Vaak hoofdpijn en lukt gewoon niet om mn krachttraining te voltooien, en dan geef ik t op.. Dus misschien kan ik hier nog wat motivatie vinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MerleSimone schreef:Ik hoor momenteel in week 9 van de 12 week challenge te zitten, begonnen begin dit jaar. Maar ik ben de motivatie een beetje kwijt..
Vaak hoofdpijn en lukt gewoon niet om mn krachttraining te voltooien, en dan geef ik t op.. Dus misschien kan ik hier nog wat motivatie vinden
karuna schreef:Ik die hier niet aan mee maar wel aan krachttraining. Doen jullie deze oefeningen thuis of op een andere locatie? Voor de thuistrainers zal misschien helpen om een vaste tijd in te roosteren. Bijvoorbeeld maandag woensdag en vrijdag van 1900 tot 2000. Dan heb je een vaste tijd en motiveert het misschien wel.
Ik train zelf elders en heb er bij voorkeur een vaste tijd, trainen met meer tegelijk alleen doet iedereen zijn eigen schema en oefeningen. Alleen beginnen en stoppen we zo n beetje op dezelfde tijd met koffie voor en achteraf. Dat werkt goed, ik merk als ik eens niet tegelijk kan trainen dat ik ook sneller gewend ben om na 2 keer 10 te stoppen en niet de derde er achteraan te doen. Maar met drie tot vier keer per week kan het wel een keer geen kwaad.
MerleSimone schreef:Probleem is nu vooral dat mn hoofdpijn uit mn nek komt en dat met heel veel oefeningen gewoon verergerd wordt. Binnenkort maar weer even therapeut bellen en dan gaat t misschien weer!
F_Orumster schreef:MerleSimone schreef:Probleem is nu vooral dat mn hoofdpijn uit mn nek komt en dat met heel veel oefeningen gewoon verergerd wordt. Binnenkort maar weer even therapeut bellen en dan gaat t misschien weer!
Kan het zijn dat je oefeningen verkeerd doet en daardoor pijn in de nek krijgt (crunches bijvoorbeeld).
Ik heb ook een periode veel hoofdpijnen gehad. Ik elimineer dan de plyo oefeningen waarbij je hoofd lager/even laag is als je lijf. Gewoon opdrukken kan ik bijvoorbeeld wel, maar als je daarbij sprongen moet maken dan ging dat niet.