Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:03

In principe zijn alle producten in de Sale uit het assortiment gehaald, bijvoorbeeld omdat de geur is veranderd of omdat de verpakking een nieuw uiterlijk heeft gekregen.

Flowerbomb

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 22:32

Ik had in de sale 2 flessen douche foam limited edition gekocht. Zit nauwelijks druk in. Dat zal wel de reden van uitverkoop zijn :(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 00:55

Flowerbomb schreef:
Ik had in de sale 2 flessen douche foam limited edition gekocht. Zit nauwelijks druk in. Dat zal wel de reden van uitverkoop zijn :(

Welke LE was het?

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 07:53

Jolien87 schreef:
Flowerbomb schreef:

Welke LE was het?

Oriental

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 10:21

Die is van vorig jaar dus dat heeft niets met de druk op de bussen te maken, maar omdat ze niet meer in het assortiment zitten. Je kunt wel even langs een winkel gaan om ze te laten checken, meestal krijg je dan een nieuwe maar in jouw geval zul je dan niet meer dezelfde geur terugkrijgen.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 11:48

Flowerbomb schreef:

Had ik toen ook al, maar je krijgt ze met veel pijn en moeite wel leeg hoor :)

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 12:27

Ach er zijn ergere dingen in het leven ;) Helaas ben ik niet in staat om naar een winkel te gaan maar inderdaad dan zou ik deze geur niet terug krijgen. Ik neem gewoon mijn verlies :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 18:39

Ik heb hier ook een fles Oriental staan, pasgeleden via de webshop gekocht, maar is me niet opgevallen dat die anders zou reageren dat de LE van dit jaar. Anders even een Facebookberichtje doen en erbij zeggen dat je helaas echt niet in de gelegenheid bent om langs een winkel te gaan. Goede kans dat ze je tegemoet willen komen :)

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 19:09

Ah nee dan vinden ze me zo'n zeurpiet haha

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 19:26

Iemand enig idee of er toevallig ergends nog verdwaalde oriental body crèmes ergends te koop zijn....

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 19:32

Flowerbomb schreef:

Waarom zou je een zeurpiet zijn als je ze erop wijst dat hun toch al dure product niet normaal functioneert? -O-

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 19:36

Flowerbomb schreef:

Het komt vaker voor dat de druk niet goed is van de bussen dus die vraag/klacht krijgen ze vaker.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 20:02

Ik heb er ook wel eens voor gemaild. Maar laten testen in een winkel was toen ook echt de enige optie. Terwijl ik ook ver van de dichtsbijzijnde winkel woonde. Daar maakte ze toen geen uitzondering voor. En aangezien je hem toch wel leeg krijgt als je de fles op z'n kop houd heb ik t maar zo gelaten,

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 20:17

Hmm.. Nouja een berichtje kan geen kwaad. Dank voor jullie berichten :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 21:15

koenlover schreef:
Ik heb er ook wel eens voor gemaild. Maar laten testen in een winkel was toen ook echt de enige optie. Terwijl ik ook ver van de dichtsbijzijnde winkel woonde. Daar maakte ze toen geen uitzondering voor. En aangezien je hem toch wel leeg krijgt als je de fles op z'n kop houd heb ik t maar zo gelaten,

Ze proberen je inderdaad altijd eerst naar de winkel te verwijzen. Echter heb ik wel gezien in ieder geval laatste tijd dat als je aangeeft dat dat geen optie is (of als je online besteld hebt) dat ze het dan ook zo voor je op gaan lossen.

Edit: Zo te zien gaan ze het inderdaad netjes met je oplossen ;)

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 21:34

kimberlyve schreef:
Iemand enig idee of er toevallig ergends nog verdwaalde oriental body crèmes ergends te koop zijn....

In de Rituals winkel Turnhout (België) heb ik ze van de week nog zien staan.

kimberlyve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 21:56

tesseke schreef:
kimberlyve schreef:

In de Rituals winkel Turnhout (België) heb ik ze van de week nog zien staan.

Dat is een beetje ver uit de buurt...

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 23:06

Even een update. Ik heb braaf gedaan wat jullie zeiden, via Facebook een berichtje gestuurd. Ik krijg een giftcard terug ter waarde van de twee flessen. Ze hebben niet gevraagd of ik ze in een winkel wil laten zien, eigenlijk best vreemd. Nette service!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 03:41

Flowerbomb schreef:
Even een update. Ik heb braaf gedaan wat jullie zeiden, via Facebook een berichtje gestuurd. Ik krijg een giftcard terug ter waarde van de twee flessen. Ze hebben niet gevraagd of ik ze in een winkel wil laten zien, eigenlijk best vreemd. Nette service!

Komt omdat je aangegeven had online besteld te hebben. Heb gemerkt dat protocol dan is dat je niet naar een winkel hoeft. :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:37

Vraagje aan jullie,

Welke shampoo kan ik het beste gebruiken?
Zit momenteel even van de Sakura lijn te kijken, of de Bliss Shampoo.

Als ik mijn haar gewassen heb, dan voelt het de eerste dag, 2 dagen best droog aan, daarna begint het vettig te worden.
Ik gebruik geen styling producten oid.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:41

K vind de rituals shampoo superlekker en lang ruiken. Maar het zijn niet de beste schampoo's op de wereld :) ik gebruik meestal gewoon m'n normale shampoo (herbal essence) en tussendoor die van rituals gewoon voor de lekkere geur.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:45

Nee klopt, dat weet ik! Maar opdit moment is even de shampoo van Rituals het enige waar mijn hoofd tegen kan geloof ik! :+
Ik heb nu de bliss mini die ik bij mijn pakketje erbij kreeg.

Andere shampoo's krijg ik jeuk en wondjes/korstjes van!
Stamper @ [MWS] Wondjes/ korstjes op hoofdhuid?

En ik weet dat afwisselen niet echt goed is natuurlijk. Maar om nog verder mijn hoofd open te krabbelen is ook niets! Allergietest bij de Dermatoloog staat al gepland!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:54

Ik val weer even binnen, mijn collectie is nog altijd zo groot dat ik niet veel nieuws bij bestel :')

Stamper, als je voor een allergietest gaat, neem de shampoos mee die je gebruikt hebt als je nog flessen hebt. Als je hier positief op reageert kun je vervolgens ingrediënten uitpluizen/vergelijken met de standaardreeks.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:55

Ik vind de shampoos van rituals 3x niks. :n

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:59

Santigo_ schreef:
Ik val weer even binnen, mijn collectie is nog altijd zo groot dat ik niet veel nieuws bij bestel :')

Stamper, als je voor een allergietest gaat, neem de shampoos mee die je gebruikt hebt als je nog flessen hebt. Als je hier positief op reageert kun je vervolgens ingrediënten uitpluizen/vergelijken met de standaardreeks.

Flessen heb ik niet meer, maar het oa bij Andrelon, Nivea, Herbal Essences. Noem maar op...
Maar ik zal sowieso even de ingredieten uitpluizen, en op papier zetten!

Maar welke zou voor NU het beste zijn?