Ik spaar gewoon nog even door voor een paar schoenen
Lous
Geplaatst: 09-09-14 13:43
Volgens mij ook niet handig lakken met zo'n handvat
Thasja
Geplaatst: 09-09-14 16:34
Tazzey schreef:
Deze wil ik graag hebben. [ Afbeelding ] De nagellak natuurlijk en niet het schoentje.
Ik dacht al
Nee maar wel een super leuk kleurtjee !!
Anoniem
Geplaatst: 10-09-14 09:08
Ik heb ergens een review over die lak gelezen, maar weet even niet meer waar... Meen me te herinneren dat het wel ok lakken was, geen last van de lange dop in ieder geval.
Oh, ik heb zo'n gaaf lakje op mijn blog vandaag Paars... rood... gouden glitter... oh boy!!!
Een kennis van mij heeft twee Louboutin lakjes gekocht en zij heeft geen last gehad van de dop en ze lakken prima en de kleuren schijnen geweldig te zijn.
Ik vind de kleuren echt totaal niet origineel, zijn zeker geen vernieuwende kleuren en ik vind 50 dollar echt belachelijk!
Maar gelukkig denken er genoeg mensen anders over
Skessa_
Geplaatst: 10-09-14 10:35
Ohw mag je ze niet ff lenen om te reviewen dan Taz?
Flesjes zijn wel rete gaaf! Maar creme roods zijn er al zo veel
Tazzey
Geplaatst: 10-09-14 10:40
In Frankrijk heeft ze ze gehaald. De kleuren zijn over het algemeen niet bijzonder inderdaad. Ik wil dan ook alleen de Louboutin rode hebben. Match met de schoenen, als ik er ooit nog op kan/mag lopen Ik heb een zwak voor Louboutin, het zou voor mij een verzamelobject zijn. Ik vind hem alleen erg prijzig en ben dus nog altijd in dubio. Mijn verstand zegt dat het een schandalig hoge prijs is voor een nagellakje maar mijn gevoel zeg MUST... HAVE... NOW!
Skess, lenen om te swatchen mag vast wel maar ik wil die rode hebben
Tazzey
Geplaatst: 10-09-14 11:03
Ik heb nu OPI Suzi has a Swede tooth op m'n blog staan. Een zacht roze crème lak. Het buitenbeetje van de collectie but I like it
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel steeds meer roze draag, maar dan echt knalroze of juist heel lichtroze, bijna wit zeg maar. Dit soort middelroze kan ik gewoon niet hebben.
Staat me best hoor, daar niet van, maar het past gewoon niet bij me. Krijg ook altijd commentaar als ik zo'n soort kleurtje draag
Skessa_
Geplaatst: 10-09-14 11:14
Ik sta open voor donaties hoor Anc
Tazzey
Geplaatst: 10-09-14 11:17
DnT schreef:
Staat me best hoor, daar niet van, maar het past gewoon niet bij me. Krijg ook altijd commentaar als ik zo'n soort kleurtje draag
Dat heb ik dus met rood. Qua huid kan ik het wel hebben maar het past gewoon niet bij me.