Mijn moeder over mijn forward helix "wat eng, gaat die naar je hersenen ofzo?" Ze snapte niet helemaal dat ie door mn oor zat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MorganeR schreef:Kan iemand mij vertellen hoe het zit met een helix en een cap? Mijn ouders zijn ook niet zo gediend van het idee maar ik denk dat ik ze wel kan overhalen.
_Ekenna schreef:OneAndOnlyx schreef:Hee allemaal! Heb even gesproken met mijn zus over de tragus van een paar pagina's terug, en heb toch besloten het niet te doen. Maar ik wil wel graag een piercing in mijn oor! Dus zat ik alweer met mijn hoofd in de wolken van een helix. Maar een vraagje, kan dat wel met je cap? Want mijn zus en ik zaten te twijfelen. Ik heb ook besloten het past te laten zetten als mijn zus terug is van haar reis. Dat is in februari. Dus heb nog een tijdje om na te denken!
Ja hoor, wij zitten ook niet (of iig niet allemaal) zonder cap op ons paard. En mijn cap komt ook niet over m'n oren heen...
Ruby1995 schreef:Nou ik kreeg vandaag mijn titanium balletje binnen, dus wilde hem er enthousiast opzetten vanavond. Lukte voor geen ene meter. Dat meisje van de winkel zei dat dat makkelijk ging en had het helemaal uitgelegd. Mn moeder heeft nog geholpen met een papiertje maar niks hielp, het ging alleen maar bloeden.
Heeft iemand nog een tip? Want deze moet er echt af en ik kan niet 1 2 3 naar de winkel, want dit is best een stukje reizen voor mij.