Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 11:31

Dankjewel. :o

Ik zal foto's er op zetten als ik geweest ben. :D
Lieve pony kan niet missen natuurlijk hihi.

Zo naar school, net flinke lading pijnstillers op. Hopelijk helpt dat voldoende om beetje vooruit te komen. Heb erg veel pijn weer... Zo ook even vriendje laten bellen naar ziekenhuis. Ben benieuwd.

M'n haren zijn trouwens echt een ramp. Ze zijn ontzettend lang (half jaar niet meer bij kapper geweest :o komen ruim over m'n broekrand), maar de kaal geschoren plekken beginnen ook weer lang te worden. Cm of 6/7 alweer. Alleen steken die plukjes nu overal tussen door recht overeind. :')
Vooral de plek/pluk voor op m'n hoofd. Daar zit een misvormd litteken onder met diepe deuk door gat in schedel maar ook een bult door de drain die daar de schedel in gaat, dus dat plukje steekt echt alle kanten uit. Grr haha. :+

Madje1992

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:47

Ooh dat is echt irritant. Ik kan het probleem. Heb een kale plek gehad en toen dat ging aangroeien kon je dat ook goed zien.
Fijn dat je wat hebt aan de aantekeningen.
Hoop dat als je vriend belt naar het ziekenhuis dat het wat meer druk erachter zet. Want zo kan het ook niet meer.
Foto's van je pony wil ik inderdaad ook wel zien als je ze hebt gemaakt.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 13:55

kort punkkapsel is geen optie voor je ? :D

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 15:17

Haha nee doe maar niet. :+
Uiteindelijk plukken vast met speldjes en onder de rest stoppen lukt t nog wel.

Ben weer thuis (of ja bij schoonouders deze week) en verga van de pijn in m'n hoofd en buik. School is gewoon niet te doen, hoe graag ik ook zou willen. Ben ook wat eerder gegaan. Morgen is t verplicht, dus maar even proberen halve dag.

Volgende week naar de chirurg, operatie is nog steeds niets over bekend. Ik wil ook echt liever geen punctie dus maar even uit proberen te zingen zo. Hopelijk dat als t voor hem duidelijk wordt dat t genoeg geweest is zo, dat er wat vaart achter gezet wordt. Hij is deze week nog op vakantie.

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 01:24

Hey Alice!

Ik lees al een hele tijd met je mee via Bokt en Facebook maar wil nu toch even op je topic reageren om je heel veel sterkte te wensen.
Ik hoop echt voor je dat de operatie snel plaats vind en je daarna weer opknapt.

Heel veel sterkte, je bent een bikkel! :D

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 18:30

Hee Stephanie! Dankjewel!
Ik hoop t ook, maar deze week en volgende week helaas nog geen operatie. Hopelijk woensdag bij de chirurg meer duidelijkheid... Heb nu wel weer sterkere pijnstillers, hopelijk werken die wat beter.

Vanmiddag naar school geweest. Project. Wat een dom project is t zeg. Zeg ik niet snel, maar t is totaal zinloos en nutteloos en ook nog eens onmogelijk daar iets goeds van te maken. Gelukkig wel leuk groepje, van verschillende opleidingen.

Helaas is t wel te veel geweest, van half 2 tot 4uur/half5. Erg veel pijn nu en ben behoorlijk beroerd. Net temperatuur eens gemeten, omdat m'n vriend me warm vond. Blijk ik dus koorts te hebben. Toch 39.2 en dat met paracetamol en ibuprofen. Even in de gaten houden dus. Zou zuur zijn als de drain in m'n buik toch geïnfecteerd is. Dan krijg ik namelijk geen nieuwe drain, maar eerst deze eruit en flinke tijd aan t infuus met antibiotica. T zou wel de heftige pijn in m'n buik verklaren...

Hopelijk morgen weer weg.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:21

:(

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:28

Pff, denk je wel een beetje aan jezelf :(:)

Hopelijk is het niet geïnfecteerd.

Beterschap :(:)

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-15 22:16

Ik hoop t ook niet, maar t zou wel de enorme pijn verklaren. Wordt gek van de pijn in m'n buik. Nu met de zwaardere pijnstillers is t een beetje te doen zolang ik stil zit, dan haalt t de scherpe kantjes eraf. Zodra ik iets beweeg zak ik t liefst door de grond van de pijn, stomme buik/drain/pijn/whatever.

Krijg de temperatuur helaas niet echt omlaag. Is nu 38,8 ondanks de paracetamol en ibuprofen... Beetje jammer. En ik heb t goed koud. :+

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:18

bah...

:(:)

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 22:26

Ik weet soms niet wat meer te zeggen, denk elke dag aan dit topic en hoop steeds iets beter nieuws te lezen
Heel veel beterschap en heb bewondering voor je doorzettingsvermogen

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 01:28

Dankjewel!

Kan weer eens niet slapen door de pijn... En heb hartkloppingen, lijkt geen eind aan te komen deze keer. Voelt niet fijn, vooral heel onrustig. Heb t wel veel vaker, maar meestal is t dan hooguit half uurtje en dan is t wel weer weg. Nu is t al de hele avond en vrijwel continue.

Ook gigantisch hoge hartslag. Nu heb ik altijd hoge hartslag in rust, meestal zo rond de 120/130. Nu zit ie alleen op 180/190, dat is wel heel hoog. Eigenlijk.
Ben nu stiekem wel benieuwd naar bloeddruk, maar die meter heb ik helaas niet hier.

Denk dat m'n lichaam vecht, tegen iets. :+
Stomme is dat ik me op dit moment niet eens zo bijzonder slecht voel. Ik heb wel veel pijn en ben erg moe of eigenlijk best wel kapot, maar zolang ik stil lig gaat t nu met de pijnstillers eigenlijk best redelijk. T is een beetje uit te houden in ieder geval (totdat ik beweeg, maar dat vergeten we maar even :+ haha).

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 10:56

Ben je de nacht nog een beetje door gekomen??

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 11:07

Het gaat eigenlijk best goed tot ik beweeg!! :+

NOU dat is dan DE oplossing! :+ hahaha
Snap niet wat je dan weer moeilijk doet hoor :') _O-

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 12:53

Nee, eigenlijk niet echt he. Gewoon niet zo moeilijk doen en stil liggen, geen gezeur. :+
Hihi.

Gelukkig uiteindelijk wel nog in slaap gevallen, rond 3 uur half 4 ergens. Alleen wel weer vroeg wakker, maar tenminste wat geslapen. :)

Temperatuur was vanochtend 37.8. Dus dat is alweer stuk beter. Als ie boven de 38,5 was geweest was ik mee gesleept naar t ziekenhuis. :o

Gelukkig niet nodig dus haha.

Alleen weer een grijs dik been, hallo trombose! Kom er gewoon niet vanaf, ondanks bloedverdunners.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:57

Ik lees nog steeds mee, en zwaai even. Je klinkt vrolijker vandaag!

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 13:50

Ja dat ben ik denk ik ook wel.

Het is ook wel fijn om ietsje minder pijn te hebben, ook al is t alleen wanneer ik stil lig. :)
Pijnstillers zorgen alleen helaas wel voor dat ik behoorlijk suf ben, maar goed dat is niet zo erg.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:14

wat leer je dan met kleine dingen blij te zijn he! Ik hoop dat ik die (dure) les niet meer vergeet.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 15:22

Lielle schreef:
wat leer je dan met kleine dingen blij te zijn he! Ik hoop dat ik die (dure) les niet meer vergeet.

Ja inderdaad!

Van die hele kleine dingen waar je zo ontzettend blij mee kan zijn! Die andere zich niet eens voor kunnen stellen, omdat t gewoon zo gewoon is.

Wijze les en ik denk niet dat je die zomaar nog vergeet!

Hoe gaat t nu met jou?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 15:57

Ik mag niet klagen. Ben nu twee weken na de operatie, en hoewel het natuurlijk niet snel genoeg gaat naar mijn zin heb, gaat het echt vooruit. Ik kan behoorlijke stukken lopen (lees fluitend drie kwartier drie keer per dag), en heb ook al weer wat staan longeren en grondwerken. Straks de eerste afspraak bij de fysio voor de opbouw en volgende week mag ik weer fietsen en autorijden.
Spoiler:
en dan zou ik ook zomaar eens een rondje op Raimaer kunnen gaan stappen.
Kortom, ik kan echt vooruit gaan kijken, met geduld uiteraard, en ook qua werk kan ik gelukkig weer wat gaan doen. Ik snap heel goed waarom jij zo vasthoudt aan je studie, het feit dat je lichaam niet wil betekent nog niet dat je hoofd het niet meer doet.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 19:25

Wat ontzettend fijn zeg! Heerlijk om weer vooruit te kunnen kijken.

Geloof goed dat t niet snel genoeg gaat naar je zin, maar wel echt top dat t goed vooruit gaat. Twee weken na de operatie en dan alweer 3 keer per dag drie kwartier kunnen lopen is best vlot!

Nog even en dan weer lekker paard rijden. Dat moet echt genieten zijn. :D

Dat is inderdaad wel een van de redenen waarom ik me zo vast hou aan m'n studie. Ondanks dat t probleem in m'n hoofd zit, werken m'n hersenen over t algemeen nog best oké. Niet meer zoals ze deden, helaas. Maar ze werken nog enigzins, beter dan de rest van m'n lichaam in ieder geval haha.

Pijnstillers beginnen weer uit te werken, ze werken net te kort.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 16:56

Poeh ik weet niet zo goed wat ik moet.

Mijn temperatuur wisselt enorm, van gewoon normale temperatuur (37.2) tot behoorlijke koorts (39.5). Koorts is natuurlijk niet goed, maar behalve de flinke pijn voel ik me nu niet echt ziek of iets. Fit ook niet, maar t is niet dat ik nu dood ziek ben. Ziekenhuis vind ik nu nog niet echt nodig (en dan zul je altijd zien dat de temperatuur dan net gewoon normaal is, haha). Woensdag bij de chirurg sowieso even goed aan geven. Ik weet alleen niet of ik er nu iets mee moet, of maandag chirurg bellen, of gewoon wachten tot woensdag. T zou me ook niets verbazen als ik al langere tijd koorts/verhoging heb, maar niet eerder gemeten gehad.

Ik wordt wel echt gek van de pijn zeg, grr. Lig met hete kruik (heb t koud... :brr: ) en fleece dekentje op de bank, maar de pijn is vrij heftig aanwezig, continue.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 17:17

Zeker maandag even bellen!

Wat naar dat je er zo ziek van bent. Dikke virtuele knuffel!!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 17:41

Bel maandag chirurg toch maar even. :(:)

Dat die pijn maar niet weg wilt... :n
Dikke knuffel.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 18:12

:(:) :*