Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:Hele mooie kleur
Mac is niet zo mijn ding maar drugstore is nog minder mijn ding.Urban Decay en Dior zijn mijn favoriete merken. Urban Decay valt wel ongeveer in dezelfde straat als Mac imo.
Djilna schreef:Oké, dus wat houdbaarheid betreft maakt het niet uit of je budget pakt of high end..
Geloof niet dat ik 30 euro voor een lipstick zou uitgeven als die er na 2 of 3 uur weer af is. Dus dat is dan uittesten of reviews vinden.
Loose schreef:Heb gister alweer een nude gekocht, volgensmij is 90% van mijn lipsticks roze/nude en 10% iets anders.Japanese Maple van MAC.
Loose schreef:En zijn er nog mensen die lipstick willen ruilen? Ik heb Chanel Pirate (rood) die ik nooit gebruik omdat ik hem te fel vind voor mij.
adecuada schreef:Loose schreef:Heb gister alweer een nude gekocht, volgensmij is 90% van mijn lipsticks roze/nude en 10% iets anders.Japanese Maple van MAC.
Japanese Maple staat bij mij ook hoog op mijn verlanglijst samen met Peach Blossom!
Ik draag ook bijna alleen maar nude/rozige/peachy lipsticks, Patisserie en Hue zijn echt favoriet hier!
Ik vind donkere (of rode) lipstick bij een ander zo gaaf staan, maar bij mezelf vind ik het te heftig.
Ik zou zelf graag een mooie rode lipstick willen voor de feestdagen, iemand tips voor een rode lipstick voor iemand die het niet gewend is om rood te dragen? (Liever geen knalrood haha)
adecuada schreef:Loose schreef:Heb gister alweer een nude gekocht, volgensmij is 90% van mijn lipsticks roze/nude en 10% iets anders.Japanese Maple van MAC.
Japanese Maple staat bij mij ook hoog op mijn verlanglijst samen met Peach Blossom!
Ik draag ook bijna alleen maar nude/rozige/peachy lipsticks, Patisserie en Hue zijn echt favoriet hier!
Ik vind donkere (of rode) lipstick bij een ander zo gaaf staan, maar bij mezelf vind ik het te heftig.
Ik zou zelf graag een mooie rode lipstick willen voor de feestdagen, iemand tips voor een rode lipstick voor iemand die het niet gewend is om rood te dragen? (Liever geen knalrood haha)
Djilna schreef:Loose schreef:En zijn er nog mensen die lipstick willen ruilen? Ik heb Chanel Pirate (rood) die ik nooit gebruik omdat ik hem te fel vind voor mij.
Ik had zoiets van leuk, misschien ruilen tegen mijn MAC Steady Going! Maar dan zie ik op Google foto's van die lipstick bij andere mensen en denk ik, verdorie die zou ik toch ook moeten kunnen dragen