Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 22:34

Aromaco wilde ik eerst proberen
Maar op 1 of andere manier belande sunflower in mijn mandje
Vrees dat aromaco door de bakingsoda soieso niet zou werken bij me (gevoelig tiepje :p)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 22:57

Hij is ook wat harder van structuur dan Sunflower. Sunflower is gewoon... zacht. Heb je hem al gekocht of moet ik na de paas even een sampeltje maken? Ligt nog een nieuw blok hier.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 12:26

Lief, maar Ik heb hem al liggen :)
Twijfelde alleen of ik er op reageerde
Maar ben er achter dat het een douchegel was , gister een andere gebruikt en daarna de sunflower en niks aan het handje

Maar heb nu wel de aromaco van de probeerlijst afgehaald , Ik vind de structure van sunflower heel fijn werken
Dus harder etc hoeft echt niet (lijkt me niet chill)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 16:58

Ik word enorm nieuwsgierig van al die namen die hier voorbij komen. Ik wil alles wel proberen. <3
Toch zweer ik nog steeds bij de producten van Rituals, met name de doucheproducten en bodycrémes. Dat is tot nu toe het enige waar ik geen uitslag van krijg als ik regelmatig gebruik. Andere producten krijg ik na verloop van tijd eczeem van. Maar wellicht dat Lush daar verandering in brengt.

Ik had de winkel gisteren gebeld over het masker dat over de datum was en ik werd verzocht om naar de winkel te komen. Gelukkig was vriendje zo lief om mee te willen. Dus het masker geruild en per ongeluk nog wat spulletjes afgerekend. En ik kreeg nog twee samples mee van Oaty creamy dreamy en Avocado co-wash.

Hallo, ik ben Jolien en ik ben koopziek.
Afbeelding

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 17:45

Er zijn wel ernstiger verslavingen ;) :D
Ik heb gisteren maar weer eens diep ademgehaald en weer henna gebruikt. 5 1/2 blokje was precies genoeg. Ik ben een paar keer vreemdgegaan met biologische henna in poedervorm maar het resultaat was lang niet zo mooi als bij de Lush henna. Ik moet echt iedere keer moed verzamelen want mennnnn wat is het een klus. Ik bedek de badkamervloer met plastic wat je gebruikt als je gaat verven (Action) en doe zelf zo'n wegwerp poncho aan (ook Action). Ik hak de henna in kleine stukken die ik dan in zo'n goedkope Aldi blender fijnmaal. Als het hele prutje uiteindelijk klaar is smeert manlief mijn haar in met de henna. Ik doe er huishoudfolie overheen en laat het 3 uur zitten. Daarna komt nog zo'n megaklus, het uitspoelen. Ik maak m'n haar nat en doe er dan direct conditioner in, het moet zo glad mogelijk worden om het uit te kunnen spoelen. Tussendoor gebruik ik ook nog zo'n 3x shampoo, afgewisseld met conditioner. Het kost me bijna 45 minuten om alles eruit te spoelen. Oh ja…tussendoor ook nog een paar keer de douche schoonspoelen uiteraard. Nou heb ik wel mega dik schouderlang haar maar wat mij betreft verzinnen ze een andere henna versie bij Lush :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 17:52

Oooh heb je een foto van het resultaat?

Ik heb jarenlang henna gebruikt maar was er op een gegeven moment klaar mee om het telkens te verven. Ik gebruikte de pure poeder van De tuinen.
Nu heb ik hoogblond haar door highlights maar ik mis de hennakleur nog weleens. Ik vind het alleen zo'n nadeel dat je het moet laten uitgroeien.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:09

Uit nieuwsgierigheid, ik ben zelf geen fan maar heb laatst een doosje vol met bathbombs gekregen, best leuk spul en visueel gezien zeker geen teleurstelling, maar die geur! := ik heb nog nooit zulke mierzoete zooi geroken, ik kreeg er gewoon hoofdpijn van en het betrof alle 6 de ballen die ik had gekregen. Zijn jullie nou een fan van die geur of hebben ze meerdere geuren? Die van mij waren allemaal fruit als ik het me goed herinner.

Ps. kan me herinneren dat er één 'dragonegg' heette oid.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 18:22

heb geen foto Jolien. Ik heb deze keer 5 marron (kastanje) gemengd met een halve bruin.
Ik kan het sowieso niet laten uitgroeien, ben hartstikke grijs.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:07

Kinke schreef:
heb geen foto Jolien. Ik heb deze keer 5 marron (kastanje) gemengd met een halve bruin.
Ik kan het sowieso niet laten uitgroeien, ben hartstikke grijs.

Bedoel je daarmee 5 van die kleine blokjes?

Edit: mijn haarkleur is nu zo. Deze foto is van zaterdag.
Ik vrees dat mijn haar knalgeel/-oranje wordt op het blond en dat ik niet genoeg zal hebben aan 1 tablet waardoor het wel een duur geintje zal worden.

Afbeelding

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:02

jep, 5 blokjes. Ik denk dat marron bij jou inderdaad knal oranje wordt :D Maar ben geen expert. Bruin zal vast prima werken, of bruin met een klein beetje marron.
Ik vind het juist niet duur, bij de kapper was ik minstens 3x zoveel kwijt :D
Bij mij ziet het er ongeveer zo uit, maar bovenop is het een stukje feller omdat ik daar grijze uitgroei had.

Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 22:15

Kinke schreef:
Er zijn wel ernstiger verslavingen ;) :D
Ik heb gisteren maar weer eens diep ademgehaald en weer henna gebruikt. 5 1/2 blokje was precies genoeg. Ik ben een paar keer vreemdgegaan met biologische henna in poedervorm maar het resultaat was lang niet zo mooi als bij de Lush henna. Ik moet echt iedere keer moed verzamelen want mennnnn wat is het een klus. Ik bedek de badkamervloer met plastic wat je gebruikt als je gaat verven (Action) en doe zelf zo'n wegwerp poncho aan (ook Action). Ik hak de henna in kleine stukken die ik dan in zo'n goedkope Aldi blender fijnmaal. Als het hele prutje uiteindelijk klaar is smeert manlief mijn haar in met de henna. Ik doe er huishoudfolie overheen en laat het 3 uur zitten. Daarna komt nog zo'n megaklus, het uitspoelen. Ik maak m'n haar nat en doe er dan direct conditioner in, het moet zo glad mogelijk worden om het uit te kunnen spoelen. Tussendoor gebruik ik ook nog zo'n 3x shampoo, afgewisseld met conditioner. Het kost me bijna 45 minuten om alles eruit te spoelen. Oh ja…tussendoor ook nog een paar keer de douche schoonspoelen uiteraard. Nou heb ik wel mega dik schouderlang haar maar wat mij betreft verzinnen ze een andere henna versie bij Lush :)

Held! _/-\o_

Ik heb t ook eens gedaan. Wat een verschrikking. Ik heb nog liggen boven, maar ik heb echt minder moed.... En dan tijdens het insmeren van mijn haar dikte het papje weer in.. ellende :')

Ik heb vanmiddag 3 shampoo bars besteld bij Lush UK. Was goedkoper dan in NL... vooral de Avocado Cowash scheelde omgerekend bijna 5 euro! En in NL was ie uitverkocht...
Dus ik hoor weer bij de club.

Hallo Jolien. Ik ben Renske en ik kan geen nee zeggen tegen Lush.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 06:59

dat indikken komt omdat de cacaoboter afkoelt. Ik vind het voelen als een enorme kleihomp op je hoofd :D
Dat spul zorgt aan de ene kant ervoor dat je haar heerlijk zacht wordt en glanst, maar veroorzaakt ook de mega uitspoel klus

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 20:51

Zijn er meerderen die na het (eerste) gebruik van Mask of Magnaminty een vettere huid hebben? En zal dit afnemen naarmate je het vaker gebruikt?
Ik heb het masker vanmiddag voor het eerst gebruikt maar merk nu dat mijn huid in de loop van de dag steeds vetter aanvoelt. Nu is dit opzich natuurlijk logisch omdat het vuil eruit komt maar ik hoop dat dit niet elke keer is nadat ik het masker gebruik. Ik heb van mezelf al een wat vettere huid maar dit voelt gewoon vies.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 20:52

Kinke schreef:
jep, 5 blokjes. Ik denk dat marron bij jou inderdaad knal oranje wordt :D Maar ben geen expert. Bruin zal vast prima werken, of bruin met een klein beetje marron.
Ik vind het juist niet duur, bij de kapper was ik minstens 3x zoveel kwijt :D
Bij mij ziet het er ongeveer zo uit, maar bovenop is het een stukje feller omdat ik daar grijze uitgroei had.

[ [url=m/NKuXa3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtige kleur! _/-\o_

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 16:11

Hoihoi! Ik kom hier even binnen vallen, sinds ik in Spanje woon en 10 min van de Lush af woon ben ik redelijk Lush-verslaafd geworden :')

Echter zat ik net te kijken naar de Grease Lightning en vraag me af wat jullie mening hierover is, ik weet dat het een veel verkocht product is maar ik twijfel of ik niet gewoon Aloë Vera gel haal ipv dit. Wat is volgens jullie beter of het verschil?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 21:03

Met beiden geen ervaring.

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 10:51

Hallo, ik heb een vraag voor alle die-hard lush verslaafden (of eigenlijk gewoon iemand die het antwoord weet :o ) . Is het nog steeds zo dat je bij 5 potjes inleveren en gratis gezichtsmasker krijgt? En geldt dat ook voor de doorzichtige potjes of alleen de zwarte?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:13

J508 schreef:
Hallo, ik heb een vraag voor alle die-hard lush verslaafden (of eigenlijk gewoon iemand die het antwoord weet :o ) . Is het nog steeds zo dat je bij 5 potjes inleveren en gratis gezichtsmasker krijgt? En geldt dat ook voor de doorzichtige potjes of alleen de zwarte?

De zwarte potjes en de doorzichtige flesjes. :j
Toevallig heb ik dat laatst op FB nog gecheckt nav een opmerking er over van Lush, reactie van Lush nl was dat het in Nederland voor de potjes en flesjes geldt.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:19

xWouter schreef:
Hoihoi! Ik kom hier even binnen vallen, sinds ik in Spanje woon en 10 min van de Lush af woon ben ik redelijk Lush-verslaafd geworden :')

Echter zat ik net te kijken naar de Grease Lightning en vraag me af wat jullie mening hierover is, ik weet dat het een veel verkocht product is maar ik twijfel of ik niet gewoon Aloë Vera gel haal ipv dit. Wat is volgens jullie beter of het verschil?

Ik gebruik grease lightning nu een paar weken en merk dat het prima zijn werk doet. Het droogt puistjes uit. Ervaring met Aloë vera gel heb ik niet dus ik kan je niet vertellen wat beter werkt.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:19

Ook de doorzichtige potjes (van de shower jellys bijv) tellen mee idd :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:20

Ik heb trouwens een klein tester potje schoongemaakt en daar wat Helping hands in gedaan voor in mijn tas. Ideaal want zo hoef ik niet een grote pot mee te slepen maar kan ik wel smeren als ik op pad of aan het werk ben.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:35

Anoniem schreef:
J508 schreef:

De zwarte potjes en de doorzichtige flesjes. :j
Toevallig heb ik dat laatst op FB nog gecheckt nav een opmerking er over van Lush, reactie van Lush nl was dat het in Nederland voor de potjes en flesjes geldt.

Maar die spuitbusflesjes van de tea tree toner bv gelden dan dus niet als ik het goed begrijp? :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:38

Alle verpakkingen behalve testers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:45

MarcoBorsato schreef:
Alle verpakkingen behalve testers.

Dat is de betere omschrijving ja :D
omdat ik die nog niet leeg heb, denk ik daar niet aan...

@Lieveli: Kan ik trouwens al een lijst maken wat ik wil bestellen? O:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 11:52

Ja! Wat wil jij?