 22:40

Goed bezig dide!

Ik heb gisteren ook een lekkere training gehad. Op maandag trainen we in een soort gymzaal, wat zo groot is als 1/3 zaal, maar wel lager... normaal zijn we met een stuk of 9, gister waren er alleen 3 heren en ik... heel veel geschoten en veel tips gehad op techniek... aan het eind schoot ik er best veel in, dus da's een goed gevoel voor de training morgen en voor zaterdag...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 07:36

arjaaaaa schreef:
Goed bezig dide!

Ik heb gisteren ook een lekkere training gehad. Op maandag trainen we in een soort gymzaal, wat zo groot is als 1/3 zaal, maar wel lager... normaal zijn we met een stuk of 9, gister waren er alleen 3 heren en ik... heel veel geschoten en veel tips gehad op techniek... aan het eind schoot ik er best veel in, dus da's een goed gevoel voor de training morgen en voor zaterdag...

Dat is fijn Arja! :D
Hopelijk vliegen ze er dan morgen en zaterdag er ook in bij jou! *\o/*

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 10:20

Wat fijn Arja, hopelijk jij ook doelpunten maken zaterdag!

Ik heb wederom niet getraind, ik merk dat ik weer in een dip zit. Het denken aan training geeft zoveel negatieve energie, ik kan me er echt niet toe zetten. En zaterdags bij de wedstrijd, vind ik het weer leuk. En dinsdags wil ik weer niet. :\

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 19:37

Flying_Angel schreef:
Wat fijn Arja, hopelijk jij ook doelpunten maken zaterdag!

Ik heb wederom niet getraind, ik merk dat ik weer in een dip zit. Het denken aan training geeft zoveel negatieve energie, ik kan me er echt niet toe zetten. En zaterdags bij de wedstrijd, vind ik het weer leuk. En dinsdags wil ik weer niet. :

Toch nieuwe team ook niet nieuwe energie?
Wel zonde! Heb je het er al over gehad met je team en/of trainer?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 19:48

Nog niet met team gesproken. Trainer hebben we niet. Ik merk ook dat het fietsen echt ook rot is, 7km heen en 7 km terug. Nieuwe team gaf eerst nieuwe energie, maar dat is ook al weggezakt. Niet om de mensen maar puur de verplichting staat me zo tegen.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 19:58

Flying_Angel schreef:
Nog niet met team gesproken. Trainer hebben we niet. Ik merk ook dat het fietsen echt ook rot is, 7km heen en 7 km terug. Nieuwe team gaf eerst nieuwe energie, maar dat is ook al weggezakt. Niet om de mensen maar puur de verplichting staat me zo tegen.

Woont er niemand bij je in de buurt dan die je wel op wil pikken? Kan me voorstellen dat iedere keer 14km fietsen wel behoorlijk tegen kan gaan staan ja... :(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 20:29

Helaas niet, woon echt als enige aan de andere kant. Kwam tot de ontdekken dat van een andere vereniging de sporthal op steenworp afstand van mijn huis ligt. Had daar eerder een aanmelding heen gestuurd, maar nooit iets gehoord.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-20 23:28

Flying_Angel schreef:
Helaas niet, woon echt als enige aan de andere kant. Kwam tot de ontdekken dat van een andere vereniging de sporthal op steenworp afstand van mijn huis ligt. Had daar eerder een aanmelding heen gestuurd, maar nooit iets gehoord.

Beetje een vereniging met leuk imago/beetje niveau? :)