Les Mills Lessen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MyLittleLove

Re: Les Mills Lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 12:48

Grit step athletic ken ik niet.. zal idd wel een combinatie met step athletic zijn zoals Kimberley zegt.

Vandaag weer lekker knallen met grit strength 14! Zin in :D Merk dat de deelnemers deze release ook veel leuker vinden

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:16

virtuele lessen? Ik mag aannemen dat die er niet zijn van Les Mills toch?

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:20

Kletste vroeger actiever mee, maar door drukte komt het er niet van.

Maar weet iemand of je de oude lessen ergens op DVD kan kopen of zo? Om thuis te trainen? Met name body balance vind ik heerlijk.

Thx! *D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:43

Kinke schreef:
virtuele lessen? Ik mag aannemen dat die er niet zijn van Les Mills toch?

Bij basic fit hebben ze idd les mills virtuele lessen!
Dan heb je de dvd die door nederlandse trainers is over gesproken... je loopt dan wel 1 of 2 releases achter.
Ze hebben trouwens ook andere lessen, weet sowieso combat en sh bam van les mills en brn en xcore ofzo... zal ook per sportschool anders zijn natuurlijk ;)

Je kan geen dvds kopen, zijn expliciet voor instructeurs ;) weet wel dat ze in Amerika veel met dvds doen... hebben ze lessen voor thuis voor bedacht... misschien het kijken waard?!
Laatst bijgewerkt door _KiMbErLeY_ op 28-10-15 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 13:59

Thx, ik ga eens kijken.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:05

Dat meen je Kimberley! Dat wist ik niet, verbazend dat een organisatie als LM achter dat concept staat.
In mijn ogen kun je nooit in de buurt komen van een les met een echte instructeur.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 16:14

Tja, ze moeten wat.... Ze moeten ook inspelen op de veranderende markt!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 14:51

*\o/* Zooooooo ik heb me ingeschreven voor morgenochtend de Grit Step Atletic!! Ik heb er zoveel zin in *\o/* Ik zal wel 100x doodgaan, maar ~What doesn't kill you makes you stronger~ Duimen jullie dat ik de les enigzins ga overleven? :+

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 15:13

Ik duim met je mee! Laat je weten hoe het was?

Gister was echt nieeet te doen. 1 van de 2 airco's is kapot. Het was zo zwaar om te praten en coachen en tegelijk nog voordoen en zuurstof krijgen :+ Hoop dat die snel gemaakt is.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 15:30

MyLittleLove schreef:
Ik duim met je mee! Laat je weten hoe het was?

Gister was echt nieeet te doen. 1 van de 2 airco's is kapot. Het was zo zwaar om te praten en coachen en tegelijk nog voordoen en zuurstof krijgen :+ Hoop dat die snel gemaakt is.

Ik hoop dat de airco's snel gemaakt zijn, wat dat is echt vervelend!

Wij hadden dat in Heerlen zo vreselijk vaak problemen met de airco's en er werden geen blijvende oplossingen gezorgd door het management. Dat heeft voor veel blessures geleid destijds -O- ................. Lol, we waren veel te enthousiast tijdens de Combatles zei de manager dan. En de dames na ons van de Zumba maar klagen dat de vloer zeikenat / spiegelglad was :+ *is alweer een tijdje geleden*

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 23:01

Haaaaaaai, ik heb mijn eerste Les Mills erop zitten!!!

Helaas niet de Grit Step Athletic gisteren maar ik ben vandaag naar de Combat geweest. Ik heb heerlijk gesport en het ging erg lekker. De combinaties waren opzich niet al te moeilijk en ik kon het hele uur meedoen. Bij het buikspiernummer was ik echt kapot en had ik het vreselijk zwaar!!

Ik ga me nu online inschrijven bij de sportschool en dinsdag ga ik weer!!!! *\o/*

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 22:20

Pffffff ik heb vreselijke spierpijn, hahaha. Echt niet grappig

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 22:30

Dan heb je het goed gedaan :+
Mooi dat het leuk was!! :))

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:04

Zo dames, morgen gaat het gebeuren, mijn allereerste Les Mills les. Ik ga voor de Combat. Ik heb er echt onwijs veel zin in, maar spannend is het wel :D .

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:12

Ik val even binnen: bij mijn sportschool hebben we inderdaad ook virtuele lessen, ik moet eigenlijk zeggen dat ik het wel fijn vind :P Betaal voor mijn sportschool ook maar een tientje per maand en doe verder ook niet heel veel mee aan groepslessen, dus ik vind het wel prima.

Vanavond weer Bodypump :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:10

Dubio….'t is hier hartstikke mistig. Niet echt leuk voor de route naar de sportschool. Maar vanavond is ook de eerste solo les van onze nieuwe Bodyjam juf

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 23:44

Nieuwe instructeur Marina? Wie? Wie?

En Caballo hoe ist gegaan???

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 08:23

Hoppa Vanavond weer naar de Combat #2, ben ik eindelijk redelijk spierpijn vrij en kan ik morgen wederom mijn armen niet meer optillen :+

~~}> Wat doe ik mezelf weer aand :D *\o/* 8)7

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 10:57

Ik heb zojuist m'n inschrijving bij een nieuwe sportschool afgerond :D Vanaf deze week dus weer lesjes volgen!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 12:14

Goed bezig dames!!! :))

Ik weet nog niet waar ik vanavond ga sporten... en wat ik ga doen :P

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 00:08

Ik woon sinds afgelopen weekend op mezelf!! Dus hartstikke blij daarmee. Had me voorgenomen om te gaan gritten bij de f4f hier maandag maar had echt geeen tijd, moest echt volop leren.
Morgenavond ga ik ff terug naar huis om grit te geven en rest vd week geen school, dus normale sportritme :)

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 09:17

MLL proficiat met je eigen stekkie! *\o/* Zal wel even wennen zijn :)

Ik was gisteren even vergeten dat de bouwkundige 's avonds langs zou komen om onze renoveringsplannen van onze nieuwe boerderij te bespreken! Dus helaas geen sport, wss pas weer as zaterdag de combat! *heb er heel erg veel zin in*

Caballo77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 11:14

Yeah ik heb mijn allereerste uurtje combat overleefd. En wat is dat leuk om te doen zeg! Ik heb echt alle stress eruit kunnen schoppen :D . Ik heb me gelijk weer ingeschreven voor volgende week, in combinatie met een uurtje balance. Ik heb de smaak te pakken *\o/* . Had ik veel eerder moeten doen, overstappen van sportschool.

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:23

Zoals het er nu naar uit ziet ga ik vanavond een uurtje Attacken!! *\o/*

Ik vond het erg jammer dat ik dinsdagavond niet kon gaan en gisteren niet gered heb. Dus vandaag nieuwe ronde en nieuwe kansen. Als het aan mij lag zou ik iedere avond gaan, heerlijk maar helaas heb ik echt een chronisch tijdgebrek *4 paarden, 2 veulens, hond, renovatie, fulltime werken ohja en dan heb ik ook nog een partner _/-\o_ :j *

Gezondere keuzes maken gaat tot nu toe ook stap voor stap beter {stiekem gaat het heel erg goed maar durf het niet hardop te zeggen}, ik heb My Fitness Pall gedownload nadat ik er veel over gehoord had. Het maakt mij heel erg bewust wat ik in mijn mond stop en ik denk nu twee keer erover na heb ik het ECHT nodig, wil ik het echt eten? Meestal na die twee vragen laat ik het dan toch liggen :+ [nu nog het lef zien te vinden om me te wegen, dan kan ik de verbeteringen tracken, hubby heeft een speciale weegschaal die ook vet %, water %, spiermassa etc meet]

Weer sporten is echt een supermotivator zeker als je met jezelf in de spiegel wordt geconfronteerd, nu denk ik schijt eraan Daan lekker knallen dan is het volgende keer een beetje verbeterd *\o/*

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:47

Daan, danielle heet je denk ik? Of Daniella aan je bokt naam te zien... ;)
Wat goed dat je zo gemotiveerd bent!! :)) Attack is ook een toffe les, alleen totaal anders dan Combat! Combat zit veel meer op stoten en trappen, dit is echt meer atletisch met springen rennen, hupsen, wel tof en gegarandeerd dood gaan!! :))

HeeenAnnemarie wat leuk dat je op mezelf bent gegaan!!! Kamers??
Geef je nu nog wel les???

Goed bezig caballo!! *\o/* balance is een fijne les na de combat, als je veel gezweet hebt gister zou ik wel een droog shirtje meenemen! ;)