Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

Bhriseis

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 12:24

Uhu!!! En ik dan maar denken dat ik helemaal abnormaal ben :') Dit topic is ook echt wel een eyeopener. Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er niet standaard uitziet als een ondergoed model!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 12:25

En dan hebben we het nu alleen nog maar over haar, nog niet over vorm etc :=

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 12:39

Oh bah, die foto. Begin daar eens aan... #)

Ik heb zojuist weer een poging gedaan down down under. Bikinilijn en venusheuvel had ik vorige keer al gedaan, daar ben ik nog eens overgegaan voor de achterblijvertjes, wat zo goed als pijnloos ging.

Maar dan... Op mijn schaamlippen zelf... Doodsangsten en martelpijnen, echt waar! Ik probeerde zo stilletjes mogelijk van buiten naar binnen te gaan, maar soms grabbelde dat ding een heleboel haartjes vast waardoor het helemaal wild werd. Slechts een fractie van een seconde, maar wel een hele pijnlijke. Phoew. Na de zoveelste uitbarsting van dat ding heb ik het voor bekeken gehouden, de laatste halve centimeter heb ik gewoon geschoren met mijn ladyshave. Die ladyshave gaat niet helemaal tot tegen de huid, dus het ziet er echt niet uit nu. Alsof ik een ienieminie ringbaardje heb.

Afbeelding

Meer naar achter vond ik wonder boven wonder nog meevallen. Daar is het ook minder dicht begroeid.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 12:46

_O- dames, dames, wat een ellende allemaal dit. Mijn benen doe ik met de epilator, maar niet altijd. Ik krijg er na 3 dagen ontzettende jeuk van, zo erg dat ik me moet beheersen om mn been niet met een scherp voorwerp te bewerken. Het epileren doet op mijn benen geen pijn. En als mn benen jeuken dan vind ik het zelfs lekker. 8)7
Mijn bikinilijn heb ik 1 keer geprobeerd te epileren, na 3 haren kon ik in 15 talen vloeken. Was niet mijn ding. Mijn oksels ook wel eens gedaan, maar scheren is echt zoveel pijnlozer. Ik heb huidskleurig haar, dus zelfs stoppels vallen bij mij niet op.
Wel vind ik dat je met epileren nooit zulke mooie zachte benen krijgt als met scheren. Met epileren voelt het altijd een beetje bobbelig aan.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 13:24

Klopt Eline!

Die foto _O- Ik stel me nu voor dat je flamoes ook zo beteuterd kijkt met dat baardje!

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 14:22

Ik heb hem gekocht! :D
39,95 bij de blokker :D
Alleen de pijn... oh god :')
Jezus is al vele malen geroepen :=

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 15:36

meiden, mag ik me hier ook melden :o

ben heel erg hard aan het twijfelen om een harsset te kopen, maar heb geeeeen idee waar, wat en hoe :+
daarnaast zou ik wat later op de maand (als er weel geld is) zon phillips kopen, heb dat hier veel voorbij zien komen en lijkt me erg handig voor oksels etc. Maar benen, bikinilijn en euhm.. lipjes wil ik harsen, ben dat scheren heel erg beu! Ben niet bang voor de pijn.

Is dit een goed idee? en wat moet ik dan het beste kopen om te harsen? Zachte/vloeibare wax zag ik al voorbij komen, maar maakt het merk/soort niet uit? Ik vind er niet echt winkels voor waar ik het kan vragen.

Zit nu in spanje, en wou eigenlijk niet op bokt O:) maar vriendin zegt dat je hier voor 33euro (!) alles kan laten doen, maar dat het heel pijnlijk is. Zou dat ook wel willen, maarja, omdat ik nog nooit geharst heb durf ik dat eigenlijk niet. Dus wou ik het als ik thuis ben zelf gaan proberen.

ps, echt een heerlijk topic, dingen die ik eigenlijk nooit zou durven vragen maar wel wil weten komen hier voorbij, keep up the good work girls +:)+

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:44

Aria_zz ik zeg gewoon harssen :)
Mijn valt algemeen de pijn mee. Tenzij je mega lange haren hebt!

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 21:52

Nee gelukkig niet!
Ik denk dat ik suikerharsen ga proberen, heb er veel positieve dingen over gelezen en heb een gevoellig huidje (maar niet op vlak van pijn) :o
Ben benieuwd, zal het maandag eens gaan proberen!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 12:58

M'n benen oksel en bikinilijn zijn nogsteeds haarloos :D zo fijn! Gewoon paar dagen voordat ik op vakantie ga pijn lijden en daarna nergens meer naar om te hoeven kijken :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 12:59

Aria_zz schreef:
Nee gelukkig niet!
Ik denk dat ik suikerharsen ga proberen, heb er veel positieve dingen over gelezen en heb een gevoellig huidje (maar niet op vlak van pijn) :o
Ben benieuwd, zal het maandag eens gaan proberen!

Ik vond het geen zeer doen hoor.. Vond het alleen plakkerig rot spul en haren moeten vrij lang zijn voor het pakt :=

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:23

Ik zou het gewoon door iemand laten doen haha, meestal haper je zelf toch ipv. dat je het er in 1 keer aftrekt :P

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:24

na aanleiding van dit topic heb ik mijn epilator ook maar weer te voorschijn gehaald.
Ik heb eerst gewoon alles er met veet afgehaald en mijn oksels geschoren. Toen heb ik een dag of twee gewacht en nu doe ik het elke dag met mijn epilator. omdat de haartjes erg kort zijn pakt ie ze niet allemaal en dat scheelt heel veel pijn.

En naderhand sudocreme erop.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 13:38

Woehoe hier ook duidelijk resultaat van de epilady! Normaal moet ik elke dag wel scheren en het is gewoon nog zo fijn na een paar dagen nu.. Heerlijk!

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 17:35

Haha iedereen is blij! :D

MarjoleinvdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 11:45

Aria_zz schreef:
meiden, mag ik me hier ook melden :o

ben heel erg hard aan het twijfelen om een harsset te kopen, maar heb geeeeen idee waar, wat en hoe :+
daarnaast zou ik wat later op de maand (als er weel geld is) zon phillips kopen, heb dat hier veel voorbij zien komen en lijkt me erg handig voor oksels etc. Maar benen, bikinilijn en euhm.. lipjes wil ik harsen, ben dat scheren heel erg beu! Ben niet bang voor de pijn.

Is dit een goed idee? en wat moet ik dan het beste kopen om te harsen? Zachte/vloeibare wax zag ik al voorbij komen, maar maakt het merk/soort niet uit? Ik vind er niet echt winkels voor waar ik het kan vragen.

Zit nu in spanje, en wou eigenlijk niet op bokt O:) maar vriendin zegt dat je hier voor 33euro (!) alles kan laten doen, maar dat het heel pijnlijk is. Zou dat ook wel willen, maarja, omdat ik nog nooit geharst heb durf ik dat eigenlijk niet. Dus wou ik het als ik thuis ben zelf gaan proberen.

ps, echt een heerlijk topic, dingen die ik eigenlijk nooit zou durven vragen maar wel wil weten komen hier voorbij, keep up the good work girls +:)+

Ik zou het juist door een professional in een salon laten doen, dan is het effectiever (haal je meer haartjes weg) omdat je niet jezelf kunt inhouden tijdens het eraf trekken. Vaak is dat ook minder pijnlijk dan wanneer je het zelf doet. Hoe dat komt weet ik niet maar soms kan het in een salon redelijk pijnloos.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 11:46

Hier nu toch ook maar een setje besteld... Komt als het goed is vandaag aan. Ben heel benieuwd :=

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:36

Winged schreef:
Hier nu toch ook maar een setje besteld... Komt als het goed is vandaag aan. Ben heel benieuwd :=

Bereid je maar voor :Y)

Ik heb gister me oksel gedaan! :D Ik heb eerst een kwartier met een ijspak onder me oksel gezeten :')
Daarna snel verwijderd en daarna weer koelen.. scheelt een hoop roodheid en dat pijnlijke gevoel :j
Het scheelt ook als je de huid even goed strak houdt. Verder is het een pijnlijke bezigheid :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:46

Ik ga zo maar eens de gemiste haren op mijn benen doen! haha

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:50

Ik zit (sinds vrijdag) nog steeds mijn gladde oksels te aaien als ik de kans krijg :')
Dat was voorheen met scheren na een dag al wel bekeken! Woeiii!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:14

Ik heb met mijn oksels echt geen last gehad! Was het minst pijnlijke van allemaal! Mijn bovenbenen in tegen stelling.... Die heb ik niet afgemaakt, dat vond ik echt echt echt niet fijn!! :o Binnenkort nog maar een keertje proberen! Oksels al twee keer gedaan, net als mijn onderbenen en het gebied down under! :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:12

Nou ik heb er 1 oksel opzitten :p de andere nu voor de helft.

Ik schrok ook van t geluid van de epilator... :') heb trouwens ook de Philipsset :)

Edit: deze ronde is klaar! Voor de oksels dan.. heel benieuwd hoe lang t glad blijft!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:34

Jaha, tis net een bushmaaier. :D

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:36

Ik hoop eigenlijk dat alle restantjes nu wel doorgroeien want ik heb de 8e nog een afspraak bij een salon :')

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 18:39

Mm ik kwam een korting voor bikinilijn tegen in een salon, misschien dat dan even gaan doen :j