Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique schreef:Marrie_L schreef:Ik wil eigenlijk erbij gaan planken (of een andere buikspieroefening, ideeën?) maar ik kan me er niet echt toe zetten. Wie geeft mij de schop onder mijn kont die ik overduidelijk nodig heb?
Motivatieeee!![]()
Mijn zoekactie was: 30 day ab challenge results
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Simoonzel schreef:Ik vind die laatste op dag 12 dunner?
Net een sushimaaltje weggewerkt, traktatie van moeders voor haar verjaardag. Ietsjes over mijn doel heen van vandaag, maar het zijn er nog geen 100 dus daar lig ik niet wakker van.
Rebeccaa schreef:Oh jongens, ik ben zo slecht bezig. Ik lees nog steeds mee, maar ben echt verslaafd aan slecht voedsel volgens mij.. Vandaag heb ik het wèl redelijk goed gedaan. Heb in elk geval alleen maar water op aan drinken en 3 (fatsoenlijke) maaltijden + redelijk gezonde tussendoortjes op. Ik leer het wel, ooit.![]()
Ik vind before-after foto's altijd enorm motiverend trouwens! ik denk dat ik binnenkort ook even een oncharmante foto ga maken van mezelf en die dan als motivatie kan houden!
Rebeccaa schreef:Oh jongens, ik ben zo slecht bezig. Ik lees nog steeds mee, maar ben echt verslaafd aan slecht voedsel volgens mij.. Vandaag heb ik het wèl redelijk goed gedaan. Heb in elk geval alleen maar water op aan drinken en 3 (fatsoenlijke) maaltijden + redelijk gezonde tussendoortjes op. Ik leer het wel, ooit.![]()
Ik vind before-after foto's altijd enorm motiverend trouwens! ik denk dat ik binnenkort ook even een oncharmante foto ga maken van mezelf en die dan als motivatie kan houden!