Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adamootje schreef:@ Jolien, wat rot dat je je zo slecht voelt. Fijn dat je vriend een goede afleider voor je is. Waar zie je precies wat betreft werk tegenop? Komt het omdat je je zo moe voelt?
Tja hoe voel ik me verder... Nog steeds best wel erg rot. Ik voel me wel al beter dan dat ik me in maanden gevoeld heb. Ondanks dat nog niet alles lukt, lukt het nu wel om een paar dingen te doen op een dag. Daar ben ik natuurlijk niet tevreden over, ik voel me een compleet nutteloos wezen. Eigenlijk zou ik tevreden moeten zijn met de kleine stappen die ik maak, maar ik wil zó graag doen wat ik voor mijn depressie ook kon. Wel heb ik voor het eerst sinds maanden het gevoel dat het wel goed gaat komen. Al weet ik ook dat ik een terugval kan verwachten.
@ Geerte, wow! Fijn dat je een intelling gevonden hebt waar jij vertrouwen in hebt.
Adamootje schreef:Weet je werggever af van je depressie? Zo ja, hebben jullie duidelijke afspraken gemaakt?
Ga bij jezelf na wat voor jou het beste is. Heb je het gevoel je beter te voelen als je in ieder geval geprobeerd hebt een paar uur te werken, ga daar dan voor. Jij kent jezelf het beste!
xlindaa schreef:Ik meld me ook even hier,
Om alle 1000 berichtjes terug lezen wel erg veel is heb ik dit dus niet helemaal gedaan.
Ik ben anderhalf jaar terug mijn moeder verloren. Ik was toen de tijd 18. Ik heb mijn moeder moeten reanimeren tot de ambulance dr was en dit vind ik nog steeds erg moeilijk. In het kader van you can run but you can't hide, kom ik nu achter het can't hide deel. Ik kom mn bed niet uit, het huilen staat me nader dan het lachen en ik weet niet meer wat ik moet. Waar moet ik uberhaupt hulp zoeken? Via school heb ik 1x in de week een gesprek maar dit is veelte weinig, mijn vader en ik hebben niet zo'n goede band en ja verder heb ik eigenlijk niemand meer. Ik ga op t moment ook niet naar school omdat ik mezelf gewoon simpel weg niet meer bij elkaar kan rapen om dr te komen.
Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen, of waar ik heen moet voor hulp? Ik wil niet als slachtoffer behandeld worden.