Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:heb geen foto Jolien. Ik heb deze keer 5 marron (kastanje) gemengd met een halve bruin.
Ik kan het sowieso niet laten uitgroeien, ben hartstikke grijs.
Kinke schreef:Er zijn wel ernstiger verslavingen![]()
Ik heb gisteren maar weer eens diep ademgehaald en weer henna gebruikt. 5 1/2 blokje was precies genoeg. Ik ben een paar keer vreemdgegaan met biologische henna in poedervorm maar het resultaat was lang niet zo mooi als bij de Lush henna. Ik moet echt iedere keer moed verzamelen want mennnnn wat is het een klus. Ik bedek de badkamervloer met plastic wat je gebruikt als je gaat verven (Action) en doe zelf zo'n wegwerp poncho aan (ook Action). Ik hak de henna in kleine stukken die ik dan in zo'n goedkope Aldi blender fijnmaal. Als het hele prutje uiteindelijk klaar is smeert manlief mijn haar in met de henna. Ik doe er huishoudfolie overheen en laat het 3 uur zitten. Daarna komt nog zo'n megaklus, het uitspoelen. Ik maak m'n haar nat en doe er dan direct conditioner in, het moet zo glad mogelijk worden om het uit te kunnen spoelen. Tussendoor gebruik ik ook nog zo'n 3x shampoo, afgewisseld met conditioner. Het kost me bijna 45 minuten om alles eruit te spoelen. Oh ja…tussendoor ook nog een paar keer de douche schoonspoelen uiteraard. Nou heb ik wel mega dik schouderlang haar maar wat mij betreft verzinnen ze een andere henna versie bij Lush
Kinke schreef:jep, 5 blokjes. Ik denk dat marron bij jou inderdaad knal oranje wordtMaar ben geen expert. Bruin zal vast prima werken, of bruin met een klein beetje marron.
Ik vind het juist niet duur, bij de kapper was ik minstens 3x zoveel kwijt
Bij mij ziet het er ongeveer zo uit, maar bovenop is het een stukje feller omdat ik daar grijze uitgroei had.
[ [url=m/NKuXa3.jpg]Afbeelding[/url] ]
J508 schreef:Hallo, ik heb een vraag voor alle die-hard lush verslaafden (of eigenlijk gewoon iemand die het antwoord weet) . Is het nog steeds zo dat je bij 5 potjes inleveren en gratis gezichtsmasker krijgt? En geldt dat ook voor de doorzichtige potjes of alleen de zwarte?
xWouter schreef:Hoihoi! Ik kom hier even binnen vallen, sinds ik in Spanje woon en 10 min van de Lush af woon ben ik redelijk Lush-verslaafd geworden![]()
Echter zat ik net te kijken naar de Grease Lightning en vraag me af wat jullie mening hierover is, ik weet dat het een veel verkocht product is maar ik twijfel of ik niet gewoon Aloë Vera gel haal ipv dit. Wat is volgens jullie beter of het verschil?
Anoniem schreef:J508 schreef:Hallo, ik heb een vraag voor alle die-hard lush verslaafden (of eigenlijk gewoon iemand die het antwoord weet) . Is het nog steeds zo dat je bij 5 potjes inleveren en gratis gezichtsmasker krijgt? En geldt dat ook voor de doorzichtige potjes of alleen de zwarte?
De zwarte potjes en de doorzichtige flesjes.
Toevallig heb ik dat laatst op FB nog gecheckt nav een opmerking er over van Lush, reactie van Lush nl was dat het in Nederland voor de potjes en flesjes geldt.