Vandaag weer lekker knallen met grit strength 14! Zin in
Merk dat de deelnemers deze release ook veel leuker vinden Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merk dat de deelnemers deze release ook veel leuker vinden Kinke schreef:virtuele lessen? Ik mag aannemen dat die er niet zijn van Les Mills toch?

weet wel dat ze in Amerika veel met dvds doen... hebben ze lessen voor thuis voor bedacht... misschien het kijken waard?! MyLittleLove schreef:Ik duim met je mee! Laat je weten hoe het was?
Gister was echt nieeet te doen. 1 van de 2 airco's is kapot. Het was zo zwaar om te praten en coachen en tegelijk nog voordoen en zuurstof krijgenHoop dat die snel gemaakt is.
................. Lol, we waren veel te enthousiast tijdens de Combatles zei de manager dan. En de dames na ons van de Zumba maar klagen dat de vloer zeikenat / spiegelglad was
*is alweer een tijdje geleden*

.
Vanaf deze week dus weer lesjes volgen! 
Zal wel even wennen zijn
. Ik heb me gelijk weer ingeschreven voor volgende week, in combinatie met een uurtje balance. Ik heb de smaak te pakken
. Had ik veel eerder moeten doen, overstappen van sportschool.
*
[nu nog het lef zien te vinden om me te wegen, dan kan ik de verbeteringen tracken, hubby heeft een speciale weegschaal die ook vet %, water %, spiermassa etc meet]

Attack is ook een toffe les, alleen totaal anders dan Combat! Combat zit veel meer op stoten en trappen, dit is echt meer atletisch met springen rennen, hupsen, wel tof en gegarandeerd dood gaan!! 
balance is een fijne les na de combat, als je veel gezweet hebt gister zou ik wel een droog shirtje meenemen!