Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Nee gelukkig niet!
Ik denk dat ik suikerharsen ga proberen, heb er veel positieve dingen over gelezen en heb een gevoellig huidje (maar niet op vlak van pijn)![]()
Ben benieuwd, zal het maandag eens gaan proberen!
Aria_zz schreef:meiden, mag ik me hier ook melden![]()
ben heel erg hard aan het twijfelen om een harsset te kopen, maar heb geeeeen idee waar, wat en hoe![]()
daarnaast zou ik wat later op de maand (als er weel geld is) zon phillips kopen, heb dat hier veel voorbij zien komen en lijkt me erg handig voor oksels etc. Maar benen, bikinilijn en euhm.. lipjes wil ik harsen, ben dat scheren heel erg beu! Ben niet bang voor de pijn.
Is dit een goed idee? en wat moet ik dan het beste kopen om te harsen? Zachte/vloeibare wax zag ik al voorbij komen, maar maakt het merk/soort niet uit? Ik vind er niet echt winkels voor waar ik het kan vragen.
Zit nu in spanje, en wou eigenlijk niet op boktmaar vriendin zegt dat je hier voor 33euro (!) alles kan laten doen, maar dat het heel pijnlijk is. Zou dat ook wel willen, maarja, omdat ik nog nooit geharst heb durf ik dat eigenlijk niet. Dus wou ik het als ik thuis ben zelf gaan proberen.
ps, echt een heerlijk topic, dingen die ik eigenlijk nooit zou durven vragen maar wel wil weten komen hier voorbij, keep up the good work girls
Winged schreef:Hier nu toch ook maar een setje besteld... Komt als het goed is vandaag aan. Ben heel benieuwd